In the spotlight of style -blogi
Onko kellään tietoa miksi ko. blogi ei ole päivittynyt sitten toukokuun? Onko Viivi kenties lopettanut bloggaamisen kertomatta lukijoille vai mitä on tapahtunut?
Kommentit (24)
Itselleni kokemus on tietysti lähtökohtaisesti erilainen, koska satun Viivin tuntemaan, mutta tuntuu vieraalta, että noin synkästi hänen käytöstään useampi täällä (tai sitten vaan sama henkilö eri aikoina) arvioi. Erittäin herttainen ja mukava, jos kylläkin sarkastinen, ja aiemmin myös hieman epävarma tyttö tämä Viivi on, mutta ei minulla hänestä mitään pahaa sanottavaa ole koskaan ollut.
Olen itse lukenut sellaisen elämänohjeen, joka on auttanut minua paljon elämässä:
Muiden ihmisten käytös on peilikuva siitä, miten itse käyttäydyt tilanteessa.
Tällainen ajatustapa on hyödyllinen, koska sen avulla on mahdollista huomata, että sosiaalisiin tilanteisiin voi aina vaikuttaa. Sen myötä ei myöskään ole yhtä kärkäs syyttämään muita sellaisesta, missä ei välttämättä selvää syyllistä ole (sillä yhtä hyvin kuin sinun käytöksesi peilaantuu toisessa, toisen käytös peilaantuu sinussa, mikäli annat sen tapahtua).
Elämä on mahdollisuuksia täynnä, joten älkää päästäkö itseänne liian helpolla teoissa (mutta tunnetasolla toki on hyvä olla armollinen itselleen ja muille).
Ps. Mitä tulee blogin lakkaamiseen oletan, että uuden elämäntilanteen myötä Viivi saa sen tarpeen tyydytettyä muilla tavoin, mitä tämä blogin pitäminen palveli. Eiväthän nämä projektit todellakaan mitään rahasampoja ole suhteessa niihin käytettyyn aikaan, tai kyllä muutenkaan, toisin kuin jotkut kommentoijat tuntuvat olettavan.
Kyllä mä sanoisin, että tosikaveri ei nosta 1,5 vuotta vanhaa ketjua bloggaajasta, joka on lopettanut blogin pitämisen. Varsinkaan jaaritellakseen itsestäänselvyyksiä. Viivi ei varmaan haluaisi, että hänestä aletaan jauhamaan uudelleen.
Olisi ihan kohteliasta ilmoittaa blogin lopettamisesta tai tauosta seuraajille. Tällä tavalla lopettaminen tukee vain sitä kuvaa minkä tästä keskustelusta olen Viivistä saanut. Mulkku.
Sama juttuhan on Oprinkin kanssa. Katosi kuin pieru Saharaan vaivautumatta ilmoittamaan yhtään mitään.