Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä opit hyväksymään itsesi?

Vierailija
07.08.2014 |

Mulla on ikää kohta 40 ja vieläkin painin itsetunto ongelmien kanssa...ärsyttävää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana. Kiersin maailmaa ja tutustuin siinä samalla syvemmin itseeni. Tajusin olevani kaunis, reipas ja sinnikäs nuori nainen kuka voi elämässä saavuttaa mitä tahansa. On ihanaa katsoa peiliin ja nähdä siellä hymyilevät kasvot mitkä huokuvat "kyllä mä pystyn tähän" -asennetta.

Vierailija
22/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:41"]15vuotiaana. Raskauden ja lapsen saatuani teini-ikäisenä, kohosi itsetuntoni.

[/quote

Opiskelu olisi myös kannattanut, olisit oppinut kirjoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien saannin jälkeen tajusin että ulkonäköni ei olekkaan maailmantärkein asia ja aikuistuin myös käytökseltäni niin että hyväksyin itseni koska tosiaan olen parempi ihminen nyt. Muutumme kokoajan ja joskus sorrun tutkimaan uusia ryppyjäni, silloin auttaa kun katsoo lapsia ja muistaa mikä on tärkeää. Enemmän minulla on vaikeuksia hyväksyä elämän lyhyys.

Vierailija
24/25 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:09"]

Lapsien saannin jälkeen tajusin että ulkonäköni ei olekkaan maailmantärkein asia ja aikuistuin myös käytökseltäni niin että hyväksyin itseni koska tosiaan olen parempi ihminen nyt. Muutumme kokoajan ja joskus sorrun tutkimaan uusia ryppyjäni, silloin auttaa kun katsoo lapsia ja muistaa mikä on tärkeää. Enemmän minulla on vaikeuksia hyväksyä elämän lyhyys.

[/quote]

sitten kun vihdoin on hyväksynyt itsensä, niin tajuaakin että elämä on lyhyt ja nyt olen tuhlannut näin kauan, kun olen murehtinut itseäni.. 

Vierailija
25/25 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän