Abortti - ja en kestä mieheni lapsia silmissäni
Päädyin n. vuosi sitten aborttiin miesystäväni uskottomuuden takia. Nyt en kertakaikkiaan siedä hänen edellisestä liitostaan olevia lapsia silmissäni! Olen vihainen miehelle, kun meni minua pettämään, ja jotenkin lapsensa tuovat aina mieleen aborttini - ja sen, ettei meillä ole yhteistä lasta.
Olen sanonut miehelleni, ettei hänen lapsillaan ole mitään tekemistä minun kanssani - ovat hänen ja eksänsä- enkä halua tavata heitä.
Lapset muistuttavat vain hänen entisestä elämästään, ja minulle tulee vain paha olo jos näen heitä. Mielestäni tämä ratkaisu on parempi myös lapsille.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:18"]
Päädyin n. vuosi sitten aborttiin miesystäväni uskottomuuden takia. Nyt en kertakaikkiaan siedä hänen edellisestä liitostaan olevia lapsia silmissäni! Olen vihainen miehelle, kun meni minua pettämään, ja jotenkin lapsensa tuovat aina mieleen aborttini - ja sen, ettei meillä ole yhteistä lasta.
Olen sanonut miehelleni, ettei hänen lapsillaan ole mitään tekemistä minun kanssani - ovat hänen ja eksänsä- enkä halua tavata heitä.
Lapset muistuttavat vain hänen entisestä elämästään, ja minulle tulee vain paha olo jos näen heitä. Mielestäni tämä ratkaisu on parempi myös lapsille.
[/quote]
Ap, sinulla on pahoja henkisiä ongelmia... suosittelen hoitoon hakeutumista!
Eroa jo siitä miehestä, niin olet itsekin onnellisempi. Sulla on niin monta syytä olla katkera (osittain jopa oikeasti aiheellisesti), että en usko että koskaan pääsisit yli katkeruudesta.
24: Olet varmaankin oikeassa, kuten moni muukin tässä ketjussa, että olisin onnellisempi jos eroaisin. En ymmärrä, miksi se tuntuu niin vaikealta.
Lapsenikin haluaisivat, että eroaisin miehestä. Hän ei lasteni kanssa ole missään tekemisissä, vaikka täällä enimmäkseen asusteleekin. Välillä jotain juttelee lapsille, mutta kauhean kiinnostunut heistä ei ole. Ehkä se vaikuttaa minunkin asennoitumiseeni hänen lapsiinsa.
Ap
Miehen lapset asukoot äidillään. Mies voi tehdä uusia lapsia uuden kanssa. Toki huolehtii myös jo syntyneistä. Mutta ei niin että uusi nainen joutuis siivoaa muiden sotkuja. Itse ainaki sanoin miehel en kaipaa lapsipuolia. Yhteisen lapsen hoidan ja omani. Mut muuten haluan rauhaa. Ei kiinnosta sen kakarat yhtään!
Silloin kun hän tapaa sitä kakaraa menen joogaan tai vaikka pienelle matkalle. Ei äitipuolet ole sitä varten et bioäidin vastuu otettas pois ja se pääsis ryyppää.
Hyvä kun teit abortin. Jätä pettäjä.
En tiedä miksi ottaa puoliso jolla lapsia, jos se on turn off. Tämä tapaamattomuus on ihan OK, jos asia on todella selvä molemmille osapuolille ja mielipide tiedossa ennen yhdesäolon alkua. Useinkaan näin ei tunnu olevan.
Mä olen tuota jättämistäkin miettinyt, mutta rakastan miestä kyllä. Jostain syystä en haluaisi lopettaa suhdetta. Nyt meillä menee paljon paremmin...mutta sitä en kyllä tajua, että miten ikinä koskaan voisin nähdä hänen lapsiaan. Kärsin siitä. Siispä ajattelin, että ratkaisu on siinä, että minä ja hänen lapsensa eivät tapaa.
Mies on ollut paljon minun ja lasteni kanssa tässä samassa talossa, vaikka hänellä on omakin asunto vielä. Ehdotin hänelle kyllä, että jos ei halua osallistua minun ja lasteni elämään, voimme nähdä silloin, kun kummallakaan ei ole lapsia. Mies ei halunnut tätä.
Ap