Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentteja poistava bloggaaja, harmittaa!

Vierailija
06.08.2014 |

Tympeää, kun kirjoitat ihan asiallisen pitkän viestin bloggaajalle, ja sitten tämä ei koskaan julkaise sitä, koska päättää poistaa myös oman kommenttinsa samasta aiheesta! En ole aikaisemmin moiseen törmännyt... Kommentoin monia blogeja anonyyminä, koska itselläni ei ole blogia, en tiedä vaikuttaako tämä jotenkin.

Ensimmäistä kertaa törmäsin nyt tämän kyseisen bloggaajan (Pipsa) kommenteissa tällaiseen. Eniten ihmettelen, miksi kyseinen bloggaaja halusi poistaa oman kommenttinsa, koska samalla meni ihan asiallista keskustelua useamman viestin verran.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin keskustelun googlella, kun ensin olin yrittänyt kysyä blogissa, että miten miitti meni ja koska tulee postaus (olin lomalla, ny vasta luin blogia...). Mä en nyt yhtään tajua, että ensin Pipsa intoilee usean postauksen verran blogimiitistä, ja nyt hän ei enää julkaise yhtään kommenttia miittiin liittyen, ihan kuin koko hommaa ei olisi olemassakaan! En ole ennen törmännyt tällaiseen, että joku haluaisi kokonaan lakaista maton alle jonkun blogissa olleen jutun.

Olen jotenkin hämmentynyt ja pettynytkin. Seuraan satunnaisesti monia blogeja, enkä ole ennen törmännyt vastaavaan. Ok, ilmeisesti Pipsa saa aika paljon kuraa niskaansa mm. täällä av:lla, mutta en silti tajua tällaista kuoliaaksi vaikenemista. Toivoisin, että hänellä olisi "munaa" sanoa edes blogissa suoraan, että miitistä ei nyt sitten enää puhuta, sillä on vaan tosi tympeää olla julkaisematta kommentteja ja kuvitella, että sen myötä lukijat unohtavat koko jutun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan