Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetystä 4kk takana, HIUKSET LÄHTEE :(

Vierailija
10.08.2008 |

Nyt kertokaahan kokemuksistanne...

Olen kuullut että imettäminen voi viedä hiukset päästä, mutta tämä on aivan kamalaa! :( Hiuksia lähtee tukottain! Onko odotettavissa, että hiukset paksuuntuu vielä uudelleen, ja millä aikataululla? Vai jääkö hiukset tämän jälkeen aiempaa ohkaisemmiksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei hiukset pudonneet yhtaan enempaa tai vahempaa missaan vaiheessa raskautta/aitiytta.

Vierailija
2/11 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi synnytti viime syksynä... imetys ei onnistunut kuin hetken ja sekin aika heikosti (kivittäkää vaan...) ja multa lähtee vieläkin ihan hurjasti hiuksia :(

Joka paikka on täynnä mun irtohiuksia... niitä on vauvan vaipassakin aina vähintään 5, kun sitä alkaa vaihtamaan, mä en käsitä, miten niitä sinnekin menee.

Mulle tosin kasvaa myös uutta hurjaa tahtia (on hiusrajassa just sellaisia vallattomia pätkähiuksia paljon). Hermot vaan menee, kun koko ajan on jossain hius... inhottavinta on se, jos niitä näkee vauvan naamalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vauva nyt 8kk ja hiusraja on täynnä sellasta muutaman sentin mittasta uutta kasvua. :) Hauskaa sekin kun niitä ei saa kuriin millään...

Vierailija
4/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 4kk imetystä takana ja tuppoja lähtee ja oikeen näkee kun hiuksia tippuu päästä sohville lattioille joka paikka niitä täynnä hermot menee! lapsen vaatteet ja kaikki! kans ootan että millon alkaa kalju paistaan...!

Vierailija
5/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana hiukset oli ihan hämmentävän hyväkuntoiset, sen jälkeen lähti oikein urakalla, siitä sitten vähitellen paksuuntui ennalleen (ei kuitenkaan raskausajan tasolle).

Vierailija
6/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vitamiinien tms. puutteesta että imetys saa tälläistä aikaan?

Meillä kanssa lattiat, suihku, vaatteet, auto... KAIKKI täynnä mun pitkiä tummia hiuksia.. Masentavaa kyllä.

Vierailija
7/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa hiuksia ei juurikaan lähde, mutta sitten muutaman kuukauden kuluttua synnytyksestä niitä lähtee senkin edestä, riippumatta siitä, imettääkö vai ei. Meillä tukkeutui viemäritkin mun imetysaikoina, mutta aina nuo hiukset takaisin kasvoi. Pahimmillaan hiusten lähtö oli, kun lapset olivat n. puolivuotiaita. Odotusaikoina hiuksia tuntui olevan hirveästi.

Vierailija
8/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista imetin, kuopusta imetin vain pari kuukautta. Molempien syntymästä 3kk kuluttua alkoi tukkaa tippua tukoittain ja se loppui vasta 3kk päästä. Sama ilmiö toistui MYÖS keskenmenon jälkeen (rv13) "synnytyksestä" tasan kolme kuukautta ja jo taas lähtee karvat päästä. Ei tosin kestänyt ihan niin kauan sillä kertaa (ehkä senkin takia, että siinä vaiheessa vartosin jo tuota kuopustamme...)

Vierailija
9/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairmella voi hiustenlähtöalueita peittää

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
10/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Imetys ei aiheuta hiustenlähtöä vaan se ettäraskaus loppuu. Raskausaikana ei hiuksia lähde ja sitten niitä alkaakin lähteä hurjia määriä (tai tuntuu hurjalta kun kerralla lähtee paljon ja monen kuukauden ajan). Itsellä taisi rauhoittua siinä 7kk:n kohdalla. Sitten alkaakin puskea pientä tyvikasvua. Mutta tosiaan, älkää syyttäkö imetystä tästä. Tietenkin jos on jotain häikkää rauta-arvoissa, kilpirauhasarvoissa jne niin hiustenlähtö voi viitata niihin, mutta muutoin synnytyksen jälkeen hiustenlähtö on ihan normaalia.

Vierailija
11/11 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähti ja tuli kiharana takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan