Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liika kosteusvoide?

Vierailija
07.08.2014 |

Voiko kosteusvoidetta läträtä naamaan liikaa? Huomasin nimittäin että kun laitoin hiukan enemmän sitä niin naama oli jotenkin tukkoinen ja kutiava ja jopa kulmakarvoja irtosi. Mikä sitten olisi semmonen optimaalinen määrä naamaan ja monestiko päivässä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan voiteesta, että voiko laittaa liikaa. Minä käytän silmänympärysiholle omaansa ja kasvoille omaansa voidetta ts silmänympärysvoidetta ja hoitavaa päivävoidetta. Joskus myös erityisen hoitavia seerumeita, meikkivoidetta, harvoin kasvovettä ja silloin tällöin kohottavia ja ihoa tukevia voiteita.  Voiteissani on UV suojakerroin 15.

Ei ole iho koskaan tukkeutunut. Yövoidetta en erikseen laita. Joskus olen kokeillut, mutta vaatisi voiteen poiston ja päivävoiteen laiton aamulla.  Suihkun jälkeen levitän voiteet ennenkuin ihonpinta kuivahtaa ja se riittää. Kasvojen iho on sällynyt pehmeänä ja sileänä ts hoidettuna näinkin.

42 v

Vierailija
2/2 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihotyypistä ja voiteesta.

Itselläni iho voi parhaiten kun en käytä minkään valtakunnan kosteusvoiteita enkä hoitotuotteita. Kokeilin tätä 30 iässä luettuani vähäisestä ihonhoidosta eräältä foorumilta. Jätin kaappiin kaikki "laadukkaat" kalliit luksussarjojen puhdistusmaidot, kasvovedet, päivä- ja yövoiteet ja sy-voiteet. Aloin pestä naamani oliiviöljysaippualla, eikä mitään voiteita päälle. Noin kuukaudessa ihosta tuli todella hyvä: ei rasvoittumista, ei kuivumista, ihohuokoset ei ole enää niin ison näköiset, punoitus väheni. Pian 10 vuotta jo menty ilman voiteita ja hyvin menee. Minun ihotyypileni sopii hyvin, kun on rasvoittumaan taipuvainen iho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi