Mikä siinä on, että se koira pitää jättää kauppakäynnin ajaksi autoon ja kaikki räppänät kiinni?
Vaikka matkassa on kaksi aikuista ihmistä, joista toinen voisi jäädä koiran kanssa? En tajua.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on yksi lysti mitä joku kyylä on mieltä, tiedän itse että koiralla on viileä kun autossani on ominaisuuksia joilla se pysyy viileänä. Mun ei tarvitse muille todistella mitään ja jos joku menee omaisuuttani tuhoamaan tai aiheettaa hälyttää apua, on lasku kyylän perseessä.
Ei muuten sun laskut paljon kiinnosta. Lasi hajoaa varmasti kun nään sen romusi koira sisällä. Voit työntää ne sinne omaan luukkusi jos kerran semmosesta tykkäät
Lukekaa tuo Helsingin poliisin ohjeistus, varsinkin te, jotka jätätte sen koiran autoon, kun ei sille ehdi tulla kuuma. Ohjeistuksen mukaan toimimalla ei tule kenellekään ylimääräistä laskua.
https://www.facebook.com/Helsinginpoliisilaitos/photos/a.26579598016861…
Sitten sinä kusipää luovut siitä koirasta kun et kerran pysty siitä huolehtimaan. Se sun ropeli ei laske auton sisälämpöä yhtään astetta. Joko se ajelet eestaas tai annat sen koiran jollekin kuka siitä osaa huolehtia