Mies lähti yksin lomamatkalle, jätti perheen kotiin
Meille tuli pientä erimielisyyttä siitä että koska lähdetään ajamaan. Sanoin suutuspäissäni että en sitten lähde ollenkaan ja mies sitten laittoi omat tavaransa autoon ja lähti ajamaan kohti Savonlinnaa. Itkettää nyt.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuliuli
Mikäs räkänokka siellä ulisee?
Aapee sanoi pikaistuksissa ja mies lähti pikaistuksissa.
Ehkä opettelette uudet säännöt, että sovitte riidan ennen kuin mitään radikaaleja liikkeitä teette.
Nyt teitä harmittaa kumpaakin.
Jäitä hattuun riidan tai kiukkujen jälkeen.
Juu, itse aikasi ja ala sitten toiminaan rakentavasti.
Söikö mies sitä ennen lasten vanukkaat?
Vierailija kirjoitti:
Jätti kotiin sinut vai perheenkin?
Kun mies palaa,lähde sinä sama asia.älä keksi tekosyitä miksi et voi lähtä.
Kummatkin olette lapsellisia. Turhaa tiuskia ja sanoa asioita joita ei tarkoita ja pikkumaista mieheltä ottaa ja lähteä riitatilanteen jälkeen menemään vedoten riidan aikana esiintyneeseen riitelyyn. Jos kummatkin olisivat olleet asiallisia aikuisia, niin riidellessä ei sanota asioita joita ei tarkoiteta ja kummatkin ymmärtäisivät, että riidan aikana tunteet käyvät kierroksilla ja niiden laskeutumista kannattaisi odottaa se 10min. Mies oli lapsellinen ja jatkoi omalta osaltaan riitaa, kun jätti muun perheen kotia.
Kaksi syyllistä tilanteessa ja kahden kesken tulisikin löytää aikuisina se sopu ja parempi toimintamalli. Vai haluatteko että lapsistanne tulee samanlaisia huonoja riitelijöitä? Teiltä he tulevat nuokin asiat oppimaan.
Sanoit että et lähde. No sitten et lähde, sopii sekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuliuli
Mikäs räkänokka siellä ulisee?
Aapee sanoi pikaistuksissa ja mies lähti pikaistuksissa.
Ehkä opettelette uudet säännöt, että sovitte riidan ennen kuin mitään radikaaleja liikkeitä teette.
Nyt teitä harmittaa kumpaakin.
Jäitä hattuun riidan tai kiukkujen jälkeen.
Juu, itse aikasi ja ala sitten toiminaan rakentavasti.
Ei minua harmita yhtään :D
Kuitenkin puhutaan aikuisista ihmisistä? Vai tapahtuiko tämä hiekkalaatikolla?
Tuttu tilanne. Minuun yritti exä kanssa tuota samaa manipulointia käyttää, mut minä lähdin mökille sitten yksin. Muutaman tunnin päästä hän tuli perässä omalla kyydillään :D