Pyysin miestä tuomaan kaupasta siteitä kun oli sinne muutenkin menossa, toi pikkuhousunsuojia "eksäkin käytti aina näitä, ei sillä tullut verta kun pari tippaa"
En halua tulla verratuksi entisiin tyttöystäviin. Minulla on runsaat kuukautiset, e-pillereiden jälkeen sentään vähän helpotti. Mitä tuollaiseen voi vastata?
Kommentit (33)
”Mulla tulee enemmän, seuraavan kerran tuot niitä siteitä, kun pyydän.”
Olisin tukkinut tamponilla(käytetyllä) hänen suunsa.
Meillä mies tuonut joskus vahingossa, kun ei niistä niin ymmärrä. 0/5
Kuka nainen ohjeistaa miestään tuomaan "terveyssiteitä" ja olettaa, että mies osaa ostaa juuri oikean paketin kaikista niistä vaihtoehdoista? Kyllä minunkin on jopa äitinä pitänyt kysellä omalta tyttäreltä, että mitäs merkkiä ja mallia hän haluaa ostettavan.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Kukaan mies ei ole kiinnostunut noista tuotteista, eikä pysty sanomaan, mitä exsä käytti. Keksi parempia.
Eikä kukaan nainen sano tuo siteitä, ilman että näyttäisi oikean pakkauksen.
Taasko tämä? Kun sitä jasitä, niin mieheni sanoi, että.hänen ex?
Huono, hyvin huono aloitus. Kukaan mies ei osta terveyssiteitä, ei edes pyynnöstä.
Kylläpä miehet jaksavat näitä kuolleena syntyneitä ex-läppiä palstalla.
En ossoes ostoo oekeenlaesija tuotteita minäkään. Näetä ee miehet tarvii, niin ee myö osata niitä ostookkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huono, hyvin huono aloitus. Kukaan mies ei osta terveyssiteitä, ei edes pyynnöstä.
Mieheni ostaa kun pyydän. Lähetän kuvan paketista, jotta osaa tuoda oikean tuotteen.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Kukaan mies ei ole kiinnostunut noista tuotteista, eikä pysty sanomaan, mitä exsä käytti. Keksi parempia.
Aloiteen tekijä,vetää jutunsa hatusta , mielikuvitusta ei lankaa,viksuimpiin aloituksiin!Kyllä nyky mies osaa ostaa vaimolle ihan mitä vaan.Yleensä kerrotaan merkki mitä halutaan.Jos ei löydy kaupasta .Mies osaa kysyä.Lisäksi jokaisella naisella on useampi paketti niitä kotona.Vähän kuin wc-paperi ja pesuaineet,kerralla ostetaan isompia satseja.Ei lopu heti.
Eikö tämä mies ole vieläkään oppinut oikeaa pakettia? Ei ole nimittäin eka kerta kun on sama viesti.
Mun ystävä on mies ja kyllä se tuo siteitä jos pyydän,en siis pyydä kovin usein,mut joskus ollut sellaisia tilanteita että alkanut menkat ykskaks eikä siteitä mukana ja vuoto runsasta ettei voi lähteä kaupalle ( mulla erittäin epäsäännölliset menkat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ostaa kun pyydän. Lähetän kuvan paketista, jotta osaa tuoda oikean tuotteen.
Häpeä! Alistat miestäsi törkeällä tavalla.
Ostakaa ite rättinne. Mies ei tuo kuukautissuojia.
äijä kirjoitti:
Ostakaa ite rättinne. Mies ei tuo kuukautissuojia.
Pääsääntöisesti ostankin mutta kyllä meillä mies ostaa jos itse en pääse kauppaan.Näin kävi esim.ison leikkauksen jälkeen sekä syöpähoitojen ollessa päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ostaa, kun saa kuvan oikeasta paketista.