Olen aloittamassa seksisuhdetta varatun miehen kanssa.
Jännittää mielettömästi.
Kommentit (34)
Ja jostain kumman syystä tietyt naiset hakeutuvat/päätyvät aina tuohon kakkosnaisen asemaan. Itse en ikinä tuollaiseen suostuisi! En ymmärrä, miten jotkut suostuvat?
T. 3
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:00"]
En suosittele. Sinä et koskaan tule olemaan numero yksi tuon miehen elämässä, vaan se on vaimo ja perhe. On myöskin pelko, että jäät ikisinkuksi. Tällaisia tapauksiahan on. Naisia, jotka kuvittelevat olevansa niin viehättäviä, että vievät toisten miehet - ja sitten kuitenkin elävät elämänsä onnettomina, lapsettomina ja niin yksin.
Etsi mieluummin vapaata seuraa, jos haluat perheen. Ja miksi ihmeessä tänne vauvapalstalle tuollaisista tulet huutelemaan?
Mitä oikein haluat?
[/quote]
En halua perhettä enkä halua miestä itselleni. Hänellä ei ole lapsia. En halua ykköseksi enkä halua että mies eroaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:01"]
Ja jostain kumman syystä tietyt naiset hakeutuvat/päätyvät aina tuohon kakkosnaisen asemaan. Itse en ikinä tuollaiseen suostuisi! En ymmärrä, miten jotkut suostuvat?
T. 3
[/quote]
En ole kakkosnainen. Tämä on pikemminkin harrastus kuin suhde.
Ap
Ehkä nyt vielä ajattelet noin...mutta eräskin 45 lähestyvä nainen valitti minulle kuinka hänelle elämässä on aina sattuneet ne varatut tapaukset...eikä ole omaa perhettä siunaantunut. Oli hänkin nuorempana noin ajatellut juuri kuin sinäkin. Nyt ei ole naisella miestä eikä lasta. Harrastaa seksiseuranhakua suomi24.fi-treffipalstalla. Ei tunnu kovin onnelliselta elämäänsä ja haluaisi lapsen, mutta alkaa jo olla liian myöhäistä...Aina rehenteli kuitenkin sillä, miten hänellä on varattuja miehiä ja se ja sekin julkkis, joka on oikeasti naimisissa/kihloissa...Voi huoh miten lapsellista toimintaa. Ei sen juttuja jaksa kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:07"]
Ehkä nyt vielä ajattelet noin...mutta eräskin 45 lähestyvä nainen valitti minulle kuinka hänelle elämässä on aina sattuneet ne varatut tapaukset...eikä ole omaa perhettä siunaantunut. Oli hänkin nuorempana noin ajatellut juuri kuin sinäkin. Nyt ei ole naisella miestä eikä lasta. Harrastaa seksiseuranhakua suomi24.fi-treffipalstalla. Ei tunnu kovin onnelliselta elämäänsä ja haluaisi lapsen, mutta alkaa jo olla liian myöhäistä...Aina rehenteli kuitenkin sillä, miten hänellä on varattuja miehiä ja se ja sekin julkkis, joka on oikeasti naimisissa/kihloissa...Voi huoh miten lapsellista toimintaa. Ei sen juttuja jaksa kuunnella.
[/quote]
Olen eronnut jokunen vuosi sitten. Perhe-elämä on koettu. Ei ollut tarkoitus kohdata varattua, mieluummin olisi vapaan ottanut, mutta näin nyt sattui.
Ap
Itse haluan miehen kokonaan itselleni. Olen niin mustasukkainen ja omistava luonne, etten kestäisi tuollaista kuviota. Siispä en sekaannu varattuihin. Ja en tosiaan halua olla number 2.
Ota vielä rahaa ja muita rojuja vastaan niin olet H U O R A..
OLET SITÄ KUITENKIN!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:01"]
En halua perhettä enkä halua miestä itselleni. Hänellä ei ole lapsia. En halua ykköseksi enkä halua että mies eroaa.
[/quote]
Älä siis aloita häneen suhdetta, koska erohan siitä tulee kun vaimo saa tietää. Lisäksi, miehellä ei ole lapsia vielä. Vuoden päästä voi olla.
Miksi et aloita avointa seksisuhdetta vapaan miehen kanssa? Silloin saisit kaiken haluamasi etkä osallistuisi muiden parisuhteiden hajottamiseen.
Eikös nuo tuonkaltaiset seksisuhteet tavallaan ajaudu sellaiseen ihan itelleen vai onko se niin, että nykyään sovitaan seksisuhteesta etukäteen? Ja toisekseen, Olen niin vanhanaikainen, että luulin tämän sortin asiat on niin yksityinen asia, että niistä ei puhuta eikä kirjoitella ympäriinsä.
12: Nykyään sovitaan netin kautta seksisuhteista aika usein etukäteen. Esim. eräs tietämäni suoraan sanottuna melkoisen epätoivoinen, juurikin aina kakkosnaisen osaan joutunut nainen toimii näin, etsii miehiä netissä...Joskus olen ajatellut, että itse ottaisin moisesta edes maksun, kun miehet tavallaan käyttää hyväksi kun saavat naista ilmaiseksi...Mitenkäs sun tilanne on ap, ootteko ihan tavanneet livenä jossain/tuttuja vaiko netin kautta tavanneet?
Sanot, ettet halua ykkösnaiseksi mutta ettet ole kakkosnainenkaan...mikä sitten olet? Nainen numero 3?
Ja oletko ajatellut sitä, että miehellä saattaa olla kierroksessa samaan aikaan vaikka kymmenen muutakin naista, joita jännittää suhteen aloittaminen?
Toivon että jäätte kiinni itse teosta ja et sen miehen muikkeli nassauttais sua ja sitä miestänsä vaikka turpaan. On kyllä varmasti 'ihana' mies ku uskaltaa pettää. Rupeais vaikka sinkuksi jos ei oma naikkonen kelpaa.
En suosittele. Sinä et koskaan tule olemaan numero yksi tuon miehen elämässä, vaan se on vaimo ja perhe. On myöskin pelko, että jäät ikisinkuksi. Tällaisia tapauksiahan on. Naisia, jotka kuvittelevat olevansa niin viehättäviä, että vievät toisten miehet - ja sitten kuitenkin elävät elämänsä onnettomina, lapsettomina ja niin yksin.
Etsi mieluummin vapaata seuraa, jos haluat perheen. Ja miksi ihmeessä tänne vauvapalstalle tuollaisista tulet huutelemaan?
Mitä oikein haluat?