Rokotepassin kytkeminen maksukorttiin tulossa esim. kaupan kassa näkisi rokotetietosi
Näyttääkö se vihreää vai punaista. Rokottamattomat eivät voisi maksaa ostoksiaan.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/5885342f-c323-48cb-939f-50d270f9…
Kommentit (344)
Voi jeesus näitä hysteerikkoja!
Millä tavoin kenenkään tietosuoja tai potilastiedot on vaarantuneet, jos liikkeeseen x sisäänpäästääkseen on todistettava olevansa rokotettu/sairastanut koronan eli laite näyttää vihreää tai punaista?
3/4 osaa suomalaisita on jo rokotettu ja näiden pitäisi elää foliohattujen valintojen mukaan? Se o jokaisen foliohatun valinta olla ottamatta rokote, mutta silloin vastaa itse myös niistä toimenpiteistä, joita yhteiskunta asettaa rokottamattomille.
Kaupoilla ja liikkeillä tulisi olla töysi laillinen oikeus vaatia tällaista. Onhan meillä myös savuttomia työpaikkoja ja kiellettyjä alueita (esim. koulut, pöiväkodit), joiden alueella tupakointi on kielletty. Miten joku rokotteen ottaminen eroaa tästä?
Istutko työpaikan ruokahuoneessa kuin orava pupeltaen molemmilla käsillä ruisleipääsi silmät pälyillen oikealle ja vasemmalle, jottei kukaan vaan kysy sinulta rokottamisesta mitään, ja jos kysyy, niin vastaat ”minun potilastietoni vaarantuu tästä”.
Tässä,asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää: yleisvaarallisten tautien tapauksessa yhteiskunnan toimijoilla tulee olla oikeus estää tarvittaessa henkilön pääsy tiloihinsa, jollei pysty osoittamaan olevansa rokotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia rokottamattomat eivät voisi maksaa ostoksiaan?? Millä te nyt ne sitten maksatte ja miksi se sama maksuväline ei kävisi jatkossakin? Tottakai ne, joilla ei ole pankkikorttia, voisivat rokotepassina käyttää muuta kuin pankkikorttia, mutta eihän tämä nyt ruokaostosten maksuun liity mitenkään.
siis oikeasti, mistä ihmeestä te keksitte, että tämä tarkoittaisi nyt sitä? Kyse on ainoastaan, että on etsitty teknologiaa, jolla rokotuspassitietoja voitaisiin kätevästi käyttää ja maksupääte nyt sattuu olemaan sellainen laite, johon tällaisen toiminnon voisi liittää.
No vähän vaikea niitä ostoksia on maksaa jos ei pääse kauppaan sisälle. Mielestäsi siis ihan oikein että rokottamattomilta estettäisiin ruoan, vaatteiden ym välttämättömän osto? Mikä voisi mennä vikaan. 🙄
Miksi ihmeessä rokottamattomat eivät pääsisi kauppaan sisälle? Mistä ihmeestä te olette saaneet päähänne, että rokotepassilla ihmisiä estettäisiin ostamasta ruokaa, vaatteita ja muita välttämättömiä tavaroita? Kai te nyt tajuatte, että juuri tällaiset jutut ovat sitä täysin turhaa hysterian ja paniikin lietsomista, mikä vie teidän jutuiltanne viimeisetkin uskottavuuden rippeet?
Luitko uutista ollenkaan?
Rokottamattomilta voitaisiin estää pääsy yksityisiin tiloihin,,, daaaa, kaupat ovat yksityisiä tiloja. Pääsisit vain ehkä lääkärille, kenties kirjastoon ellei sitäkin kiellettäisi kuten juutalaisilta kiellettiin, heiltä kiellettiin pääsy jopa puhelinkoppeihin.
ETTEKÖ TE SOKEAT TAJUA MIHIN TÄMÄ TILANNE ON MENOSSA???
Muu maailma tappelee kynsin hampain vastaan ja täällä vaan toivotetaan nutsyt tervetulleeksi, niinkö???
minkälaista porukkaa täällä oikein on kun ei herätä puolustamaan ihmisoikeuksia ja perustuslakia?
Jos suomi on näin hirveäksi maaksi muuttumassa, täältä täytyy lähteä kohta pois. Vain ajoissa Saksasta lähteneet juutalaiset pelastuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia rokottamattomat eivät voisi maksaa ostoksiaan?? Millä te nyt ne sitten maksatte ja miksi se sama maksuväline ei kävisi jatkossakin? Tottakai ne, joilla ei ole pankkikorttia, voisivat rokotepassina käyttää muuta kuin pankkikorttia, mutta eihän tämä nyt ruokaostosten maksuun liity mitenkään.
siis oikeasti, mistä ihmeestä te keksitte, että tämä tarkoittaisi nyt sitä? Kyse on ainoastaan, että on etsitty teknologiaa, jolla rokotuspassitietoja voitaisiin kätevästi käyttää ja maksupääte nyt sattuu olemaan sellainen laite, johon tällaisen toiminnon voisi liittää.
No vähän vaikea niitä ostoksia on maksaa jos ei pääse kauppaan sisälle. Mielestäsi siis ihan oikein että rokottamattomilta estettäisiin ruoan, vaatteiden ym välttämättömän osto? Mikä voisi mennä vikaan. 🙄
Miksi ihmeessä rokottamattomat eivät pääsisi kauppaan sisälle? Mistä ihmeestä te olette saaneet päähänne, että rokotepassilla ihmisiä estettäisiin ostamasta ruokaa, vaatteita ja muita välttämättömiä tavaroita? Kai te nyt tajuatte, että juuri tällaiset jutut ovat sitä täysin turhaa hysterian ja paniikin lietsomista, mikä vie teidän jutuiltanne viimeisetkin uskottavuuden rippeet?
Luitko uutista ollenkaan?
Rokottamattomilta voitaisiin estää pääsy yksityisiin tiloihin,,, daaaa, kaupat ovat yksityisiä tiloja. Pääsisit vain ehkä lääkärille, kenties kirjastoon ellei sitäkin kiellettäisi kuten juutalaisilta kiellettiin, heiltä kiellettiin pääsy jopa puhelinkoppeihin.
Muu maailma tappelee kynsin hampain vastaan ja täällä vaan toivotetaan nutsyt tervetulleeksi, niinkö???
Tiedätkö, että kaupoilla on nyt jo tuo oikeus? Daaaa vain itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille on siis ok, että käyttämänne pankit, vakuutusyhtiöt ja terveydenhuollon palvelut naitetaan suoraan teidän kulutustottumuksienne kanssa?
Minulle ainakaan ei ole ja jatkossa tämä menee pahimmillaan siihen, että hygieniatarvikkeet on tilattava netistä kotiin ja ruoka pyrittävä hakemaan suoraan tilallisilta tai kaupan takaovelta kun keräävät viidellä eurolla tuotteet valmiiksi kaupassa.
Valitettavasti en ole toiveikas sen suhteen että suomalaisella lampaanluonteella tulisi mitään suurempaa vastarintaa tämänkään asian osalta. Pieni osa väestöstä ajattelee omilla aivoillaan, senhän näkee jo siitäkin, mikä on ö-luokan viihteen suosio eri medioissa.Miljoonat ja taas miljoonat ihmiset marssivat kaduilla näitä koronahulluuksia vastaan, mutta Suomessa huudetaan huuraata ja heil hitler
All ACROSS The World Freedom Rally July 24th / Hugo Talks #lockdown (brandnewtube.com)
Pfizerin entinen tutkija Michael Yeadon on jälleen kerran ilmaissut kantansa, jonka mukaan nyt on liian myöhäistä pelastaa ne, joille on injektoitu aine, jota kutsutaan julkisesti nimellä "Covid-19-rokote".
Hän kannustaa niitä, jotka eivät ole vielä saaneet tappavaa injektiota, taistelemaan henkensä, ympärillään olevien ja lastensa elämästä.Kansainvälisesti tunnettu immunologi kuvaa prosessia, jonka hän tappaa valtaosan ihmisistä:
"Heti ensimmäisen rokotuksen jälkeen noin 0,8% ihmisistä kuolee kahden viikon kuluessa.
Eloonjääneiden keskimääräinen elinajanodote on n. 2 vuotta, mutta se vähenee myös jokaisen uuden "injektion" yhteydessä."
Lisärokotuksia kehitetään edelleen, jotta ne voivat heikentää tiettyjä elimiä, mukaan lukien sydän, keuhkot ja aivot.
Kahden vuosikymmenen jälkeen Pfizerissa professori Yeadon tunsi farmaseuttisen jättiläisen Pfizerin tehtävät, tutkimus- ja kehitystavoitteet ja toteaa: "Miljardit ihmiset on jo tuomittu tiettyyn, väistämättömään ja tuskalliseen kuolemaan. Jokainen, joka saa injektion, kuolee ennenaikaisesti, ja kolme vuotta on runsas arvio siitä, kuinka kauan he voivat selviytyä."Suurin osa rokotetuista kuolee 3 vuodessa – Rapsodia
Kanadalainen lääkäri Charles Hoffe kertoo tällä tekstittämällämme videolla 6.7.2021 todella hälyttävistä havainnoista potilaidensa osalta siitä, miten mRNA-rokotteet tukkivat heidän verisuonia niin, että siitä aiheutuu heille keuhkovaltimoiden hypertensio. Lääkäri Hoffe arvioi tästä syystä suurimman osan rokotetuista kuolevan 3 vuoden sisällä. Hän tutki omia potilaitaan D-dimeeritestillä ja havaitsi 62%:lla rokotetuista löytyvän todisteita mikroskooppisista verihyytymistä.
oten verihyytymien muodostuminen on täysin väistämätöntä, koska verisuonissasi kiertelevien verihiutaleiden tarkoituksena on tunnistaa vaurioituneet verisuonet ja pysäyttää niissä tapahtuva verenvuoto. Kun verihiutaleet tulevat paikalle, ne törmäävätkin nyt näihin COVID-piikkeihin. Verihyytymien muodostuminen on täysin väistämätöntä, koska verisuonet tukkeutuvat.”
Bioterrorismi-injektio – Rapsodia
Tällä suomeksi tekstitetyllä videolla lääketieteen professori, sisätautilääkäri, kardiologi, tohtori Peter McCullough vieraili 11.6.2021 saksalaisen lakimiehen Reiner Fuellmichin haastateltavana Koronakomitean 56. istunnossa. Dr. McCullough kertoi, että hän uskoo meidän olevan globaalin bioterrorismi hyökkäyksen kohteena, jota toteutetaan rokotteiden kautta.
Tohtori Peter McCullough on lääketieteellisen maailman arvostetuimpia asiantuntijoita ja omalla sydän ja munuais erityisosaamisalueellaan hän on jopa kaikkein eniten julkaistu henkilö kautta historian. Tohtori McCullough on toiminut yhtenä johtohahmona USA:ssa tätä valheellista pandemiaa vastaan. Hän on organisoinut ja perustanut useita itsenäisiä työryhmiä selvittämään näitä koronahuijauksia sekä USA:ssa että myös kansainvälisesti.
Miksi näin monimutkainen ja kallis suunnitelma?
Eikö olisi ollut paljon helpompaa manipuloida valtiot/ruokateollisuus lisäämään juomaveteen tai elintarvikkeisiin jotain myrkkyä, joka muka-suojelee-joltain tai parantaa ihmisten terveyttä.
Kyllähän elintarvikkeisiin jo lisätään vaikka mitä terveyttä edistävänä pidettyjä aineita.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ongelmaa kun olen ottanut yhden, toinen rokote parin vko päästä
Onnea vaan eutanaasiapiikille menijälle!
SUURIN OSA ROKOTETUISTA KUOLEE 3 VUODESSA
Kanadalainen lääkäri Charles Hoffe kertoo tällä tekstittämällämme videolla 6.7.2021 todella hälyttävistä havainnoista potilaidensa osalta siitä, miten mRNA-rokotteet tukkivat heidän verisuonia niin, että siitä aiheutuu heille keuhkovaltimoiden hypertensio. Lääkäri Hoffe arvioi tästä syystä suurimman osan rokotetuista kuolevan 3 vuoden sisällä. Hän tutki omia potilaitaan D-dimeeritestillä ja havaitsi 62%:lla rokotetuista löytyvän todisteita mikroskooppisista verihyytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä plandemia loppuu heti kun ihmiset:
1. Lakkaavat menemästä ottamaan kokeellista hengenvaarallista piikkiä
2. Lakkaavat käyttämästä maskeja
3. Lakkaavat käymässä PCR-testeissä
4. Poistavat kännykästä koronavilkut
Hallituksen ja päättäjien määräykset koronaa ja sulkuja koskien ovat laittomia. Sulut ja rajoitukset ovat laittomia, mitään vaarallista pandemiaa ei ole. Jos hallitus antaa laittomia määräyksiä, kansalaisen ei tarvitse totella niitä. Ei ole pakko suostua PCR-testiin, ei ole pakko käyttää maskia kenenkään määräyksstä eikä missään tapauksessa ole pakko ottaa piikkiä, ja perustuslaki kieltää kaikenlaisen syrjinnän, jota rokotepassikin olisi.
Millä perusteella uskot, että koronarokote on hengenvaarallinen, mutta et usko itse koronan vaarallisuuteen?
Hautausurakoitsijalla on sinulle asiaa, miehen tiedot löytyvät yritysrekisteristä
https://m.facebook.com/groups/3572778282834130?view=permalink&id=365345…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt syntyi käsitys, että sirussa olevaa rokotustietoa hyödynnettäisiin juuri kaupan kassalla? Siitäkö, että pankkikorttia käytetään usein kassalla? Olette te kanssa yksi torvelolauma.
Niinpä. Nämä eivät varmaan käytä verkkopankkitunnuksiakaan mihinkään muuhun kuin laskujen maksamiseen. :D
Tyhmä kysymys: mihin muuhun niitä käytetään?
Veroilmoitusten tekoon, vakuutusten ja muiden sopimuksien tekoon, nettiajanvaraukseen (esim lääkärille), Kelalla ja ELY-keskuksesssa asiointiin, lapsen Wilmatunnuksien vahvistamiseen, kaupparekisteri-ilmoituksien tekoon. Töissä tarvitsen pankkitunnuksia esimerkiksi palkkatietojen ilmoittamiseen ja ulosottotietojen tulostamiseen.
Okei. Mä en ole verkkopankkitunnuksilla tehnyt noista mitään. Olen käyttänyt verkkopankkitunnuksia vain maksamiseen.
No sinun elämässäsi ei sitten hirveästi taida tapahtua. Tuohon tuli lisäksi mieleen ammattiliiton jäsenyyteen liittyvät asiat, passin uusiminen ja ajoneuvon rekisteröinti ja erilaisten asiakirjojen ja pöytäkirjojen allekirjoittaminen (sähköinen tunnistautuminen).
Olet oikeassa, mun elämässäni ei tuolta osin tapahdu paljoa. Mulla ei ole mitään erityisiä verovähennyksiä, joten en ole täyttänyt veroilmoitusta enää sen jälkeen, kun veroehdotuksen hyväksymällä ei tarvinnut tehdä mitään. Vakuutukseni on toistaiseksi voimassa oleva ja olen ottanut sen ...hmm...ootas kun mietin...syksyllä 1981. Mulla on edelleen sama netti&kännykkäliittymä, jonka otin aikoinaan DataLink Connectionilta eli siltä firmalta, jonka Rytsölän veljekset perustivat isänsä autotalliin. Nykyisinhän se on yrityskauppojen myötä Elisan liittymä, mutta ei mun ole tarvinnut tehdä asialle yhtään mitään. Ajanvaraukset lääkärille onnistuu edelleen puhelimellakin. Sen harvan kerran, kun tarvitsee lääkäriin varata aika. Edellisen kerran taisin varata joskus vuonna 2008. Kelan kanssa ei ole toistaiseksi ollut syytä asioida. Eikä ELY-keskuksenkaan. Lapseni ovat jo aikuisia ja osaavat hoitaa omat asiansa ihan itsekin. Enkä ole tehnyt ikinä kaupparekisteri-ilmoitustakaan. Mutta joo, tarvitsinhan mä verkkopankkitunnuksia varatessani ajan koronarokotukseen :D
Aha. Ja tämä todistaa nyt sitten mitä? Se, että sinulla ei ole elämää, etkä ole kilpailuttanut vakuutuksiasi, korjannut veroilmoitustasi etkä esim vaihtanut autoa kymmeneen vuoteen, ei tarkoita, ettei kukaan muu niin olisi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Hoidetaan Sanna Marin pois pm:n paikalta. Se on sairas satanisti.
Olet selkeästi trolli, joka haluaa leimata muut keskustelijat, mutta ei mene läpi.
Tässä taitaa taas tulla itsensä kriminointisuoja vastaan, jotenka älkää panikoiko.
Eihänse ulkonaliikkumiskieltokaan läpi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin kenenkään tietosuoja tai potilastiedot on vaarantuneet, jos liikkeeseen x sisäänpäästääkseen on todistettava olevansa rokotettu/sairastanut koronan eli laite näyttää vihreää tai punaista?
3/4 osaa suomalaisita on jo rokotettu ja näiden pitäisi elää foliohattujen valintojen mukaan? Se o jokaisen foliohatun valinta olla ottamatta rokote, mutta silloin vastaa itse myös niistä toimenpiteistä, joita yhteiskunta asettaa rokottamattomille.
Kaupoilla ja liikkeillä tulisi olla töysi laillinen oikeus vaatia tällaista. Onhan meillä myös savuttomia työpaikkoja ja kiellettyjä alueita (esim. koulut, pöiväkodit), joiden alueella tupakointi on kielletty. Miten joku rokotteen ottaminen eroaa tästä?
Istutko työpaikan ruokahuoneessa kuin orava pupeltaen molemmilla käsillä ruisleipääsi silmät pälyillen oikealle ja vasemmalle, jottei kukaan vaan kysy sinulta rokottamisesta mitään, ja jos kysyy, niin vastaat ”minun potilastietoni vaarantuu tästä”.
Tässä,asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää: yleisvaarallisten tautien tapauksessa yhteiskunnan toimijoilla tulee olla oikeus estää tarvittaessa henkilön pääsy tiloihinsa, jollei pysty osoittamaan olevansa rokotettu.
Mä en ole rokotevastainen (olenhan jo molemmat rokotteeni ottanut) vaan ainoastaan rokotuspassivastainen. Ja ei, en edes sen vuoksi, että pelkäisin terveystietojeni päätyvän lähiravintolan tarjoilijan tietoon. En kuitenkaan pidä ajatuksesta, että kansalaiset laitettaisiin eriarvoiseen asemaan sen perusteella, ottavatko koronarokotteen vai eivät. Joten kierrän kaukaa paikat, joissa rokotepassia vaadittaisiin. Ei mulla ole mitään pakottavaa tarvetta ruveta taas käyttämään yli 2000 euroa vuodessa ravintolalounaisiin. Olen pärjännyt jo 1,5 vuotta ilman ravintolalounaita ja pärjään hyvin seuraavat 20 vuottakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei rokotepassin kyllä pitänyt estää julkisen liikenteenkään käyttöä, kuten Ranskassa nyt on käymässä. Ja vielä viime vuonna koko rokotepassin piti olla salaliittoteoriaa.
Ja jutussahan sanottiin, että yksityiset liikkeet saavat päättää itse. Mitenpäs ostat, jos paikkakunnallasi on muutama ketjuliike, joista kaikki vaativat rokotepassia.
No mitäpä luulet, laittaako pienen paikkakunnan ruokakauppa tuollaisen rajoituksen? No ei laita.
No mitäpä luulet jos se tulee pakolliseksi, niin kuin Ranskassa. 45000 euron sakot ja 5 vuotta vankilaa jos rikkoo niitä.
Tätäkö te haluatte???
Vierailija kirjoitti:
puolessatoista vuodessa on kuollut vähemmän ihmisiä kuin yleensä vuodessa influenssaan.
Tämä ei pidä paikkaansa. Miksi jatkatte tämän valheen levittämistä edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt syntyi käsitys, että sirussa olevaa rokotustietoa hyödynnettäisiin juuri kaupan kassalla? Siitäkö, että pankkikorttia käytetään usein kassalla? Olette te kanssa yksi torvelolauma.
Niinpä. Nämä eivät varmaan käytä verkkopankkitunnuksiakaan mihinkään muuhun kuin laskujen maksamiseen. :D
Tyhmä kysymys: mihin muuhun niitä käytetään?
Veroilmoitusten tekoon, vakuutusten ja muiden sopimuksien tekoon, nettiajanvaraukseen (esim lääkärille), Kelalla ja ELY-keskuksesssa asiointiin, lapsen Wilmatunnuksien vahvistamiseen, kaupparekisteri-ilmoituksien tekoon. Töissä tarvitsen pankkitunnuksia esimerkiksi palkkatietojen ilmoittamiseen ja ulosottotietojen tulostamiseen.
Okei. Mä en ole verkkopankkitunnuksilla tehnyt noista mitään. Olen käyttänyt verkkopankkitunnuksia vain maksamiseen.
No sinun elämässäsi ei sitten hirveästi taida tapahtua. Tuohon tuli lisäksi mieleen ammattiliiton jäsenyyteen liittyvät asiat, passin uusiminen ja ajoneuvon rekisteröinti ja erilaisten asiakirjojen ja pöytäkirjojen allekirjoittaminen (sähköinen tunnistautuminen).
Olet oikeassa, mun elämässäni ei tuolta osin tapahdu paljoa. Mulla ei ole mitään erityisiä verovähennyksiä, joten en ole täyttänyt veroilmoitusta enää sen jälkeen, kun veroehdotuksen hyväksymällä ei tarvinnut tehdä mitään. Vakuutukseni on toistaiseksi voimassa oleva ja olen ottanut sen ...hmm...ootas kun mietin...syksyllä 1981. Mulla on edelleen sama netti&kännykkäliittymä, jonka otin aikoinaan DataLink Connectionilta eli siltä firmalta, jonka Rytsölän veljekset perustivat isänsä autotalliin. Nykyisinhän se on yrityskauppojen myötä Elisan liittymä, mutta ei mun ole tarvinnut tehdä asialle yhtään mitään. Ajanvaraukset lääkärille onnistuu edelleen puhelimellakin. Sen harvan kerran, kun tarvitsee lääkäriin varata aika. Edellisen kerran taisin varata joskus vuonna 2008. Kelan kanssa ei ole toistaiseksi ollut syytä asioida. Eikä ELY-keskuksenkaan. Lapseni ovat jo aikuisia ja osaavat hoitaa omat asiansa ihan itsekin. Enkä ole tehnyt ikinä kaupparekisteri-ilmoitustakaan. Mutta joo, tarvitsinhan mä verkkopankkitunnuksia varatessani ajan koronarokotukseen :D
Aha. Ja tämä todistaa nyt sitten mitä? Se, että sinulla ei ole elämää, etkä ole kilpailuttanut vakuutuksiasi, korjannut veroilmoitustasi etkä esim vaihtanut autoa kymmeneen vuoteen, ei tarkoita, ettei kukaan muu niin olisi tehnyt.
No vastasinkin kommenttiisi, jonka sinä laitoit vastauksesi mun kommenttiini. Jotkut tarvitsevat pankkitunnuksia milloin mihinkin (kuten sinä) ja jotkut eivät tarvitse oikeastaan mihinkään muuhun kuin maksamiseen (kuten minä).
Hienoa, tuo olisi upeeta.
Kaupanmyyjälle tulisi turvallisempi olo, kun tietäisi että minäkin olen kahdesti rokottettu.
Kannatan ehdottomasti ap. ehdotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei rokotepassin kyllä pitänyt estää julkisen liikenteenkään käyttöä, kuten Ranskassa nyt on käymässä. Ja vielä viime vuonna koko rokotepassin piti olla salaliittoteoriaa.
Ja jutussahan sanottiin, että yksityiset liikkeet saavat päättää itse. Mitenpäs ostat, jos paikkakunnallasi on muutama ketjuliike, joista kaikki vaativat rokotepassia.
No mitäpä luulet, laittaako pienen paikkakunnan ruokakauppa tuollaisen rajoituksen? No ei laita.
No mitäpä luulet jos se tulee pakolliseksi, niin kuin Ranskassa. 45000 euron sakot ja 5 vuotta vankilaa jos rikkoo niitä.
Tätäkö te haluatte???
Siis rikkoo mitä? Tuossahan nimenomaan oli puhe, että yksityiset päättävät itse. Mistä siihen yhtäkkiä joku sakko ja vankila tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puolessatoista vuodessa on kuollut vähemmän ihmisiä kuin yleensä vuodessa influenssaan.
Tämä ei pidä paikkaansa. Miksi jatkatte tämän valheen levittämistä edelleen?
Suomen osalta tämä pitää paikkansa, katso se hautausurakoitsijan video jossa sinulle ladellaan luvut.
Rokotepassi on juuri se asia, mitä me kaipaamme. Kunnon ihmiset voivat sen avulla osoittaa miten paljon he välittävät lähimmäisistään.
Nyt olisi viimein aika nukkuvan kansan herätä ja nähdä että tämä on lähes viimeinen vaihe kunnes antikristus ilmaantuu,uskovat temmataan pois ja sen jälkeen alkavat erittäin kovat ajat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole rokotevastainen (olenhan jo molemmat rokotteeni ottanut) vaan ainoastaan rokotuspassivastainen. Ja ei, en edes sen vuoksi, että pelkäisin terveystietojeni päätyvän lähiravintolan tarjoilijan tietoon. En kuitenkaan pidä ajatuksesta, että kansalaiset laitettaisiin eriarvoiseen asemaan sen perusteella, ottavatko koronarokotteen vai eivät. Joten kierrän kaukaa paikat, joissa rokotepassia vaadittaisiin. Ei mulla ole mitään pakottavaa tarvetta ruveta taas käyttämään yli 2000 euroa vuodessa ravintolalounaisiin. Olen pärjännyt jo 1,5 vuotta ilman ravintolalounaita ja pärjään hyvin seuraavat 20 vuottakin.
Mutta osa kansalaisista saisi siis mielestäsi kantaa ja levittää vapaasti virusta eli olla muita oikeutetummassa asemassa.
Logiiikkasi petti eri arvoistamisessa. Säännöt ovat kaikille samat, myös foliohatuille.
Juu, minä luovutan nyt, kun alkaa tämä leikkaa-liimaa -spämmääminen. Näitä ei enää edes kiinnosta tuo maksukorttijuttu.