Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen irstaillut eilen. Olen 43-vuotias nainen. Haluatteko tietää?

Vierailija
06.08.2014 |

En voi kertoa muualla kuin täällä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerropas. Saan sitten miettiä, kuulostaako se minusta ihanalta vai ei

t nainen 54

Vierailija
2/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten irstailit? En jaksa uskoa, että ikäisesi nainen tekisi jotain oikeasti irstasta.

Vierailija
4/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas mietin hetken...

Vierailija
5/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut pari vuotta takaperin, ex-mieheni oli minua 13v vanhempi. Tapasin vuosi  sitten 6v itseäni nuoremman miehen, jonka kanssa oli jotan pientä "säätöä" aina silloin tällöin (jotain tekstiviestihommia sun muuta). No, sovimme pari viikkoa sitten, että tapaamme. Harrastimme seksiä ja se jotenkin vain pettymys..olin kerran aikaisemmin harrastanut seksiä ko miehen kanssa ja ei silloinkaan ollut kovin kummoista. Mies kertoi aikaisemmin, että edellisen avovaimon kanssa oli voinut olla kuukausitolkulla ilman seksiä..

Eilen sitten tapasimme taas, olin miehen luona. Seksiä "alkoi" olla ja miehen käsitys seksistä on aika "karu", vähän pussailua, vaatteita vähän vähemmäksi, kumi pienen pipulin päälle ja menoksi. Keskeytin homman..sanoin suoraan, ettei noin voi edetä, naiset haluavat muutakin..Entisellä miehellä homma toimi kyllä erittäin hyvin, vaikka ikää olikin. Eilinen mies on polttanut ahkerasti 13-vuotiaasta, voisiko se vaikuttaa asiaan? Mietin, että olen jo niin vanhentunut, etten viehätä miestä. Sitä täytyi sitten kokeilla.

Sanoin miehelle, että nyt lähden kotiin ja emme enää näe, haen erilaista miestä. En viitsinyt sanoa, että seksi oli surkeaa..Lähdin terassille, kello oli ehkä 01. Löysin sieltä vuonna -88 syntyneen miehen, paikallisen jalkapalloseuran pelaajan, en olisi muuten tuntenut, mutta käyn samalla salilla fysioterapiassa kuin ko tyyppi. Menin miehen luo ja sain järkyttävän isoa kikulia monta kertaa. Lähdin aamulla bussiin ja nyt olen täällä kotona sitten miettinyt mitä tuli tehtyä. 

Vierailija
6/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä taas..Eikä kyse ollut siitä, se isous olisi ollut "se juttu". Mies tiesi täsmälleen mitä tekee, huhhuhhuh..oli ihan eri planeetalta kuin tämä minua 6v nuorempi mies.

Vierailija
7/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Itsekin olen irstas nainen ajatuksissani, mutta vain oman miehen kanssa. Sellaista ei tällä hetkellä ole, joten irstailen yksinäni. Kukin tavallaan.

Vierailija
8/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kahden eri miehen kanssa seksiä samana iltana, toinen vieläpä random terassilta pokattu. Nuori, iso ja kestävä. Kuulostaa tosiaan irstailulta, ei olisi mun juttu :D

t nainen 54

Vierailija
9/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiota! Jos olette vapaita ihmisiä ja omasta halusta niin siitä vaan! Oliko taitavampi tämä nuorempi?

Vierailija
10/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vapaa olen. Tämä nuorempi oli kyllä aivan uskomaton..En kadu sitä ollenkaan. Tyytyväisin olen siihen, että keskeytin tämän treffimiehen kanssa seksin ja sanoin hänelle melko suoraan, ettei hommaa voi noin hoitaa.

Vierailija
11/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se nuori terassimies parempi kun kukaan aiempi?

Vierailija
12/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"järkyttävän iso kikuli". KIKULI?! :D

Kikuli ei ole iso, eikä järkyttävän iso todellakaan. Kikuli on sellainen pieni, söpö pikku mato joka vilahtaa karvoituksen joukosta.

Vierailija
13/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ollut kovin irstasta. itse olen 44 ja isken jatkuvasti netistä miehiä (Iskurista) ja kutsun kotiini. kaikkien kanssa olen seksiä harrastanut ja tunnin kuluttua ensitapaamisesta. oisko niitä 30 tähän mennessä tullut kerättyä.

Vierailija
14/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua, irstastako oli pyytää pitkää esileikkiä?

Vierailija
15/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kyllä totta. Kyllä se oli oikea BOAKÄÄRME eikä kikuli. 

Vierailija
16/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kikuli ja pipuli, minkä ikäinen olitkaan?

Vierailija
17/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 oli Ap. Nuori terassimies oli kyllä todella hyvä, tiesi todella mitä tekee..Huhhuh..

Vierailija
18/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei kuulosta lainkaan aidolta tämä tarina. Eikä 43-v. nainen puhu "kikuleista" tai sano "irstailevansa". Veikkaan, että kirjoittajana on teinipoika. Ja tämä

Löysin sieltä vuonna -88 syntyneen miehen, paikallisen jalkapalloseuran pelaajan, en olisi muuten tuntenut, mutta käyn samalla salilla fysioterapiassa kuin ko tyyppi.

on aivan liian yksityiskohtaista ollakseen totta. Aina te sepustajat lankeatte samaan. Keskivertoa laimeampaa seksinovellikamaa. 

N40

Vierailija
19/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sepustus ei. Sori.

Vierailija
20/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun se sun treffikumppani häippäsee kesken seksin sängystä ja sanoo ettei tästä tule mitään etkä osaa mitään ja tavarakin on löysää, ja ilmoittaa että tämä oli tässä niin sä et kutsu sitä irstailuksi vaan kusipääksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi