13v. ei hyväksy äitiään instagrammissa
Olen tytön kanssa puhunut netin käytöstä ja sen vaaroista ym. Hänellä on noin 200 seuraajaa instagrammissa, mutta ei suostu lisäämään minua, kuulemma lisää vain kavereita. Olen jopa sanonut ettei saa olla instagrammissa jos en saa seurata...kun jos siellä ei ole mitään salattavaa niin miksen voisi seurata? Onko muilla sama ongelma vai tiedättekö kaiken mitä tyttärenne tekee netissä?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 04:07"]Varasta sen puhelin ja mene seuraamaan sitä >:< tuskimpa kattoo 24/7 kuka sitä seuraa
[/quote] No joo-o, tämä voisi olla yksi keino. Mutta sitten se tytär huomaa sen myöhemmin, kun menee instagramiin. Mielestäni sun pitäisi pyytää nätisti häneltä, että voitko seurata.
No tuota... minä sanoisin että joko hän antaa seurata tai vaihtoehtoisesti otan puhelimen pois.
Mä ymmärrän ettei anna seurata, en mäkään olis tykännyt jos äiti olis kyylännyt mua Irc-galleriassa tuossa iässä. Voithan pyytää häntä näyttämään profiilin, mutta ajatus sinusta "kyttäämässä" voi olla ärsyttävä. T. 20v.
Tuo on arestin aihe. Katso myös whatsapp.
No en minäkään hyväksyisi, anna olla. Varmasti tuossa iässä kaveritkin ilkkuisivat jos olisi äiti seuraajana/seuratuissa. Pyydä näyttömään profiili silloin tällöin, mutta älä vaadi päästä seuraajaksi.
Hyväksyy tai poistat netin puhelimesta.
Jos ei ole pelkoa siitä, että tytär alkaa jakelemaan mitään epämääräistä ja noloa, antaisin olla. Tuon ikäinen alkaa irtaantumaan äidistään ja tarvitsee omaa rauhaa ja yksityisyyttä. sanot, että jos tulee ongelmia tai tarvitsee apua, voi kääntyä sinun puoleesi.
Ymmärrän ettei tytär halua hyväksyä sinua seuraajaksi. Pyydä vaikka että saat tsekata tytön kuvat vaikka pari krt kuukaudessa? :)
Varasta sen puhelin ja mene seuraamaan sitä >:< tuskimpa kattoo 24/7 kuka sitä seuraa