Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Vierailija kirjoitti:
Aki oli paras ja nämä muutkin ihan ok+.
Täydellisyys on tylsää. Nyt sen huomaa ilman Akia.
Nyt Virpi näyttämään miten hyvin tanssii🤣
Viime kausi oli kyllä pohjanoteeraus. Aki olisi ollut siinä podiumilla.
Ai mä oon luullu, että Kaiken takana on Nainen eli pilaversiona, kuultu , kaiken Takana on Matti, sitten Seppo, ja kaapin takana on Seppo ja kun Matti avaa kaapin siellä on Seppo.
Eli nyt sitten on Yksi baritoni, kaiken takana.
Eli näin , kaiken takana on Valtteri Torikka, kaapin takana on Valtteri, kaapissa on Valtteri, seinän takana on Valtteri ja kun oven avaan mä siellä on Valtteri Torikka, joka ihanasti Astioita laulaa, telkkarissa on Valtteri, unessakin on Valtteri,ja sängyn allakin on Valtteri, kännykästäkin Valtteri kurkistaa,
Joulukalenterin luukun lapset avaa ensimmäisestä luukun takaa Valtteri lymyää
Kun avaat radion Valtteri laulaa ,
Niin kukkuu käkikellonki luukusta kui- kkii Valtteri.
Eli kyllä Valtteri ei ole piilossa.🤗
Aki on kauden suurin voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Siitäs sait Krista! "Jos 11 vois antaa" ja sieltä Erkulle tuli 11x3. Hahaa! Erkullehan tää rupee kääntymään!
No ei kai Kristaa tarvitse silti haukkua vaikka iloitset Erkun pisteistä...
Kian tylsä freestylekoreografia vei Waltterilta voiton.
Ei helkutti noita kuvaajia puhelimien kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäs sait Krista! "Jos 11 vois antaa" ja sieltä Erkulle tuli 11x3. Hahaa! Erkullehan tää rupee kääntymään!
No ei kai Kristaa tarvitse silti haukkua vaikka iloitset Erkun pisteistä...
"Siitäs sait" ei ole millään mittarilla haukkumista :D
Erkku ja Anniina vei! Krista kakkoseks. Buahahah! Jeeeee!
Olen aiemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että en voi kuunnella J Förstin laulua, se on täysin kylmää ja kalseata ja usein huutoa. Toinen jota en voi katsoa on hihittäjä Vappu. Häneen on täysin kyllästynyt. Täysin kulunut kasvo tvssä, Tämä on minun mielipiteeni. Muut voivat vapaasti olla toista mieltä.
Yo syistä johtuen TTK jää katsomatta.
Aki oli sydänten voittaja <3.
no voi nyt… mammat ei kestä upeeta kristaa
Vierailija kirjoitti:
Kian freestyle oli pliisu Hannes Suomisen kanssa ja oli sitä nytkin. Paso-Tango sen sijaan oli koreografisesti erinomainen. Voitto ei kyllä tuohon ratkennut. Ernest ja Anniina ovat koko ohjelman ajan olleet yleisön suosikkeja ja voittavat helposti tänäänkin.
Freestylet meni järjestyksessä Ernest & Anniina, Krista & Anssi, Waltteri & Kia,
Aiemmissa tansseissa paras oli Krista&Anssi, loput kaksi paria hyvin tasaisia.
Sekoituksissa paras oli Ernest & Anniina, toisena Waltteri & Kia.
Tuon perusteella järjestyksen pitäisi olla Ernest & Anniina, Krista & Anssi, Waltteri & Kia. Yleisöäänillä Waltteri saattaa ohittaa Kristan.
Noinhan tuo näköjään meni. Eli oikeudenmukainen lopputulos siis?
Minusta ei mennyt nyt oikealle parille.
Bile-Panda henkinen häröily olisi ollut toimiva ratkaisu. Olisi erottunut kohtuu tylsistä "nyyhkytansseista", jota freestylet usein ovat olleet.