Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni on tatuoituna päivämäärä, jolloin hän sai mc-kerhon täysjäsenyyden

Vierailija
06.08.2014 |

Samassa tatuoinnissa on luonnollisesti myös kerhon logo. Tämä kertoo siitä, minkä jokainen täysvärit kantava jäsen tietääkin: kunnioituksesta ja uskollisuudesta omaa kerhoa kohtaan. Liivejä pitää kantaa kunnialla ja ylpeydellä. Täysvärejä ei kaikille anneta ja värit myös velvoittaa.

Kerhon jäsenet ovat "veljiä", ja kuten veljekset muutenkin, myös heillä on keskenään kinoja ja käyvät välillä toistensa hermoille. Kerho ja moottoripyöräily kuitenkin yhdistää ja asiat ratkaistaan. 

Enennkuin mammoilla alkaa näppikset savuta, että mies on joku onneton luuseri, niin perustietoa kultaisesta miehestäni senverra, että hänellä on korkeakoulutus, hyvä vakituinen työ samalla työnantajalla ollut jo parikymmentä vuotta, palkkaa tulee käteen just vajaa 5000 euroa. Meillä on parin pyörän lisäksi hyvä auto ja asunto. 

Mies on ihana aviomies ja paras ystäväni, arvostettu ammattialallaan, luotettava ystävä kerhossa ja sen ulkopuolella. 

Mc-klubin jäsenyys ei ole ollenkaan sitä mitä iltalehdet todellisten juttujen puutteessa yrittää kehrätä kasaan. Tiedoks vaan teille. 

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 jatkaa; pitää vissii laittaa tää ketju feissarimokiin! Mä oon nauranu maha kippurassa!! Ku luin että joku kirjotteli että ei oo liiveissä liikkumisessa mitään noloo ja ylpeitä ovat, niin pissa tirskahti housuun! :D 

Vierailija
2/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:49"]Mun miespä pyöräilee maantiepyörällä tiukoissa trikoissaan joka kesä satoja, jopa tuhansia kilometrejä niin että kaikkien MC-kerholaisten reidet kalpenee mieheni mahtavien lihasten rinnalla! Niih. Miehekkyyskin on makuasia... Itse olen aina kiertänyt kaikki nahka-asuiset partaäijät kaukaa, tykkään enemmän siistimmästä miestyypistä. Tottakai tärkeintä on luonne ja arvot, eikä ulkonäkö, mutta jotenkin karsastan sellaisia jotka yrittävät ulknäöllään viestittää olevansa kovia jätkiä. Moottoripyörät on kieltämättä cooleja, merkillä ei niin väliä.

[/quote]

Mies tiukoissa trikoissa pyöräilemässä nenä tietä kohti on ehkä seksittömin näky mitä kuvitella saattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttava on todella kovassa kerhossa täysjäsenenä. Ne tekevät selvää ihan kenestä vaan. Niillä on joskus keltaiset huomioliivit sinisen virka-asun päällä... saa mennä koittamaan ihan rauhassa kuka on kuka.

Vierailija
4/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:49"]Mun miespä pyöräilee maantiepyörällä tiukoissa trikoissaan joka kesä satoja, jopa tuhansia kilometrejä niin että kaikkien MC-kerholaisten reidet kalpenee mieheni mahtavien lihasten rinnalla! Niih. Miehekkyyskin on makuasia... Itse olen aina kiertänyt kaikki nahka-asuiset partaäijät kaukaa, tykkään enemmän siistimmästä miestyypistä. Tottakai tärkeintä on luonne ja arvot, eikä ulkonäkö, mutta jotenkin karsastan sellaisia jotka yrittävät ulknäöllään viestittää olevansa kovia jätkiä. Moottoripyörät on kieltämättä cooleja, merkillä ei niin väliä.

[/quote]

Mies tiukoissa trikoissa pyöräilemässä nenä tietä kohti on ehkä seksittömin näky mitä kuvitella saattaa

[/quote]

Täällä sama! Mielelläni kävisin vähän ajeluttamassa yhtä sun toistakin paikkaa jonkun pitkän ja lihaksikkaan (ei bodatun, vaan luonnollisesti vahva), pitkätukkaisen, huolitellun leukaparran omaavan ison harrkikan omistajan kanssa. Liivit ei haittaa ollenkaan, nehän muistaakseni loppuu hyvinkin siihen hyvänäköisen peban yläpuolelle. 

Vierailija
5/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:30"]

[/quote]

[/quote]

Täällä sama! Mielelläni kävisin vähän ajeluttamassa yhtä sun toistakin paikkaa jonkun pitkän ja lihaksikkaan (ei bodatun, vaan luonnollisesti vahva), pitkätukkaisen, huolitellun leukaparran omaavan ison harrkikan omistajan kanssa. Liivit ei haittaa ollenkaan, nehän muistaakseni loppuu hyvinkin siihen hyvänäköisen peban yläpuolelle. 

[/quote]

Olen miettinyt, että onko oikeasti naisia, jotka kuolaavat moottoripyöräkerholaisten perään. Nähtävästi heitäkin vaikka itse en voi käsittää miten ketään voi kiinnostaa tuollaiset pullistelijat.

Vierailija
6/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen miettinyt, että onko oikeasti naisia, jotka kuolaavat moottoripyöräkerholaisten perään. Nähtävästi heitäkin vaikka itse en voi käsittää miten ketään voi kiinnostaa tuollaiset pullistelijat.

[/quote] WT-naisia ehkä kiinnostaa....

Vierailija
7/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:49"]

Mä tykkään tosi paljon hampurilaisista ja nuggeteista, kun vihdoin saan McD-kerhon täysjäsenyyden aion tatuoida sen päivämäärän ja BigMacin kuvan reiteeni.

[/quote]

Mahtava kerho! Mut tohon kun kuulut 5 vuotta, niin voit hakea siihen Mäk Kaiveri- kerhoon, siihen pääsee vaan tosi Kovat tyypit.

Vierailija
8/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on taas jotenkin säälittävää, että aikuisen ihmisen tarttee olla jonkin tuollaisen rikolliskerhon jäsen. En ymmärrä, miksi joku edes sellaiseen liittyy? Ja todellakaan en usko, että siellä pelkkiä mopoja rassataan. Jotain tarttee ihmisessä olla, että tarttee moisia kerhoja.

Että sori nyt vaan ap, ei vakuuta. Ja niin en ole kateellinen. Mullakin on tosi hyvä mies, joka tienaa vielä hivenen enemmänkin ja on muutoinkin aivan mahtava.

Vierailija
9/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä niiin kuuma misu kun sulla on paha poika, siis hothothot. Antaisin heti peppua, ei se mitään että on luonnevammainen läski, kunhan vahingoittaa muita, se on niiiiiin ihanaa. Onnea sun ihanalle parisuhteelle ja terkkuja pahispojalle, muisk ja aaah - kostuin

Vierailija
10/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun valaisit meitä asian tiimoilta ja kerroit yksipuolisen totuuden.

Vierailija
11/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän pitäisi uskoa jotain randomia joka kirjoittaa palstalle?

Vierailija
12/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän pitäisi kiinnostaa... Niin miksi?

Vierailija
13/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri tietyissä mopokerhoissa vannotaan uskollisuutta sille kerholle? Meneekö kerho ohi esim. teidän avioliiton? Onko mies lojaalimpi kerholle kuin sinulle? Mihin liivin kantaminen velvoittaa, voidaanko miehesi esim. velvoittaa tekemään rikos kerhon puolesta? Voiko miehesi velvoittaa jonkun tekemään rikosta puolestaan? Jos yhdistävä tekijä on mopoilu, niin miksi kerhosta eroaminen on niin vaikeaa?

Vierailija
14/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:26"]

Ja meidän pitäisi uskoa jotain randomia joka kirjoittaa palstalle?

[/quote]

Niin. Eiköhän se yleensä tällaisilla keskustelupalstoilla niin mene. Että randomina kirjotellaan ja sitten toiset vastailee yhtä randomina ja siitäpä se keskustelu etenee. 

En oikein usko, että joku aavee palstan keskusteluissa olisi edes teoriassa taikka teknisesti mahdollista ja alkaa kirjoittelemaan VAIN sellaisia viestejä, jotka ovat täysin todistettavissa heti täysin todeksi! Tämä ei voi olla edes tarkoitus tämmöisillä palstoilla. En tajua, että sinä et sitä voi  tajuta. 

Itse olen kirjoitellut tänne jotain työasioita ja työkavereista, ja niistä olen muuttanut asioita ja tietoja hieman. Eli ne eivät ole olleet täsmälleen totta, mutta olen ne silti tännekin halunnut laittaa. Luullakseni moni kirjoittaja tekee niin.

Sun pitää mennä jonnekin ihan muihin foorumeihin jos haluat lukea vain sellaisia asioita, jotka eivät ole "randomeita" ja jotka heti voit todistaa faktaksi. Täällä se ei oikein onnaa.

Vierailija
15/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

. . . mopoilu . . .

*reps*

Vierailija
16/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai täysjäsenyyden vasta sitten, kun oli tappanut ihmisen. Ei ne täysjäsenyydet pelkällä uskollisuuden vannomisella tule, täytyy olla näyttöä siitä, että mopokerho menee kaiken muun edelle. Se uhri oli ihan nuori jätkä, tuskin 18v vielä, joten ei kuulemma tuntunut kovin pahalta päästää siitä ilmoja pihalle.

Vierailija
17/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ap tänne tota ilmoittelet? Sulla ei oo sen kerhon asioihin osaa eikä arpaa, eikä sulle niitä edes kerrota. Nainen tosiaankin vaikenee siinä seurakunnassa.

Ps Miehesi käskettäisiin "laittaa sut kuriin" jos saisivat tietää, mitä vauva-palstoille kirjoittelet. TJEU.

Vierailija
18/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ysi jatkaa vielä. Tiedäthän ap, että noiden kerhojen johtopaikoilla olevilla ihmisillä nimenomaan on ne työt ja säännölliset tulot. Mitä ammattimaisempi rikollinen, sitä puhtoisempi imago. Se, että on työpaikka ei tosiaankaan kerro mitään. Rakennusala on esimerkiksi täynnä näitä kunnon kansalaisia, jotka todellisuudessa ovat talousrikollisia kerhoineen kaikkineen.

Vierailija
19/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:47"]

Miksi sä ap tänne tota ilmoittelet? Sulla ei oo sen kerhon asioihin osaa eikä arpaa, eikä sulle niitä edes kerrota. Nainen tosiaankin vaikenee siinä seurakunnassa.

Ps Miehesi käskettäisiin "laittaa sut kuriin" jos saisivat tietää, mitä vauva-palstoille kirjoittelet. TJEU.

[/quote]

jep, ja ap tietää kerhoilusta vain sen, minkä porukat haluavat naisten tietää...

Vierailija
20/120 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies ja leikkii mopokerhoa.

jos se mies olisi fiksu, käyttäisi tuon leikkimisajan teidän perheenne hyväksi, mutta ei, mopokerhoilla pitää.

Mikähän ap.n saa ajattelemaan, että mies tosiaan kertoo hänelle täyden totuuden kerhon asioista?