Tykkääkö miehet alipainoisista naisista??
miksi he minua välttelee? koska olen pitkä?? t.nainen 180cm paino 58kg
Kommentit (62)
Miksi välität miesten mielipiteistä? Miksi et ole oma itsesi? Oletko niin riippuvainen miesten huomiosta?
Onneksi olen lesbo❣️ Ei kiinnosta pätkääkään munakkaiden tykkäämiset - missään asiassa.
Jos mies on 170 cm tai lyhyempi ja ottaa itseään lyhyemmän naisen niin pojasta tulee kyllä lyhyt.
Sillä ei tarvitse olla mitään tekemistä miehen itsetunnon kanssa, että 180cm vain on liian pitkä nainen. Olet liian pitkä sen vuoksi, ettet osaa esim.ratsastaa miehen päällä samalla tavalla kuin lyhyet naiset. Myös tietyissä muissa tärkeissä asennoissa tulee turn offia aiheuttavia ongelmia.
Hoikkuutesi ei ole ongelma. 180cm nainen vain on käytännössä samanlainen friikki, kuin 200cm mies.
160cm naisen peppureikä on liian alhaalla, 180cm naisen liian korkealla. 170cm naisen peppureikä on juuri sopivalla korkeudella takaapäin naimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei tarvitse olla mitään tekemistä miehen itsetunnon kanssa, että 180cm vain on liian pitkä nainen. Olet liian pitkä sen vuoksi, ettet osaa esim.ratsastaa miehen päällä samalla tavalla kuin lyhyet naiset. Myös tietyissä muissa tärkeissä asennoissa tulee turn offia aiheuttavia ongelmia.
Hoikkuutesi ei ole ongelma. 180cm nainen vain on käytännössä samanlainen friikki, kuin 200cm mies.
Onko 170 cm pitkä mies sitten vastaavasti liian lyhyt. Heidän pojista tulee lyhyitä, kun he ottavat itseään lyhyemmän vaimon. Meillä tuttavapariskunta lyhyitä ja murehtivat nyt poikiensa pituuskasvua, heidän pojat ovat luokkansa lyhyimpiä.
Olet sinä kyllä naiseksi aika pitkä. Ei millään pahalla mutta en 177cm miehenä pysty kuvittelemaan sinua vierelle. Hukkapätkähän minä olen, mutta haluan sentään olla naistani isompi.
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä kyllä naiseksi aika pitkä. Ei millään pahalla mutta en 177cm miehenä pysty kuvittelemaan sinua vierelle. Hukkapätkähän minä olen, mutta haluan sentään olla naistani isompi.
Minä olen 170 cm pitkä nainen, mutta en tykkää, että arvostelet naisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hoikka nainen vaan kiihottaa, ei voi mithään! Mutta ei anorektinen. Ei lantioluiden ja solisluiden törrötystä kiitos eikä lautapersettä. Vähän lihasta mutta muuten laiha, namnam!
Mulla "törröttää" noi molemmat luut. Painoindeksi 20.
Vierailija kirjoitti:
harmi, minä pidän lyhyemmistä miehistä :)
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän on sinun pituusrajasi naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto syynä?
En arvostele naisten ulkonäköä, mutta miehen itsetunnon päälle käy väistämättä, jos nainen on selvästi pitempi. Pois lukien miljonäärit ja muut porhot.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on 170 cm tai lyhyempi ja ottaa itseään lyhyemmän naisen niin pojasta tulee kyllä lyhyt.
Onneksi meille tuli vain tyttöjä ja molemmat on pitkiä!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä enemmän toi pituus karsii osan miehistä. Alipaino alkaa ainakin itellä tökkiä siinä vaiheessa kun vartalon muodot ei ole enää pehmeitä vaan luut alkaa törröttää esim lantiolla.
Kyllähän alipainoisilla luut näkyvät lantiossa ja kyljissä. Miehet eivät vaan hahmota naisten painoja. Tässäkin mies pitää normaalipainoisesta, eikä hoikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meille tuli vain tyttöjä ja molemmat on pitkiä!
Yleensä ei tule pitkiä tyttöjäkään, jos isä on lyhyt.
Tykkään ite kyllä enemmän muodokkaista, mieluummin yli- kuin alipaino. Mutta se onkin vain mun henkilökohtainen mieltymys
Vierailija kirjoitti:
En arvostele naisten ulkonäköä, mutta miehen itsetunnon päälle käy väistämättä, jos nainen on selvästi pitempi. Pois lukien miljonäärit ja muut porhot.
Miehillä komplekseja riittää. Kyllä on yksinkertaista ajattelua, että raha toisi hyvän itsetunnon. Varakas mies kärsii huonosta itsetunnosta, jos nainen on varakkaampi. Näin miljonäärin toteamana.
Minä en pidä alipainoisista naisista. Mieluiten ns. "normaalipainoinen" nainen tai nainen jolla on muutama ylimääräinen kilo painoa suhteessa pituuteen. Tämä siksi, että että etsin itselleni naista, jonka kanssa saisin lapsia. Jos nainen on alipainoinen niin tulee mieleen että syökö hän kovin paljon ja saako hän tarpeeksi kaikkia ravintoaineita varsinkin jos hän olisi raskaana. En halua lapseni äidiksi naista joka yrittää olla mahdollisimman laiha ainakin siten, että hän söisi mahdollisimman vähän. Silloin hänellä voisi raskaaksi tulo olla vaikeaa ja hänen odottamansa lapsikin kärsisi jos hän raskaanakin ollessaan pyrkisi olemaan mahdollisimman laiha ja syömään mahdollisimman vähän. Silloin kasvava sikiö voisi jäädä vaille joitain tarvitsemiaan ravintoaineita. Tai sitten hän ottaisi niitä elimistöönsä äitinsä kustannuksella, imisi niitä äitinsä elimistöstä. Jos äiti ei saisi vaikka tarpeeksi kalsiumia niin alkio / sikiö imisi sitä omiin tarpeisiinsa äitinsä luista.
Mieluummin siis vaikka hiukan pulskempi nainen kunhan hän syö terveellisesti ja kohtuullisesti sillä jos hän söisi monipuolisesti ja tarpeeksi mutta ei liikaa niin sikiökin saisi tarpeeksi ravintoa ja energiaa.
Ehkä pahin painajainen olisi selvästi alipainoinen nainen joka olisi kuin kävelevä luuranko jossa on iho päällä.
Lähdetkö burgerille?