Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että suhtaudun rakkauteen ja kaikkeen mitä tekee puolesta itsestään selvyytenä

Vierailija
26.07.2021 |

Ei suostu kertomaan syytä. Mitenkä en oikein tajua? Mitä itsestään selvyytenä täh?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet yleensä näyttää rakkautensa enemmän tekemällä kuin puhumalla.

Esim itse en muista että isä olisi ikinä sanonut äidille että rakastan. Sen sijaan se mm rakensi kaksi kotia, teki herkkuvoileipiä, muisti syntymäpäivät ja muut juhlapäivät ja teki extra duunia raksalla, että saisi ostaa äidille häiden vuosipäivän kunniaksi sormuksen jossa oli oikea pieni timantti.

Muistatko kiittää ja noteerata kun mies tekee jotain millä haluaa sua ilahduttaa ja vähentää sun taakkaa?

Vierailija
2/23 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Miehet ymmärtää tekemisen kautta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydätkö itse usein palveluksia, jotka on sun mielestä vain pikkujuttuja?

Vierailija
4/23 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sanat vaan ne teot.

Vierailija
5/23 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän sitten tekee kysymättä tai väkisin puolestasi jotain, joka on hänen mielestään "rakkaudenosoitus". Eikö voi sopia mitä kumpikin tekee tai ei tee, että mikä miellyttää. 

Vierailija
6/23 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä ja miehet tätä. Mahtaa olla rajoittavaa nähdä koko maailma tuollaisten suodattimien läpi.

Vierailija
7/23 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies rakastaa teoilla. Joskus on vaikea yhdistää sitä tekemistä rakkauteen, kun oon varmaan katsonut liikaa rakkausleffoja tai jotain. Huokaus.

Vierailija
8/23 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mies rakastaa teoilla. Joskus on vaikea yhdistää sitä tekemistä rakkauteen, kun oon varmaan katsonut liikaa rakkausleffoja tai jotain. Huokaus.

Ei nainen kyllä yhdistä miehen tekoja aina rakkauteen, koska nainen tosiaan siivotessa siivoaa siksi, että on siistiä. Ei palvoakseen miestä tai korostaakseen siivousta.

Vierailija
9/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että teillä on erilainen rakkauden kieli. miehellä teot ja sinulla sanat.

Vierailija
10/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen kyllä yhdistä miehen tekoja aina rakkauteen, koska nainen tosiaan siivotessa siivoaa siksi, että on siistiä. Ei palvoakseen miestä tai korostaakseen siivousta.

*reps*

Ne kotityöthän on naiselle se oman egon jatke joiden avulla hän voi päteä ja tuntea itsensä suhteessa paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
11/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*reps*

Ne kotityöthän on naiselle se oman egon jatke joiden avulla hän voi päteä ja tuntea itsensä suhteessa paremmaksi ihmiseksi.

??? Minä siivoan, jottemme hukkuisi paskan keskelle. 

Vierailija
12/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim itse en muista että isä olisi ikinä sanonut äidille että rakastan. Sen sijaan se mm rakensi kaksi kotia, teki herkkuvoileipiä, muisti syntymäpäivät ja muut juhlapäivät ja teki extra duunia raksalla, että saisi ostaa äidille häiden vuosipäivän kunniaksi sormuksen jossa oli oikea pieni timantti.

Muistatko kiittää ja noteerata kun mies tekee jotain millä haluaa sua ilahduttaa ja vähentää sun taakkaa?

Muistahan kiittää kun mies tekee sinulle arjessa niitä pikkupalveluksia, esim pesee vessan tai jolloin muulla tavalla keventää sitä SINUN arjen taakkaa.

Vierailija
13/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*reps*

Minä sitten taas uskon, että teilläkin riittäisi vähempi siivous. 

Vierailija
14/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*reps*

Minä sitten taas uskon, että teilläkin riittäisi vähempi siivous. 

En minä siivousta erityisemmin rakasta, jotta äläpä huoli. Sen verran siivotaan että on siistiä ja puhdasta.

Vierailija
15/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko et osoita arvostavasi miehen aikaansaannoksia (älä kysy miten, jos et tiedä niin olet toivoton tapaus) tai sitten mies on vaan kiitoksenkipeä. 

Vierailija
16/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistahan kiittää kun mies tekee sinulle arjessa niitä pikkupalveluksia, esim pesee vessan tai jolloin muulla tavalla keventää sitä SINUN arjen taakkaa.

Paitsi että vessan pesu ei ole pikkupalvelus naiselle. Se on siivoamista ja siisteyden ylläpitoa molempien osapuolien kodissa. 

Vierailija
17/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mikään ei tapa seksihaluja niin tehokkaasti kuin se että mies kehottaa hieromaan mukaansa kiitoksesi tiskaamisesta. Että tiskaisi sitten mielellään useammin kun tällaisen kiitoksen saisi.

Vierailija
18/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri mikään ei tapa seksihaluja niin tehokkaasti kuin se että mies kehottaa hieromaan mukaansa kiitoksesi tiskaamisesta. Että tiskaisi sitten mielellään useammin kun tällaisen kiitoksen saisi.

*munaansa

Vierailija
19/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko et osoita arvostavasi miehen aikaansaannoksia (älä kysy miten, jos et tiedä niin olet toivoton tapaus) tai sitten mies on vaan kiitoksenkipeä. 

Miten niin ap on toivoton tapaus?

Vierailija
20/23 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sitä ja miehet tätä. Mahtaa olla rajoittavaa nähdä koko maailma tuollaisten suodattimien läpi.

Av ei ole mun koko maailma. Surullista, jos se on sinun.