Paras kaverini pani miestäni, mitä teen?
Sain eilen kuulla että yksi läheisimmistä ystävistäni on pannut aviomiestäni vuosia sitten. Mitä teen? Se oli vain kännipano mutta harmittaa tietysti. Olen raivona molemmille ja tuntuu että koko elämäni perustuu valheelle. Sen petoksen tapahtumisen jälkeen on miehen kanssa rakennettu talo ja tehty lapsi, mutta enpä tiedä oltaisiinko edes yhdessä jos olisin tiennyt tuosta pettämisestä. Ystävä on ollut mukana meidän elämässä, käynyt kylässä ja perheemme ovat ystäviä. Tuntuisi tyhmältä erota vuosien takaisen kännipanon takia, enkä tee sitä. Harmittaa silti ja haluaisin hyvitystä ja kostaa kaksinaamaiselle "ystävälle".
Kommentit (33)
Paras kaveri miestäsi
Vai kuitenkin
Mies parasta kaveriasi????
Kumman kuuluisi olla lojaalimpi sinua kohtaan
Älä eroa, eihän siinä ole mitään järkeä!!! Keskustelkaa aiheesta. Kääntäkää homma voitoksi. Avioliiton/parisuhteen voi pelastaa, kun molemmat sitä haluaa. Sama kuka mitäkin teki. Aloittakaa tuolla kysymyksellä. Jos molemmat vastaa haluavansa, niin sitten käytte tulta päin ja käsittelette asiat.
Minulla ei ole mitään halua erota ja rikkoa lapsen kotia. Olen aikuinen ihminen ja kokenut elämässä monenlaista ja joku kännipano ei ole pahinta maailmassa. Vuosien salailu tietysti harmittaa. Mietin tässä että miten voisin jatkaa ja pääsisin tästä vitutuksesta! Mies on yhtä syyllinen kuin ystäväni tietenkin, mutta ei ole järkeä alkaa sotia hänen kanssaan jos en kerran aio erota, turhaan vain pilaisi kodin ilmapiirin ja lapsi joutuisi näkemään riitelyä. Haluaisin käsitellä tämän katkeruuden jotenkin muuten. Ap
Seukkaako ystäväsi?
Minun avokkini alkoi viihtyä ystävättäreni seurassa useampana iltana viikossa ja tunnustivat pussailleensakin. Otin yhteyttä ystikseni mieheen ja oli muuten mieheni naama näkemisen arvoinen kun ystikseni mies tuli hakemaan avoautollaan minut tuosta talon edestä :D
Että voikin äijä muuttua "Mitä v*ttua???" -kysymyksen näköiseksi... Buahhahhahhahhahhahhaaaaa :DDD
Ap on joko superlapanen tai provo. Toivon jälkimmäistä.
Mulle on käýnyt samanlailla. Tosin kyseessä oli läheinen sukulaisnainen. Olin yövuorossa töissä kun tämä tapahtui meidän omassa kodissamme. Sain tietää vasta muutaman vuoden kuluttua kun oma tyttäreni sen mulle kertoi. Tytär oli siis tuolloin 16 v. Ei ollut uskaltanut aikaisemmin kertoa.
Mieheni ja tämä sukulaisnainen eivät tiedä että tytär oli kuullut kaiken. Ei onneksi nähnyt. Tänä päivänäkään en ole kertonut että tiedän, enkä muistanutkaan asiaa ennenkuin tuli tästä ketjusta taas mieleen.
Sukulaisnaisen kanssa olemme hyvissä väleissä ja näemme usein. Joskus hänet nähdessäni asia pulpahtaa mieleen mutta työnnän sen taka-alalle.
En siis tehnyt asialle mitään. Tapahtunut mikä tapahtunut eikä sitä voi muuksi muuttaa. Eivätkä he olisi sitä ikinä tunnustaneetkaan. En vaan jaksa tapella.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:54"]Kai se sun mies oli mukana kans...miks kostaisit vaan ystävälle, outo ajattelutapa et mies rukka ois uhri
[/quote] Outoa ajattelutapaa on se, että mies on ainut sika koko tilanteessa ja pettäjäkaveri uhri jota ei saisi millään tavalla syyttää. Tottakai mies teki väärin, mutta miksi se toinen nainen on aina se enkeli joka ei tehnyt mitään väärää? Näin av:lla.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:20"]Minulla ei ole mitään halua erota ja rikkoa lapsen kotia. Olen aikuinen ihminen ja kokenut elämässä monenlaista ja joku kännipano ei ole pahinta maailmassa. Vuosien salailu tietysti harmittaa. Mietin tässä että miten voisin jatkaa ja pääsisin tästä vitutuksesta! Mies on yhtä syyllinen kuin ystäväni tietenkin, mutta ei ole järkeä alkaa sotia hänen kanssaan jos en kerran aio erota, turhaan vain pilaisi kodin ilmapiirin ja lapsi joutuisi näkemään riitelyä. Haluaisin käsitellä tämän katkeruuden jotenkin muuten. Ap
[/quote] ei tuossa auta kuin keskustelu. Kirjoita miehellesi kirje. Lue se rauhallisena iltana hänelle. Kirjoita siihen että tunnet pahaa oloa ja vitutusta. Kirjoita siihen kaikki mieltäsi askarruttavat asiat. Istukaa vaikka yömyöhään ja käykää ne kaikki läpi. Hullu olet jos kostonkierteeseen lähdet.
Tota. Luuletko että se sun frendi sattuu olemaan ainoa ketä miehes on panna paukuttanu?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:32"]Tota. Luuletko että se sun frendi sattuu olemaan ainoa ketä miehes on panna paukuttanu?
[/quote]
Niinpä. Mutta mitäpä siitä, kunhan naiselle saa teon kostettua!
Mä harrastin seksiä parhaan ystäväni miehen kanssa, oltiin molemmat todella kännissä ja siinä nyt vaan kliseisesti kävi niin. Tästä on kohta jo kymmenen vuotta. Päätimme seuraavana päivänä yhdessä kertoa ystävälleni. Tämä tietysti sekosi täysin, mutta jatkoi miehensä kanssa suhdetta. Mä tietysti häivyin ihan vapaaehtoisesti heidän elämästään, hävetti niin. Nykyään tämä pariskunta on naimisissa ja kaksi lasta, entinen ystäväni otti yhteyttä muutama vuosi sitten ja halusi lämmittää ystävyytemme uudelleen, kävimme pari kertaa kahvilla mutta ei siitä mitään tullut, joten se jäi siihen.
Mä olin nuorempana suoraan sanoen helppo, olin kova juhlimaan ja annoin suunnilleen kaikille kännissä. Kadun monia asioita, mutta ei niitä muuttaakaan voi. Nykyään olen itsekin naimisissa ja onnellinen perheenäiti. Sain ainakin elää täysillä nuoruuden, toivon että se riittää mulle loppuelämäksi :)
miten sait pettämisestä tietää? Ja mitä kaverisi ja mies siihen sanoi?