Kävin uimassa burkini päällä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (44)
olen itsekkin ajatellut hankkia burkinin.. :) millaista oli uida se päällä, oliko se mukava vai jotenki epämiellyttävä tai oliko hankala uida se päällä? odotan mielenkiinnolla vastauksia :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:36"]Käytätkö kaapua uidessa oikeasti siksi, ettet kehtaa olla uikkareissa?
[/quote]
Käytän siksi, koska en halua rikkoa islamin sääntöjä. Ap
[/quote]
Eikö tuo islamin sääntö ole laadittu siksi, että miehet eivät kiinnostuisi sinusta seksuaalisesti? Luuletko olevasti niin seksikäs, että paljaat sääresi saisi miehet sekaisin ja hallitsemattomaan tilaan?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:02"]
Mikset vaan ui normaaleissa uima-asuissa kuin muutkin ihmiset?
[/quote]
onko oikeasti sulta jotenki pois jos joku haluaa uida muussa kuin sellaissessa uima-asussa missä kaikki muutkin ui?? mitä pahaa siinä on? jos alottaja ois sanonu että hän kävi just uimassa nahkapuku tai tonttupuku päällä niin kaikki ois varmaan vaan että hieno homma, mut heti kun jotenkin islam astuu kehiin niin huhhuh kun kaikkia alkaa kuumottaa :DD uskomatonta..
Sun mies jättää sut parin vuoden sisällä. Jos menee somalin kanssa naimisiin niin se ei tule kestämään.
As salaamu alaykum
Oletko muslimi? olen itse juuri islamiin palannut nuori nainen ja olisi kiva saada juttukavereita muista siskoista.. :) oliko millaista uida burkini päällä? itse en ole vielä hommanut sellaista, mutta olen kyllä netistä paljon katsellut niitä ja tekisi mieli ostaa.. en vain ole vielä uskaltanut.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:44"]olen itsekkin ajatellut hankkia burkinin.. :) millaista oli uida se päällä, oliko se mukava vai jotenki epämiellyttävä tai oliko hankala uida se päällä? odotan mielenkiinnolla vastauksia :)
[/quote]
Ahiidan burkini on hyvä. Viileä päällä ja kuivuu nopeasti. Ei mitään ongelmia uida ja kellua. Sukeltamista en ole yrittänyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:02"]
[/quote]
onko oikeasti sulta jotenki pois jos joku haluaa uida muussa kuin sellaissessa uima-asussa missä kaikki muutkin ui?? mitä pahaa siinä on? jos alottaja ois sanonu että hän kävi just uimassa nahkapuku tai tonttupuku päällä niin kaikki ois varmaan vaan että hieno homma, mut heti kun jotenkin islam astuu kehiin niin huhhuh kun kaikkia alkaa kuumottaa :DD uskomatonta..
[/quote]
Aina se ei ole omasta halusta kiinni vaan miehen pakottamana sen joutuu pukemaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:02"]
[/quote]
[/quote]No on saatana minulta pois!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:59"]
As salaamu alaykum
Oletko muslimi? olen itse juuri islamiin palannut nuori nainen ja olisi kiva saada juttukavereita muista siskoista.. :) oliko millaista uida burkini päällä? itse en ole vielä hommanut sellaista, mutta olen kyllä netistä paljon katsellut niitä ja tekisi mieli ostaa.. en vain ole vielä uskaltanut.
[/quote]
"Islamiin palannut" hahhahhaahhahhahhaaaaa oot ruma!
nauran niin että mahaan sattuu miten kaikki mammat täällä taas niin hirveen tosissaan kuumottelee
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:59"]
As salaamu alaykum
[/quote]
"Islamiin palannut" hahhahhaahhahhahhaaaaa oot ruma!
[/quote]
Näinhän se on. Kadulla kun näkee noita "islamiin palanneita" niin kyllä ne sitä rumimpaa kymmenystä yleensä on!
En luule olevani viehättävä, vaan tiedän, että olen sitä. Allah on Luoja ja olen sellainen millaiseksi Hän muovasi minut. En ole viehättävä kaikkien mielestä, mutta väistämättä joidenkin silmissä. Julkisessa toiminnassa sillä ei pitäisi kuitenkaan olla merkitystä, vaan keskitytään enemmän tekemiseen ja bisnesten hoitamiseen. Mitä tulee mieheen ja mahdolliseen eroon, niin sanon vain että mitä sitten? Olin muslimi jo ennen nykyistä miestäni ja luultavasti olisin sen jälkeenkin. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:32"]
En luule olevani viehättävä, vaan tiedän, että olen sitä. Allah on Luoja ja olen sellainen millaiseksi Hän muovasi minut. En ole viehättävä kaikkien mielestä, mutta väistämättä joidenkin silmissä. Julkisessa toiminnassa sillä ei pitäisi kuitenkaan olla merkitystä, vaan keskitytään enemmän tekemiseen ja bisnesten hoitamiseen. Mitä tulee mieheen ja mahdolliseen eroon, niin sanon vain että mitä sitten? Olin muslimi jo ennen nykyistä miestäni ja luultavasti olisin sen jälkeenkin. Ap
[/quote]
Hahhahaah arvasin ihan oikein! Sä oot ruma ja tiedät sen vielä itsekkin!!
[/quote]Oletko koskaan miettinyt miksi islamin sääntöihin kuuluu naisten peittely, mutta ei miesten? Miten hyvin nämä islamin säännöt soveltuvat mielestäsi suomalaiseen yhteiskuntaan, jossa sukupuolten välinen tasa-arvo on perustuslakiin kirjattu ihmisoikeus?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:43"]
[/quote]Oletko koskaan miettinyt miksi islamin sääntöihin kuuluu naisten peittely, mutta ei miesten? Miten hyvin nämä islamin säännöt soveltuvat mielestäsi suomalaiseen yhteiskuntaan, jossa sukupuolten välinen tasa-arvo on perustuslakiin kirjattu ihmisoikeus?
[/quote]
Ap on nii saatanan ruma et ihan hyvä et laittaa jotain naaman eteen :D
No olettepas te ilkeitä. En minäkään Islamista tykkää koska se on kaikkea muuta kuin tasa-arvoinen uskonto (ei silti, mikä uskonto olisi...). Mutta ei sitä silti noin ilkeäksi tarvitse ryhtyä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:32"]
[/quote]
Joo oot sä ihan arvokas rakastettu kaunis ihana kultainen luojan luoma kaunis mörökölli hirvitys :D
Opetatko lapsillesi että juutalaisia pitää vihata?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:36"]Käytätkö kaapua uidessa oikeasti siksi, ettet kehtaa olla uikkareissa?
[/quote]