Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2021 Official

Vierailija
27.07.2021 |

Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…

Kommentit (6392)

Vierailija
5401/6392 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä Ei ole Tavisten Tanssii Tähtien kanssa ohjelmaa , on Hyvä idea Hei ilmoiuttautuisin kilpailuun .

En tiedä pääsisinkö , sitten kenen tanssian kanssa tanssiin mutta sen tiedä etten Samin kanssa, koska Taatusti olen sen verran lyhyempi , 170cm kun olen pituudeltani ja Hän varmasti sen verran yli.Mitä kun Telkusta hänet on nähnyt kyllä näyttää ,

Paljon pidemmältä

Niin kyllä ensimmäisenä ilmottaudun tähän .😆😃

Vierailija
5402/6392 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ON viihdeohjelma. Tätä pitäisi katsoa VIIHTEENÄ. Mutta nykyään käy jokaisen viihdeohjelman kohdalla se että viihdeohjelman käänteet otetaan henkilökohtaisesti. Oli sitten kyse Selviytyjistä, BigBrotherista, TTK:sta tai vaikkapa Temppareista. 

Kyllähän tästä ohjelmasta tulisi todella tylsä jos TTK:hon otettaisiin vain sellaisia julkkiksia joilla on aiempaa tanssitaustaa. Ohjelma tarvitsee myös niitä huonompia tanssijoita joille saa vähän naureskella hyväntahtosesti ja kehuskella että kyllä minä olisin osannut paremmin.

Olisihan se parempaa viihdettä jos se huonompi tanssija osaisi itsekin ottaa parketilla töpöttelynsä hyväntahtoisesti huumorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5403/6392 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko jo pudonneella parilla suhde?

Vierailija
5404/6392 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä Ei ole Tavisten Tanssii Tähtien kanssa ohjelmaa , on Hyvä idea Hei ilmoiuttautuisin kilpailuun .

En tiedä pääsisinkö , sitten kenen tanssian kanssa tanssiin mutta sen tiedä etten Samin kanssa, koska Taatusti olen sen verran lyhyempi , 170cm kun olen pituudeltani ja Hän varmasti sen verran yli.Mitä kun Telkusta hänet on nähnyt kyllä näyttää ,

Paljon pidemmältä

Tanssii Tavisten Kanssa.

Vierailija
5405/6392 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän  on toden totta viihdeohjelma. Minua ohjelmassa naurattaa kaikkein eniten eräs entinen potkupalloilija. On ilo katsella, kun hän ottaa muutaman askeleen tanssinumeronsa aikana opettajattarensa pyörittäessä itseään kameran ja tuomariston edessä!

Vierailija
5406/6392 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mutta Voi olla olemattakin .

Ja Seurueeseen kuuluneet , voi nekin olla pudonneita hyvin naamioituneita tai sitten ei .

Ja eikä tiiä mihin putosivat .Se on mysteeri .

Vierailija
5407/6392 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli siitä Waltterin ja Kian Troija-tanssista mieleen ihan se Christofferin ja Matin tanssi, mitä hehkutettiin silloin kovasti.

Samalla tavalla menivät polviliukua toisiaan kohti lattiaa pitkin.

Vierailija
5408/6392 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sunnuntain tanssit ja biisit jo julkaistu?

5410/6392 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon pidemmältä

Miehen on hyvä olla pidempi lajissa

Vierailija
5411/6392 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristalta tulossa wieninvalssi ja rumba. Nyt pitäis kyllä rumbassa näkyä tunnetta. Toivotaan! Kiva, että waltterikin tanssii wieninvalssin. Nyt päästään vertaamaan.

Akilla, katsokaa mikä biisi "Suurin tanssija"! Voi ei. Sehän julkistuspäivänä uhosi voittavansa. Sillä on itkukurkussa olemisesta huolimatta joku outo itsevarmuus (taidottomuudesta huolimatta), tuleeko siitä, et tietää ostavansa voiton. Vähän sama fiilis tulee, kuin Virpistä viime kaudella. Muita jännittää, mut ostaja on varma omastaan. Toivon todella olevani väärässä.

Vierailija
5412/6392 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.

5413/6392 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan Aki Riihilahti vielä roikkuu mukana, vaikka tanssitaitoa ei ole? 

Vierailija
5414/6392 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ilta. Ketkä putoovat?

Vierailija
5415/6392 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset viihdeohjelmat pitäisi kieltää vaarallisina, kun osalla katsojista ne menee liian tunteisiin.

Vierailija
5416/6392 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset viihdeohjelmat pitäisi kieltää vaarallisina, kun osalla katsojista ne menee liian tunteisiin.

Mutta vaarattomasti. Ei tarvitse ärsyyntyä omaan perheeseen niin usein, kun voi keuhkota tvn esiintyjistä.

Vierailija
5417/6392 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mikä pari putoaa? Tänään päivällä on kenraaliharjoitus ja siitä Kiti Kokkonen sanoi, että se jännitti häntä eniten kuin suora lähetys. Tuomarit ovat myös kenraaliharjoituksessa läsnä ja antavat palautetta. En tiedä antavatko pisteitä mutta palautetta kuitenkin. Voi olla, että joku pari onnistuu paremmin kenraalissa ja sitten suorassa ei niin hyvin. Vaikuttaako kenraali lopullisiin pisteisiin sitten?

Kaiken järjen mukaan luulisi Akin putoavan. Saa nähdä.

Vierailija
5418/6392 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista putoaa tänään.

Vierailija
5419/6392 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kia ja Waltteri voittoon! <3

Vierailija
5420/6392 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan Waltteri tänään kuittailua Bilepandasta?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme