Tuleeko nyt taas sota Venäjän ja Suomen välille?
Talouspakotteet osuvat eniten Suomeen. 40-luvusta ei ole pitkä aika, monella on vihamielisiä ajatuksia Venäjää kohtaan edelleen.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:35"]
Kyllähän EU on tehnyt pakotteillaan käsittämättömän tempun. Pakotteet Ukrainan puolesta voisivat muuten olla jees, mutta kai nyt jokainen tajuaa ettei mitään valtiota pitäisi asettaa asemaan, josta ei ole kasvot säilyttävää pääsyä pois.
[/quote]
Itse Venäjä on itsensä siihen asemaan ajanut josta ei ole kasvot säilyttävää pääsyä pois. Sitäkin olisi pitänyt varmaan Venäjän ajatella ennenkuin ryöstivät laittomasti Krimin ja hyökkäsivät Itä-Ukrainaan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:56"]
Ihmiskunta on sivistynyt eikä enää usko sotaan ongelmien ratkaisukeinona, paitsi USA, Israel, ja iänikuista talvisotaansa vuodesta toiseen elävä Suomi.
[/quote]
Venäjä ei kuulu ihmiskuntaan vai pidät heille sallittuna "ongelmien ratkaisukeinona" Krimin laitonta miehittämistä ja Itä-Ukrainaan hyökkäämistä?
Joo se alkaa syksyllä. Vielä ehtii paeta ulkomaille jos on nopea. Pakenen itse sukulaisiin Saksaan 18.8.
Suomihan on Venäjälle ensimmäinen suupala, jolla se varmistaa kulkureittinsä Itämerelle.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:33"]Joo se alkaa syksyllä. Vielä ehtii paeta ulkomaille jos on nopea. Pakenen itse sukulaisiin Saksaan 18.8.
[/quote]
Pakene vaan, mutta takasin ei ole sulla sit ikinä tulemista!
Kyllähän EU on tehnyt pakotteillaan käsittämättömän tempun. Pakotteet Ukrainan puolesta voisivat muuten olla jees, mutta kai nyt jokainen tajuaa ettei mitään valtiota pitäisi asettaa asemaan, josta ei ole kasvot säilyttävää pääsyä pois.
Ovatpas ne kasvot Putinille herkkä paikka.
Kyllä tulee mutta todnäk. ebola ehtii ensin ja kukas sitä nyt paskat housuissa alkaisi Suomeen hyökkäämään eli enemmän semmonen kylmä sota-tyyppinen konflikti ihan käytännön syistä.
Täytynee jo hyvissä ajoin varailla lennot Bahamalle.
Mies
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:42"]
Täytynee jo hyvissä ajoin varailla lennot Bahamalle.
Mies
[/quote]
elä finnairilta
Miten niin taas? Johan edellisen sodan alkamisesta on kohta 75 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:33"]Joo se alkaa syksyllä. Vielä ehtii paeta ulkomaille jos on nopea. Pakenen itse sukulaisiin Saksaan 18.8.
[/quote]
Pakene vaan, mutta takasin ei ole sulla sit ikinä tulemista!
[/quote]Sodan loputtua voi kyllä palata.
Aika huolestuttavalta maailman tilanne kyllä näyttää, Suomi mukaan lukien. Pistää miettimään että mihin tässä vielä joudutaan. Onko entiset hyvät ajat ohi? Ei rauha ja hyvinvointi tässä maailmassa koskaan ole ollut ikuista. Tuskin se sitä on Suomenkaan kohdalla.
Voi tulla, jos Stubbi pääsee oikein kunnolla homoilemaan idänsuhteet pilalle omalla typeryydellään.
Mikähän maa olisi turvallinen, jos sota syttyisi? Miehellä sellainen työ, että saisi varmasti töitä ihan mistä vain. Minä perhepäivähoitaja, joten enköhän voisi hoitaa lapsia jossain muuallakin. Eniten harmittaisi lasten koulu, koulutus ja kaverisuhteet, muuten voisin hypätä tästä paikasta ihan mihin tahansa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:37"]
Ovatpas ne kasvot Putinille herkkä paikka.
[/quote]
Laittoihan se niihin botoxiakin, etkö lukenut lehdistä keväällä? Tässä on sellainen sälli, jolle kasvojen säilyttäminen on kaikki kaikessa moni tavoin.
Tissejäänhän se esittelee myös lehtikuvissa vähän väliä -> ego-ongelmainen maskuliini. MIkä paradoksi, että on kuitenkin botoxilla entrattu yläosattomissa keikkuva diiva. Miesten maailma ON outo, suurmiesten varsinkin
Nyt on jo ilmatilaa ja aluevesiä loukattu ja jossain ihme stalin juhlassa Venäjällä sanottiin että Suomi on nyt uhrina ja Suomi aiotaan valloittaa Putinin tuella.