Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2021 Official

Vierailija
27.07.2021 |

Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…

Kommentit (6392)

Vierailija
3161/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki oli huonoin, miksi sai noin paljon pisteitä.

Mitä yllättävää muka parinvaihtoviikossa on? Se on jo nähty. Odotin jotain yllätystä.

Ihme Matti-vihaajia täällä, en tajua.

Matti on ansainnut kaiken paskan minkä saa.

Vierailija
3162/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin ihmetellä miten nuo onnistuu löytämään viikosta toiseen noin käsittämättömän huonosti istuvia ja mahdottoman epäimartelevia vaatteita Vapun päälle. 

Eikö tuolla ohjelmalla ole stylistit ja ihan omat ompelijatkin? Vai onko ne sitten vaan kisaajien asuja varten.

Ihmettelen samaa ja sitä että Vappu suostuu

Hän on kuitenkin sen verran räväkkä että uskaltaa kyllä mielipiteensä sanoa. Vapusta saisi paremman version esiin oikeanlaisilla vaatteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää tuputusta todellakin hieroa tätä same-sex -asiaa nyt koko kansan naamoihin. Minulla ei ole mitään homoja eikä muitakaan vähemmistöjä vastaan, mutta en pidä tästä tuputtamisesta ja väkisin vääntämisestä.

En ole tämän alkuperäinen kirjoittaja, mutta laitan sen sinullekin tähän vastaukseksi, kun oli niin nappiin:

"Tuolla tanssitaan, ei harrasteta seksiä lavalla. Etkö ikinä itse esim ole tanssinut yökerhossa samaa sukupuolta olevan kaverin kanssa nuolematta toista samalla? Tanssia voi kuule ihan vaan tanssin takia."

(Ps. te, jotka järkytyitte tästä samaa sukupuolta olevista tanssinopettaja-oppilaspareista, te varmasti aina parturiin mennessänne huolehditte, että kampaaja/parturi on varmasti eri sukupuolta kuin itse? Tai jossain opinahjossa, olette varmaan kieltäytyneet menemästä samaa sukupuolta olevan opettajan tunneille, ettei vaan luulla että olette seksuaalisesti kiinnostuneita näistä opettajista? Ja entäs sitten gynegologit ja urologit, nyt on kyllä semmoista tuputtamista, että naiset ei missään nimessä saa mennä naiskynegologille eikä miehet mies urologille. Ihan kauheaa tuputtamista ja väkisin vääntämistä tuommoinen!)

Vierailija
3164/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristahan on kertonut tämän samaisen isäjutun vaikka kuinka monessa tv-ohjelmassa jo aiemminkin.

Ymmärrettävästi on hänelle tärkeä tarina. 

Vierailija
3165/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin ainoastaan ihmettelemään miten toi Jenni pysyy tuolla kisassa, kun se on jo pitkään ollut kankein ja epäkiinnostavin tanssija. Siis muuten tosi jees, mutta ei tässä ohjelmassa.

Miksi ihmiset äänestää sitä?

On tunnettuudellakin merkitystä. Tätä Viiviä ei kukaan tiennyt.

Vierailija
3166/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haiskahtaa smoothien ja Matin paskamaisuuden lisäksi se, että Eveliina Määttä on intoutunut kommentoimaan avopuolisonsa edesottamuksia. Hajosiko blenderi vai mikä noin kiukuttaa?

Vierailija
3167/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TTK on pitkään ollut mukava koko perheen ohjelma. Nyt sitä on lähdetty muuttamaan ottamalla mukaan same sex-pari sekä drag queen -vaikutteinen Viivi. Ja nyt vielä tämä parinvaihtoviikko, jossa valtaosa on same sex-pareja. Eikö enää ole luotettu tanssin vetovoimaan, vaan pitää muuttaa ohjelmaa lisäämällä siihen "sensaatioefektejä"? Harmi, jos kehitys tähän suuntaan jatkuu ensi vuonna.

Vierailija
3168/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin ainoastaan ihmettelemään miten toi Jenni pysyy tuolla kisassa, kun se on jo pitkään ollut kankein ja epäkiinnostavin tanssija. Siis muuten tosi jees, mutta ei tässä ohjelmassa.

On tunnettuudellakin merkitystä. Tätä Viiviä ei kukaan tiennyt.

Näin on. Viivi pääsi yllättävän pitkälle, vaikka on (kärjistetysti) vain Cristal Snow'n sisko. Toki veikkaan, että ilman tuon sisaruussuhteen esiin tuomista (liioitellusti) joka välissä, ei olisi näinkään pitkälle mennyt. 

Vierailija
3169/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti, vaikka Alfa tv keksisi jonkin oman tanssiformaatin, jossa ei olisi tällaisia samaa sukupuolta olevia pareja. Sanna Ukkola ja Hjallis voisivat vaikka juontaa. 

Vierailija
3170/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TTK on pitkään ollut mukava koko perheen ohjelma. Nyt sitä on lähdetty muuttamaan ottamalla mukaan same sex-pari sekä drag queen -vaikutteinen Viivi. Ja nyt vielä tämä parinvaihtoviikko, jossa valtaosa on same sex-pareja. Eikö enää ole luotettu tanssin vetovoimaan, vaan pitää muuttaa ohjelmaa lisäämällä siihen "sensaatioefektejä"? Harmi, jos kehitys tähän suuntaan jatkuu ensi vuonna.

Miksi koko perheen ohjelmassa ei voisi olla nais/miestanssipareja ja drag queeneja? Meinaatko, että lapset traumatisoivat, jos näkevät muutakin kuin heteronormatiiviseen muottiin sopivaa materiaalia? Jos kyllä, oletko Päivi Räsänen?

Vierailija
3171/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt haiskahtaa smoothien ja Matin paskamaisuuden lisäksi se, että Eveliina Määttä on intoutunut kommentoimaan avopuolisonsa edesottamuksia. Hajosiko blenderi vai mikä noin kiukuttaa?

Ihmettelinkin, että missä Matti oli lopputanssien aikana, kun ei miestä näkynyt mailla eikä halmeilla. Viivi oli ilmeisesti jo safe spacessa. 

Vierailija
3172/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiti ja Aleksi

Waltteri ja Sami

Ernest ja Anssi

Aki ja Marko

En muista muita pareja..

Vierailija
3173/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiti ja Aleksi

Waltteri ja Sami

Ernest ja Anssi

Aki ja Marko

En muista muita pareja..

Ainakin Sita ja Katri

Vierailija
3174/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa voisi ihmetellä Kitistä. Liian hyviä pisteitä tansseihin nähden. Ja näistä kahdesta Jenni parempi.

Vierailija
3175/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää tuputusta todellakin hieroa tätä same-sex -asiaa nyt koko kansan naamoihin. Minulla ei ole mitään homoja eikä muitakaan vähemmistöjä vastaan, mutta en pidä tästä tuputtamisesta ja väkisin vääntämisestä.

En ole tämän alkuperäinen kirjoittaja, mutta laitan sen sinullekin tähän vastaukseksi, kun oli niin nappiin:

"Tuolla tanssitaan, ei harrasteta seksiä lavalla. Etkö ikinä itse esim ole tanssinut yökerhossa samaa sukupuolta olevan kaverin kanssa nuolematta toista samalla? Tanssia voi kuule ihan vaan tanssin takia."

(Ps. te, jotka järkytyitte tästä samaa sukupuolta olevista tanssinopettaja-oppilaspareista, te varmasti aina parturiin mennessänne huolehditte, että kampaaja/parturi on varmasti eri sukupuolta kuin itse? Tai jossain opinahjossa, olette varmaan kieltäytyneet menemästä samaa sukupuolta olevan opettajan tunneille, ettei vaan luulla että olette seksuaalisesti kiinnostuneita näistä opettajista? Ja entäs sitten gynegologit ja urologit, nyt on kyllä semmoista tuputtamista, että naiset ei missään nimessä saa mennä naiskynegologille eikä miehet mies urologille. Ihan kauheaa tuputtamista ja väkisin vääntämistä tuommoinen!)

Voi hyvänen aika olet yksinkertainen! Tässä ohjelmassa on kyse kilpatanssista, jota on perinteisesti tanssittu mies-naispareina. Se, että kilpatanssin väännetään väkisin samaa sukupuolta olevat parit, se on se mikä ärsyttää. Jos menen ostamaan palvelun, on aivan sama onko sen suorittaja mies vai nainen. Pääasia, että on se ammattitaito mitä haen.

Vierailija
3176/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se, että mukana oli huumerikollinen? Vai harmittaako vain homosteluhommat?

Mä en nyt jotenkin ymmärrä miten tästäkin saadaan näin paljon pahaa mieltä, suurinta osaa ihmisistä ei kiinnosta laisinkaan mitä sukupuolia tanssijat ovat, ihan muut asiat siinä kiinnostaa.

Vierailija
3177/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa voisi ihmetellä Kitistä. Liian hyviä pisteitä tansseihin nähden. Ja näistä kahdesta Jenni parempi.

Minusta Kiti on huomattavasti parempi kuin Jenni. 

Vierailija
3178/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika olet yksinkertainen! Tässä ohjelmassa on kyse kilpatanssista, jota on perinteisesti tanssittu mies-naispareina. Se, että kilpatanssin väännetään väkisin samaa sukupuolta olevat parit, se on se mikä ärsyttää. Jos menen ostamaan palvelun, on aivan sama onko sen suorittaja mies vai nainen. Pääasia, että on se ammattitaito mitä haen.

1. Tässä ei ole kyse kilpatanssista, vaan tanssiviihteestä

2. Kilpatanssiareenoilla on jo vuosia ollut samaa sukupuolta olevia pareja. Ihan niissä oikeissa kilpailuissakin. 

Vierailija
3179/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti, vaikka Alfa tv keksisi jonkin oman tanssiformaatin, jossa ei olisi tällaisia samaa sukupuolta olevia pareja. Sanna Ukkola ja Hjallis voisivat vaikka juontaa. 

Ei olleenkaan huono idea. Mikko Alatalo voisi vaikka vastata bändistä, Päivi Räsänen, Tommi Parkkonen ja Antti Kaikkonen vanhana tanssitaiturina tuomaroinnista. Ahdasmieliset saisivat oman safe spacen ilman "homorummutusta" ja me muut voidaan jatkaa tämän nykyisen formaatin parissa. Jokaiselle jotakin. 

Vierailija
3180/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin ihmetellä miten nuo onnistuu löytämään viikosta toiseen noin käsittämättömän huonosti istuvia ja mahdottoman epäimartelevia vaatteita Vapun päälle. 

Eikö tuolla ohjelmalla ole stylistit ja ihan omat ompelijatkin? Vai onko ne sitten vaan kisaajien asuja varten.

Mä taas olen tykännyt lähes jokaisesta Vapun asusta. Pääasia ettei mitään hautajaisasua päällä.

Paljetit + haalari = ihana

🦚🦩🍭👠

Järkyttävän ruma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän