Miksi vaimoni otti suihin?
Olin baarireissulla pitkästä aikaa. Vaimo ootta suihin keskimäärin 2 kertaa vuodessa. Yleensä sen jälkeen, kun on ollut kavereiden kanssa reissussa.
Nyt baari-illan jälkeen seuraavana iltana vaimo otti suihin. Minua vaivaa miksi. En ole pettänyt kertaakaan 17 vuoden aikana.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut hakea paikkaa tilastotieteen parista?
Avaatko lisää?
Tää on paha. Vain yksi on sitä mieltä että vaimo ottaa suihin koska rakastaa.
54% on sitä mieltä, että halusi vaan selvittää olenko pettänyt.
28% on sitä mieltä, ettei ole mitään ongelmaa.
Toivottavasti olette vastanneet rehellisesti oman kokemuksenne mukaan.
Vaimoni ei vaan ota oikein koskaan suihin. Monesti hänelle on lähiaikoina tapahtunut jotain. Siksi nämä suihinotot jää mieleen.
En oikein tiedä mitä tehdä. Monta muutakin juttua, jotka viittaavat vaimon pettämiseen.
Juteltiin ja riideltiin vaimon kanssa. Sattui vaan ottamaan suihin silloin eli turhaan vaivaan päätäni. 20% on asiasta tätä mieltä tällä hetkellä.
Jos ei normaalisti pidä suuseksin antamisesta ja teki suikkarissa oma-aloitteisesti jotain uutta, niin on vahva syy epäillä, ettei naisen omatunto ole aivan puhdas.
T: samassa tilanteessa ja lopulta oikeassa ollut.
Ymmärrän, että vaimo vastaa noin. Varsinkin jos haluaa pelastaa avioliiton.
Tai: Vaimo on salaa superkiimainen kissa ja saa valtavat kiksit kun kuvittelee suihinottaessaan että melasi on uinut vieraan naisen siaällä.
Jos oma vaistosi sanoo että joku voisi olla vinossa niin oman kokemukseni mukaan silloin niin myös on. Itse tulin petetyksi ja minulla nousi epäilys paljon pienemmästä. Mutta ehkä vaimollasi on huono omatunto jostain ihan muusta.
Veikkaisin, että on naispuolisten kavereiden kanssa jutellut naisten juttuja. Joku toinen saattanut valittaa saamattomasta miehestään, liian vähäisestä seksistä tai vaikka siitä, että mies pysyy paremmin uskollisena jos saa tarpeeksi suuseksiä. Oli mikä syy tahansa, mutta vaimo on varmistunut oman miehen hyvyydestä ja palkinnut yllättäen suuseksillä.
Oma vaimo ollut koko ikänsä naisvaltaisella hoitoalalla ja aina naisten (kerran vuodessa) reissulta tultua halunnut seksiä ja ollut kiimainen. Jälkeen päin kuullut sitten itsekin kauttarantain toisten valituksia miehistään jnee. Nyt on ikää jo niin paljon, että reissut on jäänyt. En usko, että vaimo olisi pettänyt, mutta jos on, niin eipä tuo minua ole haitannut, päin vastoin jos seksiä on tehnyt enemmän mieli sen jälkeen. Ikinä en ole puutteessa ollut. Olen silti tulkinnut vaimon kiiman olleen rakkaudesta ja tyytyväisyydestä pystyvään omaan mieheen, koska ei ole hänkään koskaan ollut orgasmien tai seksin puutteessa. Minulle oman vaimon tyydyttäminen ja tyytyväisenä pitäminen ollut kunnia asia. Eipä ole sitten tarvinnut itkeä naapurien tai muille naisille miehensä munattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että on naispuolisten kavereiden kanssa jutellut naisten juttuja. Joku toinen saattanut valittaa saamattomasta miehestään, liian vähäisestä seksistä tai vaikka siitä, että mies pysyy paremmin uskollisena jos saa tarpeeksi suuseksiä. Oli mikä syy tahansa, mutta vaimo on varmistunut oman miehen hyvyydestä ja palkinnut yllättäen suuseksillä.
Oma vaimo ollut koko ikänsä naisvaltaisella hoitoalalla ja aina naisten (kerran vuodessa) reissulta tultua halunnut seksiä ja ollut kiimainen. Jälkeen päin kuullut sitten itsekin kauttarantain toisten valituksia miehistään jnee. Nyt on ikää jo niin paljon, että reissut on jäänyt. En usko, että vaimo olisi pettänyt, mutta jos on, niin eipä tuo minua ole haitannut, päin vastoin jos seksiä on tehnyt enemmän mieli sen jälkeen. Ikinä en ole puutteessa ollut. Olen silti tulkinnut vaimon kiiman olleen rakkaudesta ja tyytyväisyydestä pystyvään omaan mieheen, koska ei ole hänkään koskaan ollut orgasmien tai seksin puutteessa. Minulle oman vaimon tyydyttäminen ja tyytyväisenä pitäminen ollut kunnia asia. Eipä ole sitten tarvinnut itkeä naapurien tai muille naisille miehensä munattomuutta.
Valitettavasti elämä on siihen suuntaan lähipiirissä mennyt, että tuollaiseen reissun jälkeiseen normaalia suurempaan seksi-intoon on usein syynä vieraissa käynti. Joko hiljennetään huonoa omatuntoa tai sitten vaan on kiima päällä jotain uutta ja erilaista muistellessa ja paremman puutteessa pannaan sitä omaa puolisoa.
Tällaiset kyselyt ja arvuutelut on ihan turhia ja pelkkää julkisuushakuisuutta. M
Palaan aiheeseen. Kun nostin suuseksiasian vaimon kanssa esille, siitä tuli riita. Jouduin pyytämään anteeksi, koska mustasukkaisuus olikin minun ongelma.
Olen pyytänyt vaimolta anteeksi nyt koko suhteen aikana varmaan 99% kaikista kerroista vaikka tiedän, että syy ei ole aina minussa.
Jotain ihmettä nyt tästä seurasi, sillä viikonloppuna vaimolla oli haluja ja oli aktiivinen. Oli muutakin poikkeavaa, mutta en halua avata enempää.
Silti nämä normaalista poikkeavat tavat vähän mietityttävät. Vaimo on vaan niin tapojensa orja, että pienetkin poikkeamat huomaa helposti. Tiedostan, että vaimolla on ollut ikäkriisi, on varmasti halunnut kuulla muiltakin miehiltä olevansa kaunis, kun taas minun kehut olivat pelkkää ilmaa.
Vaimon käytös viittaa siihen, että ehkä haluaa panostaa nyt minuun. Jossain vaiheessa mainitsi, että ei haluaisi olla yksin vanhana. En oikein tiedä mitä ajatella tilanteesta. Olin kuitenkin vaimolle täysin ilmaa muutaman vuoden. Yhteisiä toiveita ei ollut vain vaimon toiveet. Olin ilman isänpäivälahjoja ja synttärilahjoja.
Parisuhdeterapiassakin vaimo vedätti terapeuttia ja hänellä oli kiltin vaimon rooli päällä, jossa selvitetään minun ongelmia minun parisuhteessa. Hänellä ei ollut ongelmia parisuhteessa. Kun kotona riideltiin, vaimo ei kuunnellut minua ja jyräsi kaikki mielipiteeni. Ihan eri ihminen. Hän halusi näyttää terapeutille, että hän on se tasapainoinen ihminen.
Joskus mietin, olenko hullu, kun töissä minua johti narsisti ja samalainen toiminta odotti kotonakin, vähättely ja loputtomat vaatimuslistat.
Kun vaimolla ollut ongelmia, olen kuunnellut ja tukenut häntä. Jos minä tarvitsisin hänen tukea niin en voi olettaa saavani sitä. Olen nyt kuitenkin tekemässä elämässäni jotain isoa. Olen miettinyt haluanko jakaa sen tämän naisen kanssa vai onko hän vain haistanut mahdollisuuden varakkaaseen elämäntyyliin ja vedättää edelleen minua.
Älkää, ehdottako puhumista. Lopulta se johtaa aina siihen että vaimon nostin vanhan aiheen esille, jotka on jo käsitelty ja joudun pyytämään taas anteeksi.
Ehkä olen sokea, mutta haluan uskoa rakkauteen.
Kortsun haju on muuten sen verran voimakas, että ei kannata pettää kortsun kanssa 😆
Vaimoni tuli aikoinaan työmatkalta kotiin kovinkin kiimaisena. Aloin sitten pyynnöstä nuolemaan ja kiinnihän se jäi, kun pimppi haisi kumille. Suihkussakin oli ehtinyt käydä sitä ennen, joten ei se haju ihan helpolla lähde.
Vierailija kirjoitti:
Palaan aiheeseen. Kun nostin suuseksiasian vaimon kanssa esille, siitä tuli riita. Jouduin pyytämään anteeksi, koska mustasukkaisuus olikin minun ongelma.
Olen pyytänyt vaimolta anteeksi nyt koko suhteen aikana varmaan 99% kaikista kerroista vaikka tiedän, että syy ei ole aina minussa.
Jotain ihmettä nyt tästä seurasi, sillä viikonloppuna vaimolla oli haluja ja oli aktiivinen. Oli muutakin poikkeavaa, mutta en halua avata enempää.Silti nämä normaalista poikkeavat tavat vähän mietityttävät. Vaimo on vaan niin tapojensa orja, että pienetkin poikkeamat huomaa helposti. Tiedostan, että vaimolla on ollut ikäkriisi, on varmasti halunnut kuulla muiltakin miehiltä olevansa kaunis, kun taas minun kehut olivat pelkkää ilmaa.
Vaimon käytös viittaa siihen, että ehkä haluaa panostaa nyt minuun. Jossain vaiheessa mainitsi, että ei haluaisi olla yksin vanhana. En oikein tiedä mitä ajatella tilanteesta. Olin kuitenkin vaimolle täysin ilmaa muutaman vuoden. Yhteisiä toiveita ei ollut vain vaimon toiveet. Olin ilman isänpäivälahjoja ja synttärilahjoja.
Parisuhdeterapiassakin vaimo vedätti terapeuttia ja hänellä oli kiltin vaimon rooli päällä, jossa selvitetään minun ongelmia minun parisuhteessa. Hänellä ei ollut ongelmia parisuhteessa. Kun kotona riideltiin, vaimo ei kuunnellut minua ja jyräsi kaikki mielipiteeni. Ihan eri ihminen. Hän halusi näyttää terapeutille, että hän on se tasapainoinen ihminen.
Joskus mietin, olenko hullu, kun töissä minua johti narsisti ja samalainen toiminta odotti kotonakin, vähättely ja loputtomat vaatimuslistat.
Kun vaimolla ollut ongelmia, olen kuunnellut ja tukenut häntä. Jos minä tarvitsisin hänen tukea niin en voi olettaa saavani sitä. Olen nyt kuitenkin tekemässä elämässäni jotain isoa. Olen miettinyt haluanko jakaa sen tämän naisen kanssa vai onko hän vain haistanut mahdollisuuden varakkaaseen elämäntyyliin ja vedättää edelleen minua.Älkää, ehdottako puhumista. Lopulta se johtaa aina siihen että vaimon nostin vanhan aiheen esille, jotka on jo käsitelty ja joudun pyytämään taas anteeksi.
Ehkä olen sokea, mutta haluan uskoa rakkauteen.
Minulla oli samantyyppinen avovaimo 15 vuotta. Kaikenlaisen tuen otti kyllä vastaan mutta toisinpäin sitä ei juurikaan ollut tarjolla. Erohan siitä lopulta tuli kun tilanne vain paheni. Nyt kun olen löytänyt normaalin naisen niin tuntuu uskomattoman hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
...En usko, että vaimo olisi pettänyt, mutta jos on, niin eipä tuo minua ole haitannut... Minulle oman vaimon tyydyttäminen ja tyytyväisenä pitäminen ollut kunnia asia. Eipä ole sitten tarvinnut itkeä naapurien tai muille naisille miehensä munattomuutta.
Siis, tuohan nimenomaan on munattomuutta, selkärangattomutta. Et välitä pettääkö nainen, kun sinulle on kunnia asia pitää hänet tyytyväisenä... Vaimo voi tehdä mitä vaan, ja sinun ainoa ajatus on pitää hänet tyytyväisenä...
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kyselyt ja arvuutelut on ihan turhia ja pelkkää julkisuushakuisuutta. M
Toisin sanoen sinä et halua, että asiasta keskusteltaisiin, painetaan villaisella vaan. Pelkäät että totuus tulisi ilmi, sinustakin.
Eihän tällaiset asiat äänestämällä ratkea.
Oletko ajatellut hakea paikkaa tilastotieteen parista?