Hyvä kuva, mutta miettikää, nuo tytöt on
varmaan jotain 15-16-vuotiaita. Aika karua.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288723020965.html?pos=ok-nln
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:17"]
Nyt on vanhan akan taas kysyttävä, että kuka tuo poika on? Laulaja, urheilija?
[/quote]
Joku instagram-julkkis. :D
T: toinen vanha
En ollut kuullutkaan koko pojasta, mutta aivan varmasti olisin ollut ihan lääpälläni tähän jäbään silloin 13-vuotiaana.
Instagram-julkkis? Mitä se sellainen tekee?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:23"]
[/quote]
Laittaa omia kuvia instaan ja tytöt ihkuttaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:23"]
[/quote]
Laittaa omia kuvia instaan ja tytöt ihkuttaa.
[/quote]
"Ihkuttaa". Ihana sana!
ottaako sillä vähän eteen, kun housujen etumusta on noussu pinnan yläpuolelle??
Noilla hormonihuuruisilla teineillähän nyt ei muuta teekään kuin ottaa eteen.
Kiinnostaisi tietää, mitä nykyajan teinien vanhemmat oikein ajattelee. Eikö ne välitä yhtään mitä lapsensa puuhailee? Nehän on jotain vajaa 50-vuotiaita, luulisi olevan järkeä päässä. Itse olen päälle 30v ja mun nuoruudessani tuollaiset kuvat ei olisi tullut kuuloonkaan. Siihen malliin meidät kasvatettiin ja HYVÄ NIIN.
Ei luoja... on niin olevinaan.
n16
No eihän tuossa kerrottu kuinka vanhoja kuvan tytöt/naiset on, voivat olla vaikka parikymppisiä.
Itse en kyllä olisi teininäkään tykännyt benjaminista, liian treenattu nättipoika.
Eipä tuo nyt niin vakavaa ole. Tyttöjä ei voi tunnistaa eikä ikä ole tiedossa.
Miettikää kuin moni teinipoika runkkaa tolle kuvalle.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:27"]
No eihän tuossa kerrottu kuinka vanhoja kuvan tytöt/naiset on, voivat olla vaikka parikymppisiä.
Itse en kyllä olisi teininäkään tykännyt benjaminista, liian treenattu nättipoika.
[/quote]
Ei kerrottu, mutta ihan pikkutytöiltähän nuo näyttää ja kun ottaa huomioon, että Benjaminkin on vasta 17v, niin eiköhän nuo tytötkin ole sitä luokkaa ja mahdollisesti jopa nuorempia.
Ei tuossa linkissä ainakaan tyttöjen ikä selvinnyt. Surullista tuo tietysti on, että maksusta(?) pyllyä esitellään. Jos oma tyttäreni haluaisi mallialalle, todellakin katsoisin että mihinkään pyllykuviin ei mennä.
Kuka siitä ottaa nuo kaikki kuvat? Onko sillä jatkuvasti joku kuvaaja messissä?
Mua ärsyttää tuo Iltasanomien tapa tehdä teineistä aikuisia nimittämällä heitä naisiksi/miehiksi. Siis oikeasti virallisestikin alle 18-vuotiaat on vielä tyttöjä ja poikia. 18-vuotiaana täysi-ikäisiksi tultuaan voi ruveta kutsumaan naisiksi ja miehiksi, mutta sekin vähän siinä ja siinä, koska eivät vielä näytä naisilta/miehiltä.
Ällöttävä kuva. Naiset tai tytöt makaavat siinä kuin huonekalut perseet tyrkyllä. Surullista. Toivottavasti omat tyttöni eivät tule fanittamaan tuollaista "julkkista". Vaikka kuinka olisi teini ja lapsellinen niin eikö joku aikuinen voinut sanoa, ettei tuollainen kuva ole ok? Tytötkin ovat ihmisiä eivätkä vaan perseitä ja runkkumateriaalia.
t. wanha tiukkisäiti
Siinä se Beni poseeraa kahden perseen välissä ja sitten menee kotiin äidin tekemää makaronilaatikkoa syömään. Sen jälkeen linnoittautuu omaan huoneeseensa katselemaan instagramkuvia ja välillä huutaa äiskälle "en tiedä!", "En nyt tule!", "En siivoa!"
Kyllä oli taas shopattu noita takapuolia, etenkin vasemmanpuoleista. Yrittäisitte edes hakea luonnollista ulkonäköä! Ihan kauhea lopputulos. Ja onhan tuo kuva tosi mauton, valitettavasti (nuorten) maailma on mennyt tähän :(
Nyt on vanhan akan taas kysyttävä, että kuka tuo poika on? Laulaja, urheilija?