Olen irstaillut eilen. Olen 43-vuotias nainen. Haluatteko tietää?
Kommentit (33)
Nrolle 21: en häippässyt siitä sängystä mihinkään, enkä sanonut kuitenkaan mitään tuollaista. Jos joku minulle joskus noin sanoo, sitten sanoo.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:21"]
Nrolle 21: en häippässyt siitä sängystä mihinkään, enkä sanonut kuitenkaan mitään tuollaista. Jos joku minulle joskus noin sanoo, sitten sanoo.
[/quote]"Tyytyväisin olen siihen, että keskeytin tämän treffimiehen kanssa seksin ja sanoin hänelle melko suoraan, ettei hommaa voi noin hoitaa." ??
Kolli sai vanhaa kurppaa koittaa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:28"]
Menin miehen luo ja sain järkyttävän isoa KULLIA monta kertaa. Lähdin aamulla bussiin ja nyt olen täällä kotona sitten miettinyt mitä tuli tehtyä.
[/quote]
Korjasin sen sulle. Ja ei, en usko tarinaan
Siis mikä tuossa oli irstasta? Kerrotko ap.
Miten sen irsteilun kans?
Seksi on kahden ihmisen välinen kaunis asia, mutta irstailu on siis irstailua.
Dokaa kaatokännit, niin et mieti mitä tuli tehtyä.
Terassimiestä harmittaa kun osui taas lahna kohdalle.
No älkääs nyt. Mä uskon tarinaan. Jokaisen naisen täytyy saada kokeilla isoa kullia. Siinä vasta tunteekin olonsa naiseksi.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:52"]Mä tein suunnilleen saman, mutta olin kahden nuoren uroksen kanssa samaan aikaan,nam.
Nainen 41
[/quote]
Hyi senkin kurttupillu :d
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:40"]eipä ollut kovin irstasta. itse olen 44 ja isken jatkuvasti netistä miehiä (Iskurista) ja kutsun kotiini. kaikkien kanssa olen seksiä harrastanut ja tunnin kuluttua ensitapaamisesta. oisko niitä 30 tähän mennessä tullut kerättyä.
[/quote]
Kondylooma much?
Mä tein suunnilleen saman, mutta olin kahden nuoren uroksen kanssa samaan aikaan,nam.
Nainen 41