Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotias sanoi 17-vuotiasta tyttöä seksikkääksi.

Vierailija
07.08.2014 |

Kyseessä siis miespuolinen kaverini.

Onko ihan normaalia? Itseäni jotenkin ällöttää...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä tosi seksikäs 17-vuotias nuorimies. Minää oon nelikymppinen.

Sitä mieltä olen, minkäs sille voin. En toki sanoisi sitä pojalle itselleen ja vielä vähemmän muille ihmisille.

Vierailija
22/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin 17-vuotiaana pitänyt tuollaista 35-vuotiasta pervona. Vielä parikymppisenäkin pidin kolmekymppisiä miehiä ällöinä setämiehinä enkä halunnut olla heidän kanssaan missään lähemmissä tekemisissä.

Kai tuosta silti joku toinen 17-vuotias voisi pitääkin. Sellaisia huhuja olen ainakin kuullut.

Nyt kun on itse jo yli nelikymppinen, niin pakko sanoa, että toki nuoret lukiolaistyttelit ovat monesti aika seksikkäitä minisortseissaan ja tiukoissa topeissaan. Pakkohan se on myöntää. Vaikka olenkin keski-ikäinen nainen, en ole sokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itse:No se on muuttunut,vuonna 1987.Silloin viralliseksi rajaksi on tullut 18 molemmille sukupuolille,sitä ennen oli naisilla 17.Tässä pyydän anteeksi tietämättömyyttäni,mutta ei kai tuo seksikkääksi sanominen nyt maailmaa kaada 17-vuotiaaltakaan.16 on kuiteskin seksin suojaraja eikä se sanominen todellakaan tarkoita automaattisesti tekoa.

Vierailija
24/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun oli 17vuotias pimu, ja alaikäisenä baarissa ja siellä joku vanha patu ehkä 40v  tuli sanomaan mua seksikkääksi, tarjosi juomaakin. Se ällötti ja tuntui pahalta ja juomakin jäi juomatta. 

Vierailija
25/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:33"]Milloin avioliittolaki on muuttunut? Tämä on asiallinen kysymys.

[/quote]

Avioliittolakia on muutettu usein. Tuo avioliiton esteitä koskeva pykälä, johon ikäraja perustuu, on ollut voimassa vuodesta 1987.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan