Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helteellä pyörryttää - mikä avuksi?

Vierailija
27.07.2021 |

Suolatasapainon pitäisi olla kunnossa. Tämä ei ole joka päivä, mutta toisinaan ei vain jaksa mitään. Mikähän ongelma on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä

Vierailija
2/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Hesari niin voit sillä jäähdyttää itseäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja paranna kuntoa.

Vierailija
4/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuumina hellepäivänä vetänyt normiruoan lisäksi ihan sporttijuomaa ja syönyt pähkinöitä (en kylläkään suojattuja) ja kuivattuja hedelmiä. Mutta silti, etenkin aamulla noustessa on jotenkin hömelö olo. Huimailee jne. Onneksi kohta taas viilenee, ja olokin normalisoituu sen myötä.

Vierailija
5/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuumina hellepäivänä vetänyt normiruoan lisäksi ihan sporttijuomaa ja syönyt pähkinöitä (en kylläkään suojattuja) ja kuivattuja hedelmiä. Mutta silti, etenkin aamulla noustessa on jotenkin hömelö olo. Huimailee jne. Onneksi kohta taas viilenee, ja olokin normalisoituu sen myötä.

*suolattuja*

Vierailija
6/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin pyörryttää. En ymmärrä, mistä johtuu, mutta juuri äsken meinasin ihan pyörtyä, kun nousin ylös. Olen syönyt ja juonut hyvin, enkä ole ylipainoinen.

Vierailija
7/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon ja vielä enemmän, mutta muista myös syödä suolaista ja makeaa. Ja etenkin sitä suolaista saa olla _paljon_! Lakkaa heikottamasta.

Vierailija
8/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on helteellä huonompi olo kuin viileämmällä. Vaikka yritän syödä ja juoda hyvin. Verenpainen? En tiedä mistä johtuu. Nytkin kärsin kun sisällä on liian kuuma.  27 astetta sisällä mutta tuntuu kuumemmalta. 

Vierailija
9/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus sen tekee. Elimistö ei kestä pitkäaikaista hellettä. Kohta onneksi helpottaa.

Vierailija
10/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin suklaata liikaa ja seuraava päivä oli aivan järkky. Mun elimistö ei kestä helteellä sokeria

Vierailija
11/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin matala verenpaine tekee tuon. Olen huomannut että verenpaine laskee helteellä joten pitää jättää aina verenpainelääkitys pois. Normaalisti siis korkea verenpaine.

Vierailija
12/12 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme litraa vettä joka hellepäivä, kivennäisvesi on hyvää. Pieni suolanmurunen kielelle kun heikottaa ja pian olo paranee. Sokeria kannattaa vältellä.