Miten pois itsetuhoisuudesta, kun laihdutus aina epäonnistumistuu?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Hanki muuta sisältöä elämääsi.
Ensin pitäisi laihduttaa 35kg, että kehtaisi ovesta ulos. Loputon suo, tämä mun elämä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lopettaa laihduttamisen. Kaikki ei vaan onnistu.
Opetele hyväksymään itseski kiloinesi.Poista peilit kodistasi ja älä koko ajan kytää itseäsi peilistä.Olet itse itsesi pahin viholinen, koska et rakasta itseäsi.Kun ei tehdä mitään ,vedotaan ties mihinkin asiaan,mitän ei tapahdu ja lopuksi sytetään,alan olemaan masentunut, itsetuhoinen.ymm.Menen netti opetelee kehoposituus sivustolle itse tuntoasi.Tilaa aika myös terapiaan,puhuu ongelmat.Tällä et niistä pääse yli.
Apu ei löydy tältä palstalta. Nämä jokapäiväiset aloitukset eivät auta sinua. Hanki ammattiapua. Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetele hyväksymään itseski kiloinesi.Poista peilit kodistasi ja älä koko ajan kytää itseäsi peilistä.Olet itse itsesi pahin viholinen, koska et rakasta itseäsi.Kun ei tehdä mitään ,vedotaan ties mihinkin asiaan,mitän ei tapahdu ja lopuksi sytetään,alan olemaan masentunut, itsetuhoinen.ymm.Menen netti opetelee kehoposituus sivustolle itse tuntoasi.Tilaa aika myös terapiaan,puhuu ongelmat.Tällä et niistä pääse yli.
Ei toimi kehopositiivisuus enää, nykyään se on täysi vitsi. Jokaiselle bodyposille =lihavalle naureskellaan.
Se on oikeasti tarkoitettu palovamma potilaille, ei lihaville
Ap
Lopetat laihdutuksen. Jotku onnistuu, mutta 90% ihmisistä epäonnistuu. Unohda iltalehtien onnistumistarinat, ne on keksittyjä juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi laihduttaa 35kg, että kehtaisi ovesta ulos. Loputon suo, tämä mun elämä. Ap
Itseinho on aivan väärä asenne laihdutukseen. Sun pitää suhtautua kehoosi rakkaudella vaikka mielestäsi siinä ylimääräistä onkin. Sä elät siinä kehossasi ja sun pitäisi ajatella, että ansaitset parempaa ja haluat tuhoamisen sijaan rakentaa ja ruokkia sitä oikein.
Opettele terveellisiä elämäntapoja ja tee muutoksia pikkuhiljaa että kerkeät tottua.
Jos sun asenne on "kaikki nämä pois hetinyt" ja laihdutat hampaat irvessä, niin tulet lihomaan takaisin heti kun dieetti loppuu, ja dieetillä ei voi olla koko elämää.
Koita ajatella että "okei, tää on tilanne nyt ja hyväksyn sen, mutta vuoden kuluttua tilanne on ihan erilainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseinho on aivan väärä asenne laihdutukseen. Sun pitää suhtautua kehoosi rakkaudella vaikka mielestäsi siinä ylimääräistä onkin. Sä elät siinä kehossasi ja sun pitäisi ajatella, että ansaitset parempaa ja haluat tuhoamisen sijaan rakentaa ja ruokkia sitä oikein.
Opettele terveellisiä elämäntapoja ja tee muutoksia pikkuhiljaa että kerkeät tottua.
Jos sun asenne on "kaikki nämä pois hetinyt" ja laihdutat hampaat irvessä, niin tulet lihomaan takaisin heti kun dieetti loppuu, ja dieetillä ei voi olla koko elämää.Koita ajatella että "okei, tää on tilanne nyt ja hyväksyn sen, mutta vuoden kuluttua tilanne on ihan erilainen".
Sain jo kerran pois 12kg, meni 3kk niin tuli 15kg takaisin.
Jos syön normaalisti, ettei ole nälkä ja kiukku, niin paino nousee. Pakko olla tarkalla dieetillä, silloin vain saan painoa alas.
Mulla vaan ei toimi positiivisesti, tai mitenkään nämä "elämäntapamuutokset"
MIstä ne herkut ja muut turhuudet tulee sinne sun kotiin?
Vierailija kirjoitti:
MIstä ne herkut ja muut turhuudet tulee sinne sun kotiin?
Mitkä turhuudet? Syön vaikka vuolukanaa, jos muuta ei ole. Ja lapsiperheessä ei voi olla kaapit tyhjänä. Varsinkaan korona aikaan, pakko olla kotivara
Ap
Ap, suosittelen sinulle laihdutuslääkityksen hakemista. Laihduttaminen ei suinkaan ole asia, joka olisi kaikille yhtä helppoa tai vaikeaa. Kovin ylipainoisilla on usein sellainen suolistomikrobisto, joka ei hevillä luovu ylimääräisestä energiasta. Voi tuntua, ettei oma tahdonvoima kerta kaikkiaan riitä mielitekojen vastustamiseen ja ihminen voi olla siinä ihan oikeassa. Vatsassa ovat "toiset aivomme" ja suolistomikrobit vaikuttavat elämäämme enemmän kuin ehkä osaamme ajatella.
Laihdutuslääkkeitä on olemassa ja niitä kannattaa ehdottomasti hakea, jos painoindeksi on yli 30 ja jos on muuten perusterve. Ihminen voi masentua jatkuvista epäonnistumisista, joiksi painon kanssa jojoilu voi mielessä muuttua.
Tsemppiä ap, tilanne muuttuu varmasti paremmaksi. Nyt vaan pää pystyyn ja varaamaan lääkäriaikaa!
Laihdutus vaatii kokonaisvaltaista muutosta ajattelussa ja toimintatavoissa. Toimintatapoja ja ruokailutottumuksia pitää muuttaa niin, että niissä voi pysyä koko loppuelämän. Mun vinkki on, että syö mitä rakastat, mutta terveellisesti. Se toimii. Keksi kaikista lempiruoistasi terveelliset versiot. Jos rakastat hamppareita, tee ruisleipä-kana hampurilaisia hyvillä täytteillä. Jos rakastat ranskalaisia, tee niitä bataateista. Jos rakastat pizzaa, tee terveellinen ruisjauho-pizzapohja hyvillä terveellisillä täytteillä. Näin paino tippuu hitaasti, mutta pysyvästi. Ja ennen kaikkea voit hyvin. Sama juttu liikuntaan, liiku tavoilla, joita rakastat. Muutosten tulee olla aidosti sellaisia, joissa voi pysyä koko loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei onnistu ilman itsensä rampauttamista amputaatiolla.