Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Erika Vikman olis joskus kiva nähdä tässä ohjelmassa tanssimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vapun mekkohan oli hieno. Tykkään kaikesta tommosesta kimaltelevasta ja kiiltävästä 😍
Ois vaan saanut olla 15cm pidempi helmasta.
Kaula-aukko oli liian korkea.
Vapulle olisi käynyt vaikka V-aukko.
Nyt näytti kuristuvan.
Olispa taviksillekin oma TTK (Tanssii Taviksen kanssa).
Tosin voisi olla vähän paineita mennä julkisuuteen arvosteltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina voi lähteä kotiin heti alkuun. Ei oo noin rumaa tanssinopea ollu koskaan. Oudot kasvonpiirteet, suu tosi pieni ja viirusilmät jotka taitaa vielä karsastaa
Mitenkä mä nyt jotenkin voin tuntea tän sun huonon itsetunnon ja epäonnistumisen elämässä, jotka pakottaa sut haukkumaan ventovieraita ihmisiä ulkonäön perusteella.
Mut hei, me ymmärretään, kaikki ei ole voittajia.Ai se että jos mä en pidä tän ulkonäöstä niin mulla on huono itsetunto? Ja vielä epäonnistunut elämässä? Selvä😂
Ainakin sen verran epäonnistunut, että käytöstavat eivät ole tarttuneet mukaan... miten voi tulla edes mieleen kommentoida noin jonkun ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Totta. Erikalle sopisi hyvin hitaat, valssi esim.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parempi idea: TTK jossa kaikki tähdet olisivat Dannyn entisiä tyttöystäviä. Usealta eri vuosikymmeneltä olisi naisia kisaamassa. ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parempi idea: TTK jossa kaikki tähdet olisivat Dannyn entisiä tyttöystäviä. Usealta eri vuosikymmeneltä olisi naisia kisaamassa. ☺
Mitä voittaja saisi palkinnoksi?
Vierailija kirjoitti:
Keitä Viivi ja Aki ovat?
Viiviä en tunne. Mutta puhutko nyt todellakin Aki Riihilahdesta? Et tunne häntä? Käsittämätöntä! En seuraa potkupalloa, mutta Riihilahdesta tiedän ihan mukavasti, koska tyyppi on hieno.
Ihmettelen vaan, onko hänen jalkansa todellakin parantunut priimakuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä Viivi ja Aki ovat?
Viiviä en tunne. Mutta puhutko nyt todellakin Aki Riihilahdesta? Et tunne häntä? Käsittämätöntä! En seuraa potkupalloa, mutta Riihilahdesta tiedän ihan mukavasti, koska tyyppi on hieno.
Ihmettelen vaan, onko hänen jalkansa todellakin parantunut priimakuntoon.
Joo. Tiedän, en ole ehtinyt katsoa yhtään jaksoa:) Näin vain kuvat, etunimen ja biisin jonka tahdissa tanssivat eilen.
Kaksi ensimmäisenä tanssinutta paria sai kohtuuttoman huonot pisteet muihin heikompiin pareihin verraten. Elinakin mokaili näkyvästi, mutta se ei pisteitä vähentänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman nimi olis silloin TDTK = Tanssii Dannyn Tyttöystävien Kanssa.
Saisi tämäkin turha ohjelma loppua
Krista esiintyi Jannika B:n kaudella 2019 käyttämässä sambamekossa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3e730e52-3632-46bd-930b-fca5d5…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkosta tuskin tullaan nostelemaan, mikä onkin sinänsä positiivista. Viime kaudellahan yksi nostelija melkein voitti.
Viime vuonna Jari S nosteli Virpin voittoon. Ei edes osannut lattareita
Vieläkin _ituttaa. Virpi voi kehua loppuelämänsä voittaneensa tuon kilpailun vaikka jäykkänä olisi pudonnut aikoja sitten ilman miljonääri puolisoaan.
Virpihän tanssi hyvin etenkin hitaat tanssit, mutta jostain syystä tuomareilla oli jatkuvasti jotakin naputettavaa asioista, joita muitten kohdalla katsoivat läpi sormien. Ihan oikein että voitti.
Se oli tosi ponneton ja geneetinen esiintyjänä. Liki flegmaattinen.
Lattareita vältteli, kun on kankea niissä
Vierailija kirjoitti:
Saisi tämäkin turha ohjelma loppua
Moitit, mutta katsot kuitenkin. Vaihda ihmeessä kanavaa. Niin kauan kun katsojia riittää ohjelma saa jatkoa. Taitaa olla miljoonayleisö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei huutaja-Vappua saada korvattua kenelläkään.
Mielummin kuuntelen Vappua kuin esimerkiksi Anni Hautalaa, Tuija Pehkosta tai Janni Hussia.
Vain Suomessa pääsee juontaa suoria lähetyksiä sellainen joka sekoilee sanoissaan joka lähetyksessä.
Hei vaan kaikki ankeuttajat! Kyseessä on viihdeohjelma tv:ssä, ottakaa nyt vähän pipoa löysemmälle. Hattarankevyttä katseltavaa syksyn pimeyteen, minä katson mielelläni hienoja pukuja, kauniita ihmisiä ( kyllä; minun maailmassani kaikki ihmiset ovat kauniita! ) ja nasevia kommentteja tuomareilta. Ottakaa ohjelma viihteenä ja kanavaa saa aina vaihtaa, jos ei kiinnosta.. Krista Siegfried on upea kuten aina, nauravainen ja elämäniloinen. Mikael Gabriel=silmäkarkkia eläkeläistädille ( en ota kantaa persoonaan..) Tulee mielenkiintoinen kausi, katson joka kerta ja uusinnat päälle.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkosta tuskin tullaan nostelemaan, mikä onkin sinänsä positiivista. Viime kaudellahan yksi nostelija melkein voitti.
Viime vuonna Jari S nosteli Virpin voittoon. Ei edes osannut lattareita
Vieläkin _ituttaa. Virpi voi kehua loppuelämänsä voittaneensa tuon kilpailun vaikka jäykkänä olisi pudonnut aikoja sitten ilman miljonääri puolisoaan.
Virpihän tanssi hyvin etenkin hitaat tanssit, mutta jostain syystä tuomareilla oli jatkuvasti jotakin naputettavaa asioista, joita muitten kohdalla katsoivat läpi sormien. Ihan oikein että voitti.
Se oli tosi ponneton ja geneetinen esiintyjänä. Liki flegmaattinen.
Lattareita vältteli, kun on kankea niissä
Kaikki kilpailijat joutuvat tanssimaan samat tanssit, Virpi tanssi lattareita ihan yhtä paljon kuin muutkin.
Ernestin kanssa.