Buutsit 45 vuotiaal äijäl ?
Kommentit (19)
Monilla 70 vuotiaillakin on. Ei siis ole liian vanha.
Eipä tuon ikäiselle juuri muut sovikaan. Loaferit helteellä ja business casualiin oxfordit/derbyt jos on pakko pukeutua niin. Muulloin buutsit tai maiharit.
Mitenkäs olisi söpöt teinitennarit?
En paljon muita käyttelekään, kun ovat niin hyvät jaloissa.
No ei niitä nuoremmat varmaan pitäiskään.
Onko buutsit muka joku keski-ikäisten ja vanhojen miesten juttu? Minä olen nähnyt niitä kolmikymppisilläkin.
Lisäksi farkkupuku niin hups. Oletkin 21v. Kyllä teinitytöt alkaa ahdistella
Kyllä nelivitoset ovat vielä teinejä, varsinkin miehet. N68
En minä näillä helteillä käyttäisi, mutta syksyllä sitten taas. Buutsit, farkut ja valkoinen t-paita yhdistelmä suorasta tihkuu maskuliinista seksikkyyttä. Rosoinen sänkiparta kirsikkana kakun päällä kruunaa kokonaisuuden.
https://i.pinimg.com/originals/17/69/71/176971fa33f6b6b4408b8c48d194460…
Ei paha, ei paha.
Tulee rokkistarat mieleen bootseista.
No laittakohot vaikka lapikkaat jalkahan jos siltä tuntuu, mutta Autolla , mopolla, moottoripyörällä ajoon pitää olla oikean laiset kengät, jottei jalat luista polkimilta .
Moottoripyörällä buutsit ovat parhaat ajokengät.
Kumpi on katu-uskottavampi?
45v mies buutsit jalassa vai 16v jonne buutsit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on katu-uskottavampi?
45v mies buutsit jalassa vai 16v jonne buutsit jalassa.
Ennen muinoin teinit tavasivat sanoa: Ennen pelotti, nyt on pilotti, joten eiköhän vastaus tuohonkin löydy tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko buutsit muka joku keski-ikäisten ja vanhojen miesten juttu? Minä olen nähnyt niitä kolmikymppisilläkin.
No sikäli, että buutsit ovat liian miehekkäät näille lippalakki-ja-lökäpöksyt-ja-kuulokkeista-räppiä -nyssyköille. Näiden lapsosten kannattaa vaan käyttää tennareitaan.
Juljus kirjoitti:
No ei.
ootko 45 käytätkö buutsei ?
Sendroja löytyy puoli tusinaa, käytössä melkein ympäri vuoden, paitsi ei näillä kuumuuksilla.
No ei.