Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua painonpudotukseen

Vierailija
07.08.2014 |

Osaako jo ammattilainen, tai toinen pudottaja auttaa? Olen 25 vuotias nainen, synnytin esikoistyttäreni n. 6kk sitten. Olen aina ollut todella hoikka, ennen raskautta n 52kg. Olen 163 pitkä, eli en kovin pitkä. :D

No, raskaana tuli 25 ylimääräistä kiloa ja tällä hetkellä tilanne on se, että painan 68. Imetys loppui 2vk sitten, se ei paljon valitettavasti itseni kohdalla kiloja tiputtanut. Nyt olen päättänyt alkaa kuntoilemaan kunnolla, koska ehdottomasti haluan palautua entisiin mittoihin, oli se joidenkin av-mammojen mielestä kuinka pinnallista tai itsekästä tahansa.

Ab challangen, eli sen vatsalihashaasteen aloitin taannoin. Huomenna siinä ensimmäinen ensimmäinen lepopäivä, eli siis neljäs päivä haastetta menossa. Kaipaisin lisää vinkkejä ruokavalioon ja liikuntaan mitä voisin tehdä. Käymme myös päivittäin vaunulenkillä, nyt helteillä hieman lyhyimmillä, n. 1km.

Mahdollisuuksia kuntosalille tai juoksulenkille ei ole lähteä, sillä olen käytännössä yh. Mieheni siis viikot töissä ja viikonloput vapailla.

Eniten harmittaa tuo pömpöttävä vatsa, mikä ei ole kadonnut mihinkään :( Näyttää kun olisin raskaana rv20! En tiedä miten sen saisi lähtemään. Tämä on kamalaa, kun ennen vaatekoko oli xs-s ja nyt yleensä se m. Ei tietoakaan, että entiset mikroshortsit tai farkut menisi jalkaan. Kireiden farkkujen kanssa pakosti oltava joku väljä paita, sillä maha pursuaa ilkeästi.

Kokemuksia, vinkkejä, kuinka palautua! :)

Miehenikin lupasi, että lähdemme Viroon tai johonkin muualle matkalle kahdestaan, jos saan pudotettua kilot entisiin mittoihini, joten motivaatioo kyllä riittää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mahdollista mene salille!

Vierailija
2/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mahdollista mene salille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kellään kokemusta?

Vierailija
4/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit pois eli karppaus. Vanha juttu ns. jo, meni siis jo muodista, mutta toimii! Runsaasti tietoa ja reseptejä löytyy karppaus.info. :)

Vierailija
6/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ole itsellesi armollinen. 6kk on lyhyt aika. Olit tosi hoikka ennen raskautta, joten ei tuossa ollut kuin noin 10kg ylimääräistä. Olin vähän samassa tilanteessa, nyt melkein vuosi synnytyksestä ja muutama kilo jäljellä. Suosittelen kiloklubia ja pöperöproffan blogia. Tuon blogin ansiosta meillä syö kaikki nykyään terveellisemmin. Mieskin on oma-aloitteisesti vaihtanut einekset salaattiin. :)

Ei ole ollut edes vaikeaa.

Vierailija
7/7 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin kolmen vauvan jälkeen takaisin 55-kiloiseksi (pituus 163). Vaunujen kanssa kunnon lenkki joka päivä mieluiten 1,5 h. Viikonloppuna uimaan kilometri, todella hyvää liikuntaa. Leipä ja pasta minimiin, pullat kokonaan pois. Vihreää teetä, ei alkoholia. Makean nälkään ananasta tai pari palaa tummaa sulkaata.