Indiedays Inspirationin pahaat blogit?
Mitä blogit ovat suosikkejasi Indiedays Inspirationista? Listatkaa! Perusteluja?
Kommentit (52)
Linkitä muutama sisustuskategorian tärppi inspiration blogeista! Muakin kiinnostaa sisustusjutut :)
Onko tuolla inspirationissa enää nykyisin mitään kriteereitä, että millä perusteella sinne blogeja kutsutaan? Vai pääseekö esim. suhteilla? Muistanko väärin, mutta joskus sääntönä oli, että piti olla tyyliin yli 300 lukijaa, jotta sai kutsun? Tästä sittemmin on kai lipsuttu?
Inspirationhan maksaa mainosnäyttöjen mukaan rahaa. Ei elantoa jos ei ole mikään supersuosittu blogi mutta hyvin harva suomalainen bloggaaja elantoansa sieltä tienaa. En kuitenkaan pitäisi hyväksikäyttönä sitä että bloggaajalla kuitenkin on mahdollisuus tienata blogillaan rahaa, päästä kampanjoihin ja sitten on ne awardsit jne
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:38"]
Et taida olla tietoinen indiedaysin mainospaikasta blogeissa, tai kampanjoista, joihin bloggaajat voivat hakea? Kyllä, niistä maksetaan.
[/quote]
Maksetaan mitä? Muutamia euroja. Yksikään Inspiration blogi ei tienaa blogillaan elantoa. Sen voi tarkistaa vaikka tulevat verotiedot tarkastamalla.
[/quote]
Nyt ei ollutkaan kyse elantonsa tienaamisesta, vaan tienaamisesta yleisesti. Uskon että esim. moni opiskelija hyötyy paljon, jos onnistuu keräämään esimerkiksi satasen silloin tällöin bloginsa avulla.
"sitten on ne awardsit" :DD jippikayjee!
Ei sieltä Inspirationista kovin suuria rahoja saa. Itse kirjoitan yhtä yhteisön suurimmista blogeista (tai näin luulisin) mutten ole päässyt rahoiksi lyömään. Paremmin tienasin blogikirppiksellä.
Olen bloggaillut Inspirationissa kohta vuoden ja saanut kahdesti palkkaa sivuillani näkyneistä bannereista. Yhteensä olen tiennannut hurjat 201€ ja olen kuitenkin kävijämäärässä VIP. Yhteisönä Inspiration on hyvä, tuntee kuuluvansa johonkin blogiporukkaan, mutta en ole huomannut edes kävijämäärän kasvua Inspaan siirtymisen jälkeen. Hyöty on yhteisöllisyyttä, ei rahaa.
Voisitteko Inspirationlaiset kertoa mikä tuossa yhteisöllisyydessä on se juttu? Ymmärtäisin jos yhteisö olisi tiivis mutta sadat blogit joiden tasoero huitelee ei varmaankaan antaisi itselleni paljoa.
Itse kuulun Inspiration Vippiin ja tuloja tulee 300-400 euroa kuukaudessa. Riippuu aika pitkälti blogista paljonko niitä mainosnäyttöjä kertyy.
300 lukijaa missä ajassa? Tuo on naurettavan vähän vaikka puhuttaisiin päivästä :D
Kiinnostaa myös mikä kävijämääräkriteeri on, jos sellainen on.[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:10"]
Onko tuolla inspirationissa enää nykyisin mitään kriteereitä, että millä perusteella sinne blogeja kutsutaan? Vai pääseekö esim. suhteilla? Muistanko väärin, mutta joskus sääntönä oli, että piti olla tyyliin yli 300 lukijaa, jotta sai kutsun? Tästä sittemmin on kai lipsuttu?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:04"]
300 lukijaa missä ajassa? Tuo on naurettavan vähän vaikka puhuttaisiin päivästä :D
Kiinnostaa myös mikä kävijämääräkriteeri on, jos sellainen on.[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:10"]
[/quote]
[/quote]Tarkoitti varmaan 300 rekisteröitynyttä. Ja 300 erillistä ip:tä päivässä ei ole "naurettavan vähän", muista että ne kävijämäärät joita bloggerin tilastotieto antaa eivät ole oikeit, käytä google analyticsiä mieluummin
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:38"]
Et taida olla tietoinen indiedaysin mainospaikasta blogeissa, tai kampanjoista, joihin bloggaajat voivat hakea? Kyllä, niistä maksetaan.
[/quote]
Maksetaan mitä? Muutamia euroja. Yksikään Inspiration blogi ei tienaa blogillaan elantoa. Sen voi tarkistaa vaikka tulevat verotiedot tarkastamalla.
[/quote]
Tiedäthän ettei kaikillla ole mitään pakkoa tienata elantoansa juuri blogillaan. Nykyään blogeja on muutenkin niin paljon, että ei sieltä helposti erotu vaikka hyvä blogi olisikin. Indiedays Inspiration mahdollistaa vähän tuntemattomammille blogien lisänäkyvyyttä ja helpottanee sopivan kohderyhmän tavoittamista. Tottakai suurin osa bloggaajista on nuoria, mutta aika laidata laitaan sitä sisältöä löytyy, ja taso vaihtelee. Itse pidän erityisesti sisustus-kategorian blogeista, niistä voi löytyä inspiroivia tärppejä.