Mieheni haluaa minun kasvattavan häpykarvat
Olen 14 vuotiaasta asti ajellut ne (olen 24v). Nyt mieheni suorastaan estää minua sheivaamasta. Kuvottavaa :/
Kommentit (21)
No ei sun tartte suostua, jos et halua. Heitä pihalle, jos ei kelpaa.
Fiksu mies sinulla. Kyllä naisella pitää olla klassinen, perinteinen kolmio olla, sitä on upea katsella ja kosketella.
T: mies
Osta sellaiset alushousut, joissa on karvat.
Posliinia on mukavampi nuolla ja esteettisestikin miellyttävämpi kuin rämemajava.
Mies.
Ootko 24v pissis?
Aikuisilla kasvaa karvaa!
Hyppää mun messiin, saat olla sellainen kuin haluat. ;)
T: M31w
Ei ne enää kasva. Ole huoleti, olet menettänyt yhden parhaimmista nuoruuden merkeistäsi alkamalla ajamaan niin aikaisin. Tuuhea karvoitus on nuoruuden merkki, ikääntyessä harvenee, jo 35v alkaa harvenemaan.
Sano ukollesi ettei se enää miltään näytä niin ei kannata yrittää kasvattaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:38"]Ei ne enää kasva. Ole huoleti, olet menettänyt yhden parhaimmista nuoruuden merkeistäsi alkamalla ajamaan niin aikaisin. Tuuhea karvoitus on nuoruuden merkki, ikääntyessä harvenee, jo 35v alkaa harvenemaan.
[/quote] Tiedän! Olen ollut joskus viikon sheivaamatta miehen "mieliksi" ja kasvoihan se huimat 2 millä... Ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:38"]
Ei ne enää kasva. Ole huoleti, olet menettänyt yhden parhaimmista nuoruuden merkeistäsi alkamalla ajamaan niin aikaisin. Tuuhea karvoitus on nuoruuden merkki, ikääntyessä harvenee, jo 35v alkaa harvenemaan.
[/quote]
Karvat tunnetusti lakkaavat kasvamasta, jos niitä ajelee :D
Kiiltäväturkkinen mirri on kyllä mukavampi kuin kynitty broileri.
Kolmio on kaunis kuin sika pienenä.
Tämän täytyy olla provo. Ei kukaan mies halua naiselleen karvoja.
Man
Sinä ITSE päätät asiasta. Olen niin kyllästynyt ukkoihin jotka kokee oikeutenaan "määrätä" tässä asiassa. Nykyinen kumppani "päätti" että nyt lähtee multa karvat, sanoin että ennemmin lähdet sinä.. Nuorena olin 12vuotta miehen halusta poslari, enää en siihen rumbaan lähde.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:40"]Karvat tunnetusti lakkaavat kasvamasta, jos niitä ajelee :D
[/quote]
"lol"
Ja ihan selvennykseksi, jos joku tuon ottaa tosissaan: karvan sheivaus ei vaikuta sen kasvuun, kuollutta solua. Jos on laseroitu/sokeroitu/vahattu/etc niin sitten on vaikutusta karvan kasvuun.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:02"]
Tämän täytyy olla provo. Ei kukaan mies halua naiselleen karvoja.
Man
[/quote]
Puhu omasta puolestasi vaan. Henkilökohtaisesti en kelpuuttaisi naisekseni ketään, joka haluaa pitää pimppinsä posliinina.
kyllä aikuisella on karvat. semmonen kynitty kananpillu on kuvottavan näkönen.
trimmattu, vähä karvainen toimii täällä.
Parempi pyy pivossa, kuin maassa.
Poslarilla ei karvakanteleen soitto onnistu! Aikuisella naisella on karvat. Siistiminen on ok. broileriksi kyniminen ei.
Karvainen häpy on seksikäs!
Anna rehottaa!