Naapurin jätkä käy röökillä ainakin 4 kertaa tunnissa
Hirveä röökiyskä juipilla vaikka täyttää ensi kuussa vasta 46.
Kommentit (40)
Hämmentäviä ovat tupakoijien (?) kommentit siitä, että "ei kuulu sulle" ja "lopeta se kyttääminen". Joo, ei ehkä kuulu, mutta haisee kyllä ja eipä tässä tarvitse mitään kytätä, haju kyllä kertoo, kun joku naapureista on taas röökillä. Etenkin näin kesällä olisi ihan kiva pitää ikkunoita auki ja nauttia parvekkeesta, mutta ei, kiitos tupakoijien, se ei ole mahdollista tai sitten pitää olla kärppänä paikalla sulkemassa lävet ennen kuin savu ehtii vallata omankin asunnon.
Toivon niin hartaasti, että että Isännöintiliiton lausunto luonnoksesta hallituksen esitykseksi laiksi tupakkalain muuttamisesta huomoidaan:
"Isännöintiliitto pitää tupakkalain tavoitteiden saavuttamisen kannalta tärkeänä, että asunto-osakeyhtiöt ja muut asuntoyhteisöt voisivat itse päättää tupakoinnin kieltämisestä myös osakashallinnassa olevissa sisä- ja ulkotiloissa enemmistöpäätöksin. Lisäksi asuntoyhteisöillä on oltava mahdollisuus tehokkaasti puuttua tupakointikieltojen rikkomiseen."
https://www.isannointiliitto.fi/lausunnot/lausunto-luonnoksesta-hallitu…
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies polta kämpässään, niin ei tarvitse ulkona ravata?
Näissä osakehuoneistoissa on sisällä polttaminen kielletty. ap
Ap nyt sulle tulee hyvä mieli, kun sanon että voi kamlaaaa 😂
On sulla aikaa kytätä, käytkö itse koskaan töissä?
Vierailija kirjoitti:
Luetko itse koskaan muita kommentteja?
Narkkari vetelee viimeisiään.
Jokaisessa merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko itse koskaan muita kommentteja?
Kyllä, käyn töissä mutta nyt ollaan kesiksellä. ap
Ap voi kaheeetaaaa, voi kamalaaaa, maailma kaatuuuu... Ja vielä Perskutarallaaaaa.. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Heittää veivinsä varmaan pian joten älä huoli
Kyllä, keuhkosyöpä, keuhkoahtaumatauti ja krooninen limainen keuhkoputkentulehdus ovat edessä. Minun isältäni löytyi ruumiinavauksessa nuo kaikki, vaikka vain syövästä tiesimme. Tupakka tappaa, totisesti.
On tosi, tosi Ikäväääää, haitoista ei tiedä kukaan, täältä saa tietoaaaa. Infoaaa... 👍😂
Sama homma täällä. Parvekkeen ovea ei ole voinut pitää auki koko kesänä, muuten koko asunto haisee. Tai käyttää koko parveketta. Mutta naapurin vapauteen istua parvekkeellaan ketjutupakoimassa ja pilaamassa toisen asunnon sisäilmaa ei voi puuttua.
Naapuri kans kävi usein parvekkeella tupakilla niin paiskasin vesi-ilmapallolla 👍
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kans kävi usein parvekkeella tupakilla niin paiskasin vesi-ilmapallolla 👍
Tuo on väkivaltaa. :(
Paljonko tämä änkytys muuttaa asiaa
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi olla mielenterveyskuntoutuja.
Miksi aina epäillään mielenterveyskuntoutujaksi? Miksei mielenterveyspotilaaksi? Vai johtuuko tämä siitä että potilaiden oletetaan automaattisesti olevan vain sairaalassa?
Miksei mies polta kämpässään, niin ei tarvitse ulkona ravata?