Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Voi luoja tota Kanalaa!! Miksi sitäkin pitää joka paikkaan tunkea?
Mitä ihmettä tolla kanapastorilla on päällä? Noi housut! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Salkkarit-tyby ihan oikee tanssija? Jotenkin raskaan oloista toi tanssi..
On oikeasti todella hyvä tanssija. Itse asiassa parempi tanssija kuin näyttelijä. Hänhän sai aikoinaan Salkkarit -pestin ex-miesystävänsä ansiosta (Jasper Pääkkönen).
Nyt taitaa olla mutua.
Ei vaan faktaa. Ei tästä niin montaa vuotta ole.
Waltteri on paras ja kaikenlisäks meidän naapuri 💕
Suuta kuivasi Kanalan parilla. Voi olla myös jännitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Salkkarit-tyby ihan oikee tanssija? Jotenkin raskaan oloista toi tanssi..
On oikeasti todella hyvä tanssija. Itse asiassa parempi tanssija kuin näyttelijä. Hänhän sai aikoinaan Salkkarit -pestin ex-miesystävänsä ansiosta (Jasper Pääkkönen).
Nyt taitaa olla mutua.
Ei vaan faktaa. Ei tästä niin montaa vuotta ole.
Vuosilla tässä tuskin on merkitystä, vaan sillä, onko sanomasi totta. Missä on siis kerrottu, että sai roolin eksänsä takia?
Näyttelijä Leppilampi voisi näytellä välillä tv-juontajaa
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jota tuo Torikka ällöttää, ihan sama mitä tekee. Aina jotenkin limainen.
Ja se näyttää olevan just se jota tuomaristoa myöten äänestetään pöksyt kosteina.
Olen aivan samaa mieltä.
Miksei Förstiä suostuta vaihtamaan? Uusi ja nuorempi miessolisti on loistava.
Krista on omaa luokkaansa, sopii tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Suuta kuivasi Kanalan parilla. Voi olla myös jännitystä
Herkkä. Oli niin liikuttunut. Herkkyys on hienoa.
Melkoinen sekametelisoppa tämä Kristan esitys.
Saako kiti tässä lisämainosta kun tuo tanhupallo poukkoilee mainoksina ruudussa?
Ei ole varmaan koskaan aikaisemmin naurattanut TTK:n aloitus näin paljon kuin tänä vuonna :D Toinen toistaan hullunkurisempia esityksiä.
Lähde?