Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset rakastuvat renttuihin ja pahoihin poikiin?

Vierailija
06.08.2014 |

Tätä mietin, onko teillä havaintoja?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiset miestyypit varmaan erittävät jotain houkuttelevaa feromonia, jota naiset nyt vaan eivät voi vastustaa. Aina niille riittää naisia eikä niiden tarvitse edes olla rikkaita tai komeita :)

Rentut ovat usein mukavia supliikkimiehiä ja pahat pojat muuten vaan jänniä.

Vierailija
2/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua koskaan ole mikään muu miestyyppi lähestynytkään kuin juurikin nuo rentut ja pahat pojat. Kohtalon ivaa kaiketi, kun itseä sitten kiinnostaa perus-perheenisä-tyyppi. Eli paremman puutteessa joskus renttuun retkahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenivirhe. Naisen pitäisi ihastua mieheen, jolla näyttäisi olevan parhaat edellytykset siittää vahvoja ja elinvoimaisia jälkeläisiä ja lisäksi vielä pitää laumastaan eli perheestään huolta. Kun nainen jopa toistuvasti ihastuu tasan päinvastaiseen tyyppiin, hänellä on joku geeni vinossa. Tällaisia tapauksia on muutama prosentti naisista.

Vierailija
4/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ole huomannut moista ilmiötä, vaikka olenkin kuullut siitä. Päinvastoin, kaikki tuntemani naiset ovat rakastuneen kunnollisiin, vastuullisiin, kumppaniksi kykeneviin miehiin.

Vierailija
5/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen vastaukseni: huono itsetunto. Saan jotain henkisiä kicksejä siitä, että jahtaan miestä jonka tiedän käyttäytyvän huonosti minua kohtaan. En ole koskaan tapaillut oikeasti pahoja poikia (väkivaltataustaa tai muuta), vaan normimiehiä jotka kohtelee juuri mua huonosti.

Oi kyllä haluaisin tähän itsekin ratkaisun, mutta en voi sille mitään, että tosissaan minusta kiinnostuneet miehet ajavat minut aina pois.

En osaa suhtautua oikeaan kiinnostukseen tai huolenpitoon normaalilla tavalla kuten muut, vaan se ahdistaa minua aivan tajuttomasti. Enkä osaa solmia tasapainoisia ja terveitä seurustelusuhteita. Eli tässä teille yhden naisen vastaus.

Vierailija
6/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies jolla on rentun särmää mutta perheenisän vastuuntunto. N34

Vierailija
7/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihastuvat huonosti käyttäytyviin miehiin siksi, että lapsena heille on jauhettu sitä kukkua, että "naapurin poika tönii ja kiusaa sua siksi kun se tykkää susta".

Vierailija
8/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalla kohdalla menee niin, että niistä pahoista pojista etsitään hetken huumaa ja yhden yön juttuja. En katselisi sellaista pidemmän päälle.

Vierailija
9/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla myytti, jolla "kunnolliset" miehet perustelevat itselleen sen, ettei heillä ole tyttöystävää. :)

Vierailija
10/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:42"]Mulla on mies jolla on rentun särmää mutta perheenisän vastuuntunto. N34

[/quote]

Sama täällä! Oikein hyvä yhdistelmä :)

Vierailija
11/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:42"]Mulla on mies jolla on rentun särmää mutta perheenisän vastuuntunto. N34

[/quote]

[/quote] Mies myös näyttää passikuvassaan vankilasta karanneelta :D N34

Vierailija
12/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä elämä. Mies ei ole tarpeeksi mielenkiintoinen, jos ei välillä raahaudu esim kännissä kotiin. Sitten voidaan purkaa omia paineita haukkumalla miestä. Elämästä tuli tylsää ja tavanomaista, jos mies lopettaisi juomisen, ei olisi ketään johon tuntisi olevan parempi ihminen.

Ja mitä kerrotavaa sitten olisi ystäville(aihe vapaalle) , kun ei voi kertoa varsin yksipuolisesti kerto,  kuinka huono mies hänellä on.

Vierailija
13/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono isäsuhde. 

Vierailija
14/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:42"]Mulla on mies jolla on rentun särmää mutta perheenisän vastuuntunto. N34

[/quote]

[/quote]

No jopas on. Kaikissa niissä sen verran särmää on, jos sen haluaa ymmärtää. Toisissa se on hölmömpää ja toisissa fiksumpaa.

Vierailija
15/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki halua suhteelta samoja asioita. Ihmiseen ihastutaan kokonaisuutena. Kuka haluaa kumppanin, joka ei sytytä tai kiinnosta ollenkaan? Oli se sitten nyhverö koti-isä tyylinen tai huonostikäyttäytyvä "renttu".

Vierailija
16/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin nuorempana yhteen siksi, että oli todella komea ja seksi oli ihanaa. Ne asiat olivat silloin minulle tärkeitä suhteessa.

Vierailija
17/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:25"]

Geenivirhe. Naisen pitäisi ihastua mieheen, jolla näyttäisi olevan parhaat edellytykset siittää vahvoja ja elinvoimaisia jälkeläisiä ja lisäksi vielä pitää laumastaan eli perheestään huolta. Kun nainen jopa toistuvasti ihastuu tasan päinvastaiseen tyyppiin, hänellä on joku geeni vinossa. Tällaisia tapauksia on muutama prosentti naisista.

[/quote]

Erittäin hyvin sanottu! Oma kokemukseni on, että kyse ei ole vaaran viehätyksestä vaan siitä, että itsetunnoton nainen tunnistaa rentussa sellaisen tapauksen, jolle ei tarvitse olla tilivelvollinen. Ts. nainen saa itsekin olla huono, kun ukkokin on. Huonolla en tarkoita naisen tapauksessa ns. huono nainen -tyyppiä vaan sitä, että kun nainen kokee olevansa pohjimmiltaan vähän omeganaaras, niin on paljon helpompaa olla huonon miehen rinnalla. Ei tarvitse ottaa vastuuta siitä sietämättömästä tunteesta, että on itseään paremman miehen vaimo, joka joutuu kärvistelemään huonommuudentunteessaan.

Voisin kuvitella, että sama kuvion on siinä, että nainen ottaa tosi paljon vanhemman miehen. Näin säilyy aina prinsessana t oisen rinnalla eikä tarvitse niin murehtia rupsahtamista, onhan mies koko ajan itseä vanhempi ja kurttuisempi.

Vierailija
18/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vääristymä turvallisuushakuisuudesta. Jos rentut ovat väkivaltaisia, näkevät naiset heissä suojelevan uroksen.

Vierailija
19/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoanalyyttisesti ihminen hakee sitä vanhempien parisuhdetta. Eli jos isä on kohdellut äitiä huonosti (tai päinvastoin) on tämä alitajuinen parisuhteen malli.

Vierailija
20/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi