Pyysin miestä tuomaan kaupasta siteitä kun oli sinne muutenkin menossa, toi pikkuhousunsuojia "eksäkin käytti aina näitä, ei sillä tullut verta kun pari tippaa"
En halua tulla verratuksi entisiin tyttöystäviin. Minulla on runsaat kuukautiset, e-pillereiden jälkeen sentään vähän helpotti. Mitä tuollaiseen voi vastata?
Kommentit (33)
Sinä se jaksat päivästä toiseen tätä mies sitäjatätä -sössötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono, hyvin huono aloitus. Kukaan mies ei osta terveyssiteitä, ei edes pyynnöstä.
Mieheni ostaa kun pyydän. Lähetän kuvan paketista, jotta osaa tuoda oikean tuotteen.
Häpeä! Alistat miestäsi törkeällä tavalla.
Saattaa miehensä naurunalaiseksi muiden miesten silmissä kun käy ilmi että joutuu ostamaan kuukautissiteitä... sille naurulle ei loppua tule.
Tää on niin joka tavalla naurettava kommentti, että ihan puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Huono, hyvin huono aloitus. Kukaan mies ei osta terveyssiteitä, ei edes pyynnöstä.
Hölmö kommentti. Kyllä ostaa, ei mikään ongelma normaalille miehelle, jopa kehtaa kysyä myyjältä neuvoa jos ei oikeaa merkkiä meinaa löytää. Eihän ne siteet sille miehelle tule.
Olet rakas aivan oikeassa, haen jatkossa itse rättini.
äijä kirjoitti:
Ostakaa ite rättinne. Mies ei tuo kuukautissuojia.
Oletpa pelokas poika. Kyllä oikea mies tuo, se ei ole mikään teininolostelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ostaa kun pyydän. Lähetän kuvan paketista, jotta osaa tuoda oikean tuotteen.
Saattaa miehensä naurunalaiseksi muiden miesten silmissä kun käy ilmi että joutuu ostamaan kuukautissiteitä... sille naurulle ei loppua tule.
Musta on huvittavaa ja toisaalta vähän pelottavaa, että vielä nykyään on ihmisiä, jotka ajattelee että menkat on jotenkin hävettävää ja salassa pidettävä asia. Sehän olisi kamalaa jos mies ostaisi siteitä samalla muiden ostosten kanssa, kaikki tuijottaa ja varmasti miettii mihin ne on menossa!!!
Miten naisilla ei tuota vaikeuksia ostaa vaikka partahöyliä, boksereita, kondomeja jne vaikka eihän se itse niitä käytä.
Kyllä mun mies tuo, mutta näytän kotona entistä pakettia ja sanon että just näitä, sitten kerron vielä vaihtoehdot, jos oikeita ei ole jostain syystä hyllyssä, niinkin on käynyt. Olen korostanut että paketissa pitää lukea terveysside, ei muuta. Ei mun miestä hävetä niitä ostaa.
Miksi et laittanut sille vaan suoraan linkkiä/kuvaa minkä haluat? On väärin olettaa että mies tuntee tarkentamatta kenenkään vuodon määrää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mies tuo, mutta näytän kotona entistä pakettia ja sanon että just näitä, sitten kerron vielä vaihtoehdot, jos oikeita ei ole jostain syystä hyllyssä, niinkin on käynyt. Olen korostanut että paketissa pitää lukea terveysside, ei muuta. Ei mun miestä hävetä niitä ostaa.
Siis no tietty ne tuotetiedot ja merkki pitää lukea, mutta olen siis erikseen sanonut, että ei yöside, ei karkailusuoja tai ei pikkuhousunsuoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista miesten halventamista tämä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Se häpeä ei katoa vaikka kuinka antaisit määräyksen, että tämä ei saa hävettää.
Kuka näitä paskoja miesvastaisia trolleja ulostaa????