In the spotlight of style -blogi
Onko kellään tietoa miksi ko. blogi ei ole päivittynyt sitten toukokuun? Onko Viivi kenties lopettanut bloggaamisen kertomatta lukijoille vai mitä on tapahtunut?
Kommentit (24)
Minua myös ihmetytti tämän uuden miehen muuton aikoihin/ sen jälkeen, että miten se ei näy asunnossa mitenkään. Eikö miehellä ollut lainkaan esim. omia huonekaluja vai eikö hän saanut tuoda niitä mukanaan?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:19"]
Missä liikkeessä Viivi on töissä?
[/quote]
Your Face Forumin alakerrassa.
Okei, kiitti. Täytyy mennä joskus ihan itellä toteamaan että onko se mukamas niin kamalan tyly niikun täällä jossain toisessa keskustelussa oli väitetty :)
Sitä blogisivua pidetään enää vaan siksi, että siellä kävisi lukijat katsomassa missä se on ja se saa niiltä mainostajilta rahat kävijöistä. Siksi siellä on mainoksia ja evästeitä.
postaustahtihan hiipui tasaisesti kun se löysi uuden miehen. ei taida ehtiö postailla enää.
Jaa a. Jospa sitä ei huvita kirjotella, olen ainakin nähnyt Jklän keskustassa et kyllä se hengissä on
Olishan se kiva, kos edes ilmoittaisi, että keskittyy nyt muuhun ja palaa blogin pariin joskus jos siltä tuntuu. On lukijoiden aliarviointia vain lopettaa ilmoittamatta mitään.
No nimenomaan ärsyttää se, että ei voi mitään ilmoittaa. Olisi vaikka kirjoittanut vain, että pitää taukoa blogista määrittelemättömän ajan. Ei tarvitsisi lukijoiden ihmetellä, että mikä on, kun moneen kuukauteen ei kuulu mitään ja kommenttejakaan ei julkaista (olen kertaalleen laittanut kommenttia siihen toukokuiseen postaukseen, eikä sitä koskaan julkaistu).
Minä oon kuullu et herttaine ois...se on eronnu,jospa on vaik masentunu ja ei jaksa postata.
In the spotlight of style-Viivi vaikuttaa blogissa tosi herttaiselta ja mukavalta, mutta kokemus livenä on kyllä päinvastainen... Tuijotti todella pahasti ja mittaili katseellaan joka sentin ja sai olon tuntumaan ahdistavalta. Mulkku mikä mulkku.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:49"]
In the spotlight of style-Viivi vaikuttaa blogissa tosi herttaiselta ja mukavalta, mutta kokemus livenä on kyllä päinvastainen... Tuijotti todella pahasti ja mittaili katseellaan joka sentin ja sai olon tuntumaan ahdistavalta. Mulkku mikä mulkku.
[/quote]
Totaalisen samat havainnot täällä. Arvioiva ja inhottava ilme naamalla katseli minua päästä varpaisiin.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:49"]In the spotlight of style-Viivi vaikuttaa blogissa tosi herttaiselta ja mukavalta, mutta kokemus livenä on kyllä päinvastainen... Tuijotti todella pahasti ja mittaili katseellaan joka sentin ja sai olon tuntumaan ahdistavalta. Mulkku mikä mulkku.
[/quote]
Hyi. Miten kehtaa katsoa ketään noin tuolla naamalla? :D
Ei sillä, oikeasti kauniit (sisäisesti ja ulkoisesti) eivät ole yleensä niin epävarmoja että kokisivat tarvetta talloa muita alaspäin.
Up