Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaako miehen kaveripiiri minua miehen exään?

Vierailija
05.08.2014 |

Olen tavannut muutamia miehen kavereita ja heidän tyttöystäviä, jotka ovat olleet ihan mukavia. Ensimmäisellä kerralla ihmettelin, kun kavereiden tyttöystävät eivät vaikuttaneet kovin kiinnostuneilta seurastani. Mies totesi tähän, että he ovat vaan kavereiden tyttöystäviä ja ehkä heillä menee tottuessa siihen, että hänen tyttöystävänsä on nyt vaihtunut. Miehen ex tunsi miehen kaverit ja näiden tyttöystävät ilmeisen hyvin. Tunnen tästä mustasukkaisuutta, vaikka tiedän sen olevan tyhmää. Olen miehen exän kanssa hyvinkin erilainen, ja pelkään, että minua verrataan exään.

Miehen opiskeluaikojen kaveripiiriin en ole tutustunut ollenkaan. Uskon tämän johtuvan siitä, että nainen kuului tuohon porukkaa, koska opiskelivat samalla paikkakunnalla. Ehkä mies ajattelee, että olisi outoa tuoda minut siihen seuraan.

Selvennykseksi siis että olemme seurustelleet vuoden ja miehen (poikaystäväni) ja hänen exänsä erosta on pari vuotta. Naisellakin jo uusi ja tätä suhdetta tuntuu stalkkauksen perusteella julistavan aktiivisesti sosiaalisessa mediassa. Meidän suhteemme sen sijaan ei näy sosiaalisessa mediassa mitenkään. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vertaa ja todennäköisesti myös kertoo sille exälle jokaisen vähääkään huonon jutun sinusta! Jos siis kynsilakkasi on lohjennut tai naurat väärässä paikassa, se kerrotaan edelleen ja miesystävääsi surkutellaan ja teille nauretaan takanapäin. Miehen miespuoliset kaverit sen sijaan miettivät, omko pimppasi tiukempi ja saunassa jakavat seksikokemuksiaan. Joten jos olet tehnyt miehelle jotain todella kivaa, sen tietää koko kaveripiiri!

Vierailija
2/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se on niille vaikeaa tottua sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan, että erään miehen kaverin tyttöystävän vaihtuminen aikoinaan oli iso pettymys. Sen uuden kanssa mulla ei ollut mitään yhteistä ja yhteydenpito harveni luonnostaan. Tässä tapauksessa nainen tosin oli joka jätti ja syytä en tiedä. Meillä oli tosi mukavaa nelistään, mutta tuo uusi oli niin hapan ja huumorintajuton, etten vain jaksanut. 

Vierailija
4/4 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin vertaa. Joko eduksesi tai epäeduksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi