Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
K&A:n freestyleasukin oli vaan sellanen collegeviritys. Olikohan ideat myös siihen koreografiaan vähän jo lopussa. Onnea silti, hienoja esityksiä heiltä muuten koko kaudella. Ja Anssi on ihana! Toivottavasti on mukana ens kaudellakin.
Viime vuonna oli väärä voittaja. Tänä vuonna väärä voittaja. Olen pettynyt.
Äänestin Kristaa ja Anssia, mutta olen ihan tyytyväinen, että Ernest ja Anniina voittivat. Kaikki tietävät, että tasaisten ja keskenään erilaisten parien paremmuusjärjestykseen laittaminen on sattumankauppaa, varsinkinkin kun on kyse äänestämisestä. Perusteena omalle äänelleni oli, että Krista oli onnistui tasaisesti koko kisan ajan. Joitakin ärsyttää hänen enrgisyytensä ja innokkuutensa, minua ei. Totta on se, että Erkulla ja Anniinalla oli monipuolisempia koreografioita. Waltterin kehitys ja avautuminen oli huikeaa, eikä olisi ollut väärin laittaa häntä ja Kiiaa voittajiksi. Waltterin varautunut persoona ei vain kaikkia sytytä.
Kylläpä loppui äkäiseen. Miksei mitään fiiliksiä voittajilta kyselty??
Vierailija kirjoitti:
Ensvuonna pitäis kisan voittaa se esko valtaojalle rähissyt nainen niin woke posse olis tyytyväisiä
Tää sun kommenttis on ensinnäkin ihan superjärkyttävää, ihan tahalteen mainitsit tuo e-sana v-sanan, mulle tuli niin epämukava, todella epäsensitiivinen tila, on tosi ikävää, että mä luin toin, mua sattuu, jos mä nyt löisin sua ,nin suakin sattuis.
Vierailija kirjoitti:
Niillä oli kiire sinne karonkkaan.
Suut napsaa jo! 🍾🍷🍸
Ernestin kehityskaari kisassa oli paras, tämän illan tanssit olivat A:lla&E:lla täyttä timanttia, Anniina tavattoman lahjakas ja samalla nöyrä ammattilainen, parina veivät sydämet. Voitto meni oikeaan osoitteeseen!
(Anssin ja Kian rumba tms olisi ihanaa nähdä, he ovat ilo silmälle :))
Voisko lopuksi voittajat tanssia vielä uudelleen sen freestylen kiitostanssiksi?
Käsittämätöntä ettei ylivoimaisesti paras tanssija voittanut!
Krista jatkossa Mikon pariksi juontamaan ttk:ta. Leppilampi lahjakas monella tavalla, joten voisivat tehdä juontajien tanssin, laulaa duettona jne. yllättävää ja aiemmista kausista poikkeavaa.
Vapulle oma lifestyle ohjelma Vapun keittiössä, jossa mukavan rupattelun ohessa kokkailevat vieraan tuomista eväistä jonkun kivan sapuskan, josta katsojat voisivat saada inspiraatiota kotikokkailuihin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sitten viimeisessä TTK kuplassa (Mtv palvelussa, katsomossa)
Näkymä lopussa on kaaos. Tuomarit painuu lavalle ja iskee kukat kouraan. Saako voittaja pystin? Konfettisade jotenkin halpa. Miksei loppu voi olla juhlallinen? Miksi ne ei panosta loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sitten viimeisessä TTK kuplassa (Mtv palvelussa, katsomossa)
Joka formaatissa vähän sama ongelma, loppuvat aina voittajan julistuksen jälkeen kuin kanan lento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no voi nyt… mammat ei kestä upeeta kristaa
Tämä oli tanssikilpailu. Ei muuta sen syvempää taka-ajatusta suurimmalla osalla äänestäjistä. Polku aloittelevasta tanssijasta paremmaksi tanssijaksi kiehtoo monia.
"Tuhkimotarina" 🥰
Olis ajatellut tuomareiden haastattelua ennen julistusta, jonkinlaista koostetta kaudesta vielä. Katsoja jää ihan jauhot suuhun yhtäkkiä.
Vai alapeukutusta! Olette Vain katkeria itse Jutalle kun hänellä on pitkä mies rinnallaan.🤗😃
Enpä muista milloin viimeksi olisin vollottanut tv-ohjelman ääressä niin paljon kuin tänään, monessa kohtaa huomasi miettivänsä myös omaa elämää; sai ajattelemisen aihetta. Toivottavasti myös kisaa äitinsä seurannut lapsi oppi sinnikkyydestä, unelmista, ilon ja surun ilmaisemisesta. Tämä oli meillä syksyn sunnuntai-iltojen odotettu hetki, unohtui pandemia ja arki.
Kiitos kaikille mukana olijoille! Erityisen maininnan itsensä likoon laittamisesta ansaitsevat finaalin kolme paria, wow!
Koskaan en muista, että opettajaa koreografina olisi kehuttu tuomariston taholta näin vuolaasti ja vilpittömästi kuin Anniinaa tänään (ja lähes poikkeuksetta joka jaksossa jotain myönteistä koreoista).
Ensi kaudella moni haluaa Anniinan opettajakseen.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä ettei ylivoimaisesti paras tanssija voittanut!
Krista jatkossa Mikon pariksi juontamaan ttk:ta. Leppilampi lahjakas monella tavalla, joten voisivat tehdä juontajien tanssin, laulaa duettona jne. yllättävää ja aiemmista kausista poikkeavaa.
Vapulle oma lifestyle ohjelma Vapun keittiössä, jossa mukavan rupattelun ohessa kokkailevat vieraan tuomista eväistä jonkun kivan sapuskan, josta katsojat voisivat saada inspiraatiota kotikokkailuihin.
Onko Mikko ollut koskaan kilpailijana tässä TTK-kisassa? Vappu ainankin on.
Mistä tiedät, että Waltsu on kiinnostunut naisista.