Kaunis nainen alkoi jutella minulle tänään bussipysäkillä
Menin aivan hämilleni. Voiko helle sekoittaa naisen pään NOIN pahasti? Ei hän humalassakaan ollut. Ja oli tosiaan vielä kauniskin. Olen miettinyt tätä asiaa koko iltapäivän. Mikäköhän neitiä vaivasi, osaatteko sanoa?
Kommentit (40)
Varmaan jostain karannut tai avohoitopotilas.
Se yritti kertoa sulle, että sulla on sepalus auki ja kengästä roikkuu vessapaperi. Mut sä vaan tuijotit suu auki.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:07"]
No, mitä se sanoi?
[/quote]
Kysyi mihin olen menossa ja sitten kertoi mihin itse. Small talkia aiheen ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:07"]
No, mitä se sanoi?
[/quote]
Kysyi mihin olen menossa ja sitten kertoi mihin itse. Small talkia aiheen ympärillä.
[/quote]
Kivaa! :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:07"]
No, mitä se sanoi?
[/quote]
[/quote]
No oisit seksiä ehdottanut! !
Se oli tullut suomeen katsomaan perhettään, muutoin asuu ulkomailla. Sillä oli tylsää ja halusi puhua omaa äidinkieltään. Ei sen kummempaa
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:06"]
Varmaan jostain karannut tai avohoitopotilas.
[/quote]
Pakko olla.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:17"]
Oletko mies29?
[/quote]
En ole hän.
Pitäisköhän ilmoittaa iltalehteen, tosta Sais jo aikaimoisen lööpin!!!
Minäkin rupesin tänään ekaa kertaa elämässäni juttelemaan miehelle tinderissä ja olen hyvin kaunis nainen, enkä ikinä ennen aloittanut keskustelua tinderissä. Mies ei vastannut. Sika.
Itä-Suomessa ihan normaalia käytöstä jutella tuntemattomille
Missä tämä tapahtui?
Eikö sellainen tunnukin mukavalta? Kaikki eivät kuljekaan tiukasti omaan maailmaansa sulkeutuneina.
Nyt ap yhteys ip-lehtiin ja etsintäkuulutus päälle!
Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:24"]
Itä-Suomessa ihan normaalia käytöstä jutella tuntemattomille
Missä tämä tapahtui?
[/quote]
Helsingissä
Joku puhui sulle? Vau. Nykyään se onkin niin harvinaista että ihan tuntematonkin voi puhua sulle. :(
Kyllä sen täytyy olla jotenkin sekaisin tai ulkomailta peräsin oleva. Suomessahan tuntemattomalle esittäytyvä leimataan hulluksi saati NAINEN JOKA ALOITTA JUTTELUN :ooo