Kassaneiti punastui kun ostin liukkaria ja XXL kondomeja
Tyttö mietti varmasti mikäs se siellä meikäläisen housussa pullottaa;)
Kommentit (46)
Jos mä olisin sun äitis, sanoisin että yritä käyttäytyä! Pitääkö sitä mennä yleisille paikoille muita ihmisiä nolaamaan! Mitä mä olen sulle kotona opettanut?!
Ajatteli varmaan, että ensikertalaisena ostit väärää kokoa.
Uuu, onnea. Harmi, vaan, ettet pääse sen kassaneidin pöksyihin..
Tyttö mietti varmasti mikäs se siellä meikäläisen housussa pullottaa;) https://www.youtube.com/watch?v=QT13kk8HDDo&ab_channel=SpartaYoshi
Vierailija kirjoitti:
Yritti pidätellä naurua että noin pieneen osti isot kondomit. Varmaa naureskellen kertokin sitten työtovereilleen.
Kassaneiti korjasi tilanteen sanomalla "Sinun kokosi on XS eikä yhtään isompi."
Ap saa siis paksua parrua papanaluukkuun tänään.
Vierailija kirjoitti:
Niin minuakin kassalla ollut myyjätyttö katsoi hiukan hämillään, kun muiden ostosteni joukossa oli kerran xl-kondomeja. Sattui myyjänä olemaan vielä serkkuni tytär, minkä huomasin vasta kun hän alkoi palvemaan minua.
Eli oma tyttäresi? Sähän olet niitä mitä serkumpi sitä herkumpi-vammaisia.
Myötähäpeää hän tunsi kun tietää sun olevan suuruudenhullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minuakin kassalla ollut myyjätyttö katsoi hiukan hämillään, kun muiden ostosteni joukossa oli kerran xl-kondomeja. Sattui myyjänä olemaan vielä serkkuni tytär, minkä huomasin vasta kun hän alkoi palvemaan minua.
Eli oma tyttäresi? Sähän olet niitä mitä serkumpi sitä herkumpi-vammaisia.
Miten serkun tytär on oma tytär? Kuvottavaa joka tapauksessa vaikka olisi serkun tytär. Liian läheistä sukua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä niillä teet?
Vetää päähänsä tunnistamisen vaikeuttamiseksi ja ryöstää pankin.
Kassahenkilö niin tiesi että poikarakkaus saa jälleen huipentuman ja asiakas ankarasti rakkauden julmaa smeisseliä peppuliin.
Kyllä se kassa huomasi heti, että asiakkaana kokovartalopippeli.
Osta ensi kerralla kurkku ja purkki tummelia.
Missä kaupassa myydään vaikka Pasante Super King:iä? En ole löytänyt ainakaan semmoisista kaupoista missä kassaneiti punastuisi yhtään mistään.
Siellä missä omiani ostin kassaneiti kyllä osoitti palveluhalua kun kysyin olisiko mitään isompaa kun nuo kiristää liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin xs kondomeja edes valmistetaan. Kukaan ei niitä ostaisi, vaikka olisivat kuinka sopivia.
Ne ovat Slim Fit-mallia. :D