Minkä ikäisenä kävit ensimmäisen kerran kerrostalossa? Minä kävin 19-vuotiaana
Tällainen asia tuli mieleen. Itse kävin kerrostalossa ensimmäisen kerran 19-vuotiaana, kun muutin vanhempieni luota vuokrayksiöön.
Kommentit (13)
Sairaala, jossa synnyin, oli kerrostalo.
En ole koskaan käynyt kerrostalossa :o Enkä edes asu maalla
Pääsin 9-vuotiaana viikoksi Helsinkiin Kalevankadulle tätini luokse. Se oli mahtavaa! Sen jälkeen en ole omakotitaloon kaivannut, vaikka jouduinkin sielä vielä toiset 9 vuotta asumaan.
Enoni oli pankinjohtaja ja asui hulppeassa kämpässä arvotalossa. Varmaan jo ihan vauvana.
Ehkä joskus 5-vuotiaana, kun menin kerhokaverin synttäreille.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:02"]En ole koskaan käynyt kerrostalossa :o Enkä edes asu maalla
[/quote]Nyt löytyi kunnon tynnyrieläjä. Asuit kotona opiskeluaikasi?
Yläasteella, kun kävin luokkakaverilla kylässä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:02"]En ole koskaan käynyt kerrostalossa :o Enkä edes asu maalla
[/quote]Nyt löytyi kunnon tynnyrieläjä. Asuit kotona opiskeluaikasi?
[/quote]
Meilläpäin on rivitaloja opiskelija-asuntoina, ei opiskelijan ole aina pakko kerrostalossa asua. Terv. ohis.
Mun kohdalla pitäisi ennemminkin kysyä, minkä ikäisenä kävin ensimmäisen kerran omakotitalossa... :> Helsingin Etu-Töölössä synnyin ja täällä edelleen asun, talo on tosin vaihtunut välissä.
Aika tynnyrissä saa olla kasvanut, jos ei täysi-ikäisenä ole käynyt kerrostalossa. Pääkaupunkiseudulla suunnilleen kaikki asuvat kerrostaloissa. Halvemmalla saa rivarin tai okt:n kuin keskustasta kerrostalo-asunnon. Kolmion hinta laitakaupungin kerrostaloissakin on sama kuin rivarin tai okt:n muualla Suomessa.
Viiden päivän ikäisenä muutin kotiin sairaalasta.