Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Vierailija kirjoitti:
No niin ja seuraava itkutarina.... eikö noille kenellekään ole tapahtunut mitään iloista??
Koin Jennin tarinan sellaisena josta tuli hyvä mieli. Perheessä selvitettiin ja selvittiin yhteisestä ongelmasta ja elämä jatkui parempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ottaa Kristasta mallia?
Saanut vasta lapsen lähes nelikymppisenä ja on yhtä timmi ja hyvä tanssija kyin parikymppiset.
Olen ennemmin ihan oman ikäiseni ja keskityn lapsiini.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka laulaa nää biisit kysyn edelleen.
Johanna Förtsi laulaa naisen laulamat osuudet. Antti Koivula laulaa miesosuudet.
Se on Johanna Försti, ei Förtsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna Förtsi laulaa naisen laulamat osuudet. Antti Koivula laulaa miesosuudet.
Ja sami pitkämö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanut vasta lapsen lähes nelikymppisenä ja on yhtä timmi ja hyvä tanssija kyin parikymppiset.
Krista on 35v!
! on se siis lähempi 40 kuin 20 !!
Mulla tuli kyllä itku Kristan ja Anssin esityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen että kirjoitin ts:n väärinpäin. No, tehty mikä tehty kun muokatakkaan ei täällä voi noita lähetettyjä viestejä.
Kaikki tanssien taustamusiikit saisivat olla ilman laulua. Monesti huono laulu pilaa osittain esityksen, joten ilman laulua olisi vain tanssi ja kaunis musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sami pitkämö
Pitkämö ei enää oo laulanut miesosuuksia vaan tuo Antti. Ainakin pääosan miesosuuksista laulaa Antti.
Kenen muun mielestä oudot hiukset Vappu Pimiällä? Äiti vieressä kommentoi että onpa pieleen mennyt pidennys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krista on 35v!
! on se siis lähempi 40 kuin 20 !!
Mutta ei LÄHES 40v. Toki pikkutyttöjen mielestä jo 25v on melkein vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luullut että Frötsi 🤤
Ihanaa kuulla Vesalan laulavan, olen niin kyllästynyt Förstin raakkumiseen.
Häpeän tuon Kitin tanssia. Itse ei tajua hävetä.
Valtteri Kia👍