Mies toivoo: kaikille naisille tämmöset peput : )
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288722675796.html
Kovaa treeniä vaan tytöt : )
Kommentit (85)
Voi kuule, ei se vaan voi olla niin että kaikilla olis samanlaiset peput.
Tuo perusvartalomuoto on niiden geeneissä, ja Brasiliassa tehdään itse asiassa eniten kirurgisia peppukohotuksia eli niitä muhkeutetaan entisestään, joko implanteilla tai siirtämällä rasvaa vyötäröstä pakaroihin.
Oho onpas kyllä hyviä! :) itsellänikin kyllä aikas hyvä, välillä jopa naiset tulevat kaduilla kehumaan hah :D
Joo koska pepun muotoon vaikuttaa ainoastaan treeni? Brassit ovat kuuluisia pepuistaan vain siksi ettei kukaan muu jaksa treenata? Ok, treenaan sitten samalla tissini ja huuleni isommiksi.
Heh, tuo viimeinen, ihan vanhan tankin näköinen. :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:59"]
Nuohan on ihan laardisia kaikki!
[/quote]
Eikä oo, vaan lihaksikkaita. Paljon parempi kuin laihaläski. Vikalla oli kyllä laardiakin, mutta se olikin huonoin.
Mulla on luonnostaan tiimalasi-mallinen vartalo, ja kohtuullisella treenillä peppu on juuri tuollainen (olen puoliksi ulkomaalainen). Ei siihen välttämättä täytteitä tarvita. Geenit, ruokavalio ja treeniä. :)
Hihii, mulla on jo! Ja reenattu on!
t. Itä-Vantaan Jennifer Lopez
Ylä- ja alavartalo ihan eri paria. O.o
37-vuotias mamma nuorikkojen seassa. O.o O.o
Kyllä tossa läskiäkin kaivataan, että näyttää hyvältä. Mutta myös lihasta, joka tuo sen muodon! Itseltä löytyy aikalailla tuollainen, ja kyllä siinä saa geenejä kiittää. Harva tuollaisen saa, vaikka miten treenaisi, jos luonnostaan on lattapeppu. Suomalaisilla naisilla on kyllä suurella osalla aika onneton takamus.
Onneks mulla on tollanen ihan ilman treenaamistakin.
Kaikille naisille? Tarja Halosellekin?
Nainen toivoo: kaikille miehille tämmöset vehkeet!
Www.maailmanpisinmuna.com
Ei tuon näköisiä peppuja salilla tehdä, vaan ne saadaan geenien mukana.
Vrt
Huomaatko eron?
Suomalaiset naiset on aika usein tasapaksuja tai sitten kuivia fittness eukkoja. Harva on oikeasti muodokas (ei lihava).
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:03"]
Heh, tuo viimeinen, ihan vanhan tankin näköinen. :D
[/quote]
Musta toi alin on paras.
En toivo. T. mies