Mies toivoo: kaikille naisille tämmöset peput : )
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288722675796.html
Kovaa treeniä vaan tytöt : )
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:03"]
Heh, tuo viimeinen, ihan vanhan tankin näköinen. :D
[/quote]
Musta toi alin on paras.
[/quote]
Sehän on lihava.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:02"]Oho onpas kyllä hyviä! :) itsellänikin kyllä aikas hyvä, välillä jopa naiset tulevat kaduilla kehumaan hah :D
[/quote] Ihanaa jos ihmiset kehuvat toisiaan. Itsekin joskus olen tuntemattoman lapsia kehunut kauniiksi ja joskus tuntemattomat ovat kehuneet vaatteitani. Mutta ihan kiinnostuksesta, miten noin käytännössä vieraan ihmisen peppua kehutaan?
[/quote]
Varmaan kauempaa huudellaan että hyvä perse
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:02"]Oho onpas kyllä hyviä! :) itsellänikin kyllä aikas hyvä, välillä jopa naiset tulevat kaduilla kehumaan hah :D
[/quote] Ihanaa jos ihmiset kehuvat toisiaan. Itsekin joskus olen tuntemattoman lapsia kehunut kauniiksi ja joskus tuntemattomat ovat kehuneet vaatteitani. Mutta ihan kiinnostuksesta, miten noin käytännössä vieraan ihmisen peppua kehutaan?
[/quote]
Mäkin pyrin kyllä kehumaan jopa ventovieraita, jos mahdollisuus. :) Itse kun saanut spontaaneja kehuja tuntemattomilta, tullut aina niin hyvä mieli, että miksei sitä jaksaisi eteenpäin! Peppua ei ole kyllä mulla kehuneet kuin naispuoliset kaverit ja tuntemattomattomista juopot miehet. :D Että kiinnostaa kyllä miten se tapahtuu?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:58"]Voi kuule, ei se vaan voi olla niin että kaikilla olis samanlaiset peput.
[/quote]
Ei edes treenaamalla. Ja miehilläkin on makueroja. Mun mies tykkää isoista, pulleista ja pehmeistä pepuista eikä ollenkaan lihaksikkaista, jotka on kovempia ja pienempiä kuin hänen ihanteensa.
Yllättäen AV-mammoilla on brassiperse. :)
Viimeinen kauhea mutta olipas kauniita naisia ! Verratkaa suomalaisiin pottunokkiin ja lyhyttukkaisiin, hyi helvetti :D
M26
Kivoja kroppia MUTTA mikä ihme noiden tyttöjen(naisten) kasvoja vaivaa?? Huomattavasti vanhemman näköisiä kuin ovat tai kamala meikki pilaa.. Peput ehkä parempia kuin suomalaisilla lättäperseillä mutta kyllä täällä on kasvoiltaan paljon kauniimpaa porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:13"]
Suomalaiset naiset on aika usein tasapaksuja tai sitten kuivia fittness eukkoja. Harva on oikeasti muodokas (ei lihava).
[/quote]
Totta. En voi vieläkään uskoa, että löysin itselleni 155c naisen, jolla on ihan uskomaton lantionkaari, peppu ja rinnat pieneksi suomalaiseksi naiseksi.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:58"]Voi kuule, ei se vaan voi olla niin että kaikilla olis samanlaiset peput.
[/quote]
Ei edes treenaamalla. Ja miehilläkin on makueroja. Mun mies tykkää isoista, pulleista ja pehmeistä pepuista eikä ollenkaan lihaksikkaista, jotka on kovempia ja pienempiä kuin hänen ihanteensa.
[/quote]
Tekosyy sulle taas lihoa ja syödä paskaruokaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:21"]Kivoja kroppia MUTTA mikä ihme noiden tyttöjen(naisten) kasvoja vaivaa?? Huomattavasti vanhemman näköisiä kuin ovat tai kamala meikki pilaa.. Peput ehkä parempia kuin suomalaisilla lättäperseillä mutta kyllä täällä on kasvoiltaan paljon kauniimpaa porukkaa.
[/quote]
Ihmettelin samaa. Luultavasti kuvissa vaan näyttävät noin vanhoilta. Olihan siellä tosiaan yksi vanhuskin joukossa.
Kehitysmaan naisten ahdinko viihteenä suomalaisessa mediassa...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:21"]
Viimeinen kauhea mutta olipas kauniita naisia ! Verratkaa suomalaisiin pottunokkiin ja lyhyttukkaisiin, hyi helvetti :D
M26
[/quote]
Mun mies just kommentoi, ettei kukaan mies käytä ees tuollaisia sanoja kuin "pottunokka" ja yhdyn myös siihen, että taitaa sun silmissä olla vikaa jos noi kotkat on kauniita kasvoiltaan :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:21"]Kivoja kroppia MUTTA mikä ihme noiden tyttöjen(naisten) kasvoja vaivaa?? Huomattavasti vanhemman näköisiä kuin ovat tai kamala meikki pilaa.. Peput ehkä parempia kuin suomalaisilla lättäperseillä mutta kyllä täällä on kasvoiltaan paljon kauniimpaa porukkaa.
[/quote]
Ei todellakaan ole kauniimpia Suomessa. Noi oli tosi nättejä suurin osa. Niinkuin naisen pitääkin, sit vielä iso peppu <3
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:21"]
M26
[/quote]
Mun mies just kommentoi, ettei kukaan mies käytä ees tuollaisia sanoja kuin "pottunokka" ja yhdyn myös siihen, että taitaa sun silmissä olla vikaa jos noi kotkat on kauniita kasvoiltaan :D
[/quote]
Vooi! Onko mamma kateellinen :D hahhaha tuitui! Sun mies varmaan tietääkin kaikki maailman miehet ja ettei yksikään ole koskaan käyttänyt sanaa "pottunokka".
Itäsuomalaisilla geeneillä on brassiperse ja isot tissit
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:21"]
M26
[/quote]
[/quote]
Vooi! Onko mamma kateellinen :D hahhaha tuitui! Sun mies varmaan tietääkin kaikki maailman miehet ja ettei yksikään ole koskaan käyttänyt sanaa "pottunokka".
[/quote]
En ole mamma, enkä tosiaan kateellinen :D Olihan tuolla muutama kaunotar, mutta suurin osa todella vanhan ja elähtäneen näköisiä, niinkuin joku edellä jo kommentoi. Ja tosiaan iteltä löytyy vastaava perse, laitan kuvankin jos kauniisti pyydät Mutta nyt puhuttiinkin kasvoista. :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:26"]
M26
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole mamma, enkä tosiaan kateellinen :D Olihan tuolla muutama kaunotar, mutta suurin osa todella vanhan ja elähtäneen näköisiä, niinkuin joku edellä jo kommentoi. Ja tosiaan iteltä löytyy vastaava perse, laitan kuvankin jos kauniisti pyydät Mutta nyt puhuttiinkin kasvoista. :)
[/quote]
Pistä samalla kuva leuattomasta naamastas ja hyppyrinenästäs. Kyllä suomalainen nainen on katkera ämmä.
Minulla on tuollainen, ihan ilman reenejä. Oli jo lapsena pyöreä peppu, sain kuulla harva se päivä niin tytöiltä kuin pojiltakin olevani läskiperse, kun kaikki muut luokkani tytöt olivat normaaleja, tasaisesti langanlaihoja lapsia. N. 15-vuotiaana tilanne muuttui sikäli että kiusaaminen loppui ja pojat/miehet alkoivatkin vihellellä perään. Itse siis edelleen hivenen katkerana lapsuuden kiusaamisista saan suurta nautintoa kun nämä brassi-peput ovat nykyään ihan mediassakin kovempaa huutoa kuin lättäperseet! Entiset kiusaajatytöt reenaa minkä kerkeää, mutta eipä ne lantioluut reenaamalla leveämmälle liiku.. ;) Tokikaan kiusata ei saa ketään, mutta jos vaikka nykyään ne pyöreämpipeppuisetkin lapset saisivat olla rauhassa siellä enemmistön joukossa..
Mulla on tollanen luonnostaan pyöreä ja ulkoneva perse. Naiset aina haukkuneet ja kiusanneet, miehet tykänneet. Housuja on todella vaikea löytää, koska perse ei meinaa mahtua mihinkään. En koskaan mehu tai brassaile perseelläni, mutta aina joku muu nainen tarttuu tähän ominaisuuteeni ja alkaa länkyttää.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:02"]Oho onpas kyllä hyviä! :) itsellänikin kyllä aikas hyvä, välillä jopa naiset tulevat kaduilla kehumaan hah :D