Mies toivoo: kaikille naisille tämmöset peput : )
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288722675796.html
Kovaa treeniä vaan tytöt : )
Kommentit (85)
Minulla on tuollainen naisten mielestä jäätävä, ainakin nuorempana, "jättiperse". Löytyy leveyttä ja pyöreyttä, ei mulla ehkä ihan noin timmi kuin tiukimmilla noista. Pojat huuteli ala-asteella mulle vielä että läskiperse ja muuta vastaavaa mutta nyt kuolaavat ;)
voi ei, en tule koskaan saamaan tuollaista peppua koska sain vauvana kolmannen asteen palovammat juuri peppuun :(
miten tuun selviämään tästä brassi-persebuumista?
Se alin niistä yksittäiskuvissa, jossa se aika iso tyttö, on just sen näköinen jota mustaihoiset jenkkimiehet kuolaa :DDD Junk in da trunk.
Hyi hitto mikä ketju! Ja naiset täällä myötäilevät aloittajaa!? Mukana haukkumassa ja kritisoimassa tai kehumassa itseään.
Huhhuh, liian muhkeita minun makuuni. Mutta olenkin semmoinen että tykkään joogatyypin vartaloista eli pitää olla pientä ja timmiä :) mitä tulee naamoihin, vaatimukset taisi tosiaan jäädä siihen peppuasteelle. Brasiliasta löytyy varmasti kauniitakin naisia!
No löytyy jo, ja aiheuttanut minulle harmaita hiuksia koko elämäni. Tämä vartalonmalli on siis geeneissä (vaikka kylläkin treenaan myös, mutta en salilla enkä varsinaisesti peppua) ja aina on ollut tämmönen pylly. Koen että ylä- ja alavartaloni ovat aina olleet eri paria ja farkkuja on mahdoton löytää. Miehet ovat aina tosin tästä tykänneet, itse olen vasta pikkuhiljaa oppinut tulemaan peppuni kanssa toimeen.
En koe että mitenkään erityisen kovasti treenaan, mutta takamukseni on tuollainen. Vaatii vähän rasvaakin, että pylly kaartuu (ja ruskettuu) kauniisti. Muutenhan ap olisi postannut tohon miesten perseitä.
No en silti tollei esittele peppuani, en tykkää että miehet tuijottaa. Lähinnä istumista varten treenaan, että pakarat kestää tenttiinluvun. Ja jos vaikka jonkun oikeasti kivan miehen tapaisi, eikä semmosen joka katselee koko ajan KAIKKIEN peppuja. Niin sille voisin omaani vilauttaa ;-)
Ei kiitos. Silikoni-implantit eivät ole minua varten ahtereissa tai rinnoissa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:26"]
Itse olen 158 cm persjalkainen kääpiö ja perse on tällä hetkelllä aika jäätävän näköinen, ihraa siellä on myös myönnettäköön (pariin kk ei ole jaksanut pahemmin treenailla), mutta tuollainen oudon ulokkeinen eikä lainkaan näin lyhyelle mielestäni sopiva. Mietin koko ajan, miten sen saisi piiloteltua ulosmennessä, varsinkin kesällä vaikeuksia. Treeniä olisi tarkoitus lisätä ja ruokaa vähentää (sad), saisi vähän tuota pinta-alaa pienennettyä :/ Läskit tuppaa kertymään perseeseen, reisiin ja tisseihin, tekee olosta raskaan kun mittasuhteet lyhyet.
[/quote] Sä kuulostat aivan mun unelmien naiselta niin mittojesi kuin asenteesikin vuoksi.
t. peppumies
En jaksanut lukea kuin ekat pari sivua kommentteja, mutta ettekö te oikeasti tiedä, että silikonia nuo peput ovat? t. ajan hermoilla oleva ja lisäksi brasseissa asunut
Te naiset, jotka noin rumasti arvostelette muiden ruumiinrakennetta, miettikääpä jos vaikka oma tyttärenne tulee olemaan leveälanteinen (halusi tai ei) taikka päinvastoin muodottomampaa sorttia. Miltä tuntuisi jos häntä kutsuttaisiin jäätäväksi laardiperseeksi taikka luikkuperseeksi, mahdollisesti jo lapsena, ja hän saisi itkeä itsensä iltaisin uneen. Koitetaan nyt vaan oikeasti oppia hyväksymään ja löytämään jotain kaunista ihan kaikenmuotoisista ihmisistä. Kyllä tässä maailmassa riittää miehiä joista osa tykkää juuri SINUN peppusi muodosta, vaikka niitä toisenlaistenkin kannattajia olisi.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:02"]Oho onpas kyllä hyviä! :) itsellänikin kyllä aikas hyvä, välillä jopa naiset tulevat kaduilla kehumaan hah :D
[/quote] Ihanaa jos ihmiset kehuvat toisiaan. Itsekin joskus olen tuntemattoman lapsia kehunut kauniiksi ja joskus tuntemattomat ovat kehuneet vaatteitani. Mutta ihan kiinnostuksesta, miten noin käytännössä vieraan ihmisen peppua kehutaan?
[/quote]
Esim. siten että miehet tulee sanomaan ravintolassa/tai kadulla että minulla on euroopan/maailman paras, helevetin hyvä, mahtava ja mitä näitä nyt on -perse. Ja ei ole kivaa informaatiota se, perse on tullut paketin mukana, liki 60 vuotta mukana kulkenut, joutaa jo jättää huomiotta. Ja asia on tiedossa, mitä tuota hokemaan. Hullu ei huomaa (vaikka se kurvikas onkin) ja viisas ei virka!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:22"]
Esim. siten että miehet tulee sanomaan ravintolassa/tai kadulla että minulla on euroopan/maailman paras, helevetin hyvä, mahtava ja mitä näitä nyt on -perse. Ja ei ole kivaa informaatiota se, perse on tullut paketin mukana, liki 60 vuotta mukana kulkenut, joutaa jo jättää huomiotta. Ja asia on tiedossa, mitä tuota hokemaan. Hullu ei huomaa (vaikka se kurvikas onkin) ja viisas ei virka!
[/quote]
Kiinnostaisi nähdä tälläinen perse :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:20"]Osarilla ostettu perse.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:13"]
Suomalaiset naiset on aika usein tasapaksuja tai sitten kuivia fittness eukkoja. Harva on oikeasti muodokas (ei lihava).
[/quote]
Mä oon oikeasti muodokas, isohkot tissit mutta varsinkin iso perse, enkä ole läski. Tiimalasivartalo. Tavallaan tykkään kropastani mutta toisaalta Suomessa hävettää koska tuntuu että muut ovat "normaaleja" ja tasapaksumpia. Ulkomailla, etenkin latinomaissa ei tunnu olo vieraalta.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:53"]
En toivo. T. mies
[/quote]
En minäkään. liian isoja.
Man
En halua noin isoa ahteria. Tykkään nykyisestä suht pienestä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:07"]Onneks mulla on tollanen ihan ilman treenaamistakin.
[/quote]