Mies lähti yksin lomamatkalle, jätti perheen kotiin
Meille tuli pientä erimielisyyttä siitä että koska lähdetään ajamaan. Sanoin suutuspäissäni että en sitten lähde ollenkaan ja mies sitten laittoi omat tavaransa autoon ja lähti ajamaan kohti Savonlinnaa. Itkettää nyt.
Kommentit (29)
Jätti kotiin sinut vai perheenkin?
Kiva että mies kostaa lapsille teidän riitanne.
Sianjättö on aina hyvä vaihtoehto.
Mies toimi kuten itse hänelle kerroit. Et ollut lähdössä mukaan.
Satutädit ne jaksaa. Lapsetkin unohtui otsikon jälkeen kokonaan. Onko lapsilla itkuntuhrimat silmät?
No kantsi sitte kiukutella. Toivottavasti mies nauttii lomastaan. Pillitä sinä kotona
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sanoit ettet lähde.
Miehen olisi pitänyt kerjätä aloittajaa lähtemään. Nyt aloittaja suuttui kun mies sanoikin heipat ja lähti yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sanoit ettet lähde.
Miksei sitten ottanut muuta perhettä mukaan?
Toivottavasti saa rentouttavan loman kaukana sinusta!
Eli sanoit ettet lähde ollenkaan ja nyt olet suuttunut kun mies lähti ja olisit sittenkin halunnut lähteä? Eli manipulointisi lähteä sinun valitsemanasi ajankohtana ei onnistunut ja kiukuttelet siitä? Kuvittelit että sanomalla ettet lähde ollenkaan, mies antaa periksi ja saat päättää milloin lähdetään ajamaan.
Miksei olisi saanut lähteä? Itsehän päätit jäädä kyydistä.
Kai se otti edes lapset mukaan, että saat rentoutua rauhassa kotona?
Vierailija kirjoitti:
Eli sanoit ettet lähde ollenkaan ja nyt olet suuttunut kun mies lähti ja olisit sittenkin halunnut lähteä? Eli manipulointisi lähteä sinun valitsemanasi ajankohtana ei onnistunut ja kiukuttelet siitä? Kuvittelit että sanomalla ettet lähde ollenkaan, mies antaa periksi ja saat päättää milloin lähdetään ajamaan.
Naisen mielestä ideana olisi ollut se, että kun hän kiukuttelee, ei mieskään pääse.
Porvoostakin pääsee Savonlinnaan julkisilla ainakin.
Ihan okei, että jätti sut kun sanoit ettet lähde. Mut jos pilasi lasten reissun itsekkäästi jättämällä ne kyydistä nii on aika paska iskä
Suoraan sanottuna ei täällä Savonlinnassa mitään niin hienoa ole, että menettäisit mitään maata mullistavaa, vaikka jäitkin kyydistä. Lapsillekaan ei ole niin mielettömästi aktiviteetteja, etteikö aika kävisi tylsäksi.
Silti isältä k*sipäistä toimintaa jättää lapset kyydistä, jos on pitänyt olla perhereissu.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna ei täällä Savonlinnassa mitään niin hienoa ole, että menettäisit mitään maata mullistavaa, vaikka jäitkin kyydistä. Lapsillekaan ei ole niin mielettömästi aktiviteetteja, etteikö aika kävisi tylsäksi.
Silti isältä k*sipäistä toimintaa jättää lapset kyydistä, jos on pitänyt olla perhereissu.
Mun mielestä Savonlinna on kyllä oikein kaunis kaupunki.
-eri
Ei ole aikuisen tapa erimielisyyksissä ottaa tuota "mä en sit tee mitään" "mä en sit leiki sun kans" "ei sitten tehdä mitään jos ei tehdä niinkuin minä haluan" - hiekkalaatikkotoimintaa käyttöön. Olisin tehnyt juuri samalla tavalla, ja olen tehnytkin. Meillä vaan mies alkaa heti sen "en mä sitä tarkottanu"-perumisen, joka taisi sulta jäädä väliin.
Toi on kyllä raivostuttavaa. Jospa kääntyy lepyttyään takaisin?