Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on, että se koira pitää jättää kauppakäynnin ajaksi autoon ja kaikki räppänät kiinni?

Vierailija
27.07.2021 |

Vaikka matkassa on kaksi aikuista ihmistä, joista toinen voisi jäädä koiran kanssa? En tajua.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se rakki pitää ylipäätään ottaa kauppareissulle mukaan?

Koska minä en aja ensin mökiltä kotiin ja lähde saman tien ajamaan uudestaan 20km siihen markettiin, jonka ohi jokaisella kotimatkalla kuitenkin ajetaan. Koira odottaa autossa. Ikkunat auki ja vartavasten koiralle autoon viritelty pieni tuuletin päällä ja kaikilla (minä, mies ja teini) on oma listansa mitä haetaan ja yhtään ylimääräistä ei jäädä sinne katselemaan.

Sitten sinä kusipää luovut siitä koirasta kun et kerran pysty siitä huolehtimaan. Se sun ropeli ei laske auton sisälämpöä yhtään astetta. Joko se ajelet eestaas tai annat sen koiran jollekin kuka siitä osaa huolehtia

Vierailija
102/103 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on yksi lysti mitä joku kyylä on mieltä, tiedän itse että koiralla on viileä kun autossani on ominaisuuksia joilla se pysyy viileänä. Mun ei tarvitse muille todistella mitään ja jos joku menee omaisuuttani tuhoamaan tai aiheettaa hälyttää apua, on lasku kyylän perseessä.

Ei muuten sun laskut paljon kiinnosta. Lasi hajoaa varmasti kun nään sen romusi koira sisällä. Voit työntää ne sinne omaan luukkusi jos kerran semmosesta tykkäät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tuo Helsingin poliisin ohjeistus, varsinkin te, jotka jätätte sen koiran autoon, kun ei sille ehdi tulla kuuma. Ohjeistuksen mukaan toimimalla ei tule kenellekään ylimääräistä laskua.

https://www.facebook.com/Helsinginpoliisilaitos/photos/a.26579598016861…