Miksi haluan miesten huomiota?
Siinäpä se kysymys. Miksi mulle on tärkeää että vastakkainen sukupuoli huomaa mut ja katsoo ihaillen. En ole tyrkky. Olen kaunis enkä tälläydy liikaa. Baarissa saan lähes aina katseita ja se on jonkinlaista huumetta mulle. Vielä suuremmat kicksit saan jos komea mies katselee mua.
Olen parisuhteessa ja tyytyväinen puolisooni. En ole. Pettänyt enkä aiokaan. Oma puoliso ei juuri kehu mistään asiasta ja ehkä siksi muiden miesten kehut ja katseet nousevat niin tärkeäksi.
muita samanlaisia?
Kommentit (10)
Minä. Ahdistavaa, että Se oma puoliso on juuri Se joka tuntuu olevan vähiten "vallotettu". Välillä mietin miten olisi käynyt, jos ei tota omaa miestä olisi viellä ollut kun Sellanen komea ja kiinnostava mies osui kohdalle. Näitä mitä jos miehiä on jo 3 :/ ikinä en ole pettänyt.
Varmaan siksi, että olet saanut positiivista huomiota ja se tuntuu kivalta. Minua miehet on aina vain haukkuneet rumaksi, joten vihaan huomiota.
Kiva kuulla että muitakin samanlaisia. Mulla on ihan hyvä itsetunto ja tiedän että olen ihan mukiinmenevä pakkaus mutta olis se kiva että oma mies joskus kehuisi.
Mies kyllä haluaa seksiä useinkin mutta ei esim julkisesti koskaan hiplaa tai pidä kädestä.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:56"]huono isäsuhde? epävarmuus?
[/quote]
En usko, että ainakaan omalla kohdallani. Isäsuhde on hyvä ja olen aina ollut itsevarma. Ehkä juuri itsevarmuus ja jonkun näkönen itserakkaus vaikuttaa siihen, että tahdon olla tyyliin palvottu. Haluan tuntea, että mies haluaa vain minut ja olen hänen silmissään parempi kuin muut. Tiedostan etten oikeasti ole,mutta ehkä Se on yliromanttisuutta tms, kun haluan mieheni näkevän minut niin. Ja koska olen itsevarma niin paljon myös vaadin tätä, mutta lopulta rakastuin mieheen, joka haluaa olla kanssani, muttei koskaan anna ymmärtää, että hän näkisi mitään minussa parempana kuin muissa :/
-3
Ei mullakaan ole ollut huonoa isäsuhdetta.
Olen kyllä lapsenakin jollain tavalla pitänyt huomiosta.
Olen tavoitteellinen sillä tavalla että yritän esim suoriutua asioista paremmin kuin muut. Joissain asioissa olen onnistunutkin. Pärjään hyvin elämässäni ja tiesin jo yläasteikäisenä että tulen pärjäämään elämässä monin kerroin paremmin kuin suurin osa luokkakavereistani. Olenko itserakas? Ehkä.
Mietin vaan että miksi ei riitä se että tietää olevansa ok tyyppi. Miksi tarvitsee muiden miesten vakuutteluja ja haluaa palvontaa, kuten joku aiemmin kirjoitti.
Ap
Ap mä olen samanlainen ja olen muutenkin aika kilpailuhenkinnen ja suorituskeskeinen. Mulle on tärkeää olla apras, siinä mitä teen. Toisaalta olen ollut lapsena perhessämme jonkinlainen ns.väliinputoaja ja vanhemmilta ei riittänyt aikaa/huomiota minulle. Mua ei koskaan kehuttu tai huomioitu ja olin ilmaa, mutta moitittiin, jos en ollut luokan paras kokeessa tms. Ehkä tämä vaikuttaa?
Miksi siitä ei pitäisi jos on terve itsetunto ja tietää olevansa ainakin ok ulkonäöltään?
Kai se vaan pönkittää itsetuntoa. En mäkään ikipäivänä pettäisi. Mieheltä ei kehuja pahemmin tuu vaikka muualta olen aina saanut paljon huomiota.
Miestäni tässä taannoin kehui joku nainen baarissa ja hänkin hehkutti miten hyvältä se tuntui. Ollaan nyt puolin ja toisin yritetty sitten kehua toistemme ulkonäköä vähän enemmän.
Baarissa en muuten jaksa enää katsella niitä hoippuvia ääliömiehiä ja heidän kehunsa vaan ällöttää. Taidan itsekkin jättää pian alkoholin kokonaan