Miten suhtaudun esimurkkutytön kontakteihin
Tyttö 11 vuotias ja etenkin nyt kun ollaan oltu kahdestaan tyttö tunkee kokoajan syliin ja silittelee yms. Aina meillä on ollut läheiset välit mutta tämä menee jotenkin yli. Nyt olen halaillut ja siirtänyt pois ja sanonut että muutenkin on kuuma mutta en oikein tiedä mitä tyttö oikein miettii.
Isä
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:10"]Tyttö 11 vuotias ja etenkin nyt kun ollaan oltu kahdestaan tyttö tunkee kokoajan syliin ja silittelee yms. Aina meillä on ollut läheiset välit mutta tämä menee jotenkin yli. Nyt olen halaillut ja siirtänyt pois ja sanonut että muutenkin on kuuma mutta en oikein tiedä mitä tyttö oikein miettii.
Isä
[/quote]
Taidat hakea jotain pedo-juttua tällä vai?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:10"]Tyttö 11 vuotias ja etenkin nyt kun ollaan oltu kahdestaan tyttö tunkee kokoajan syliin ja silittelee yms. Aina meillä on ollut läheiset välit mutta tämä menee jotenkin yli. Nyt olen halaillut ja siirtänyt pois ja sanonut että muutenkin on kuuma mutta en oikein tiedä mitä tyttö oikein miettii.
Isä
[/quote]
Taidat hakea jotain pedo-juttua tällä vai?
[/quote]
En hae vaan oikeasti mietin, mitä tyttö miettii kun nyt kahdestaan ollessa hakee kontaktia vieläkin enemmän ja oikeastaan vähän ärsyttävyyteenkin asti. Tosin hetken tämä vaan kestää ja pitää varmaan nyt nauttia. Eka vastaus oli ihan jees.
Tavallinen oire
Tyttäresi haluaa "olla vielä lapsi", ja hän haluaa huomiota ja läheisyyttä